Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Aanpakken idd. En dat er weer allochtonen bij zitten is totaal irrelavant; krijg toch een leven.... En je fuckpartij zuigt nog steeds.
|
![]() |
Het valt me op, dat iemand om zijn politieke geaardheid persoonlijk aangevallen wordt, weer. Als je na één keer mededelen al duidelijk kan maken dat je je ergert aan criminele allochtonen, doen. Als je dat niet kunt, doe het niet. Als je, zoals een HELEBOEL mensen hier, van mening bent dat allochtone criminaliteit geen verdere aandacht behoeft, zou je dat ook na één keer formuleren en neertypen voor gezien kunnen houden.
In Engeland kreeg laatst iemand 18 maanden voor het roven van 1 mobieltje. Buitenproportioneel. Ik denk dat je de ouders van de jongeren in kwestie eens duchtig de mantel uit mag vegen. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar het mij opvoeden heeft toch als resultaat gehad dat ik niet steel, terwijl je, tenzij je een Bombayiaanse zwerever bent, mij bezwaarlijk voor rijk uit kunt maken, om het zo maar even tussen neus en lippen door aan jullie mede te delen.
|
![]() |
hier gebeurd weer hetzelfde als altijd,het brave linkse kamp onderkent de problemen niet en daarom zijn de problemen aan de orde en komen er geen oplossingen.
er zijn ook goede allochtonen waar we zeker wat aan hebben,NNP begint gewoon over een probleem in ons land en jullie zijn zeker te correct om er alleen normaal over te praten als het overgrote deel van de straatroven wordt gedaan door autochtonen. het grootste deel van de daders zijn allochtonen. DIT ZIJN DE FEITEN. we moeten keihard optreden,maakt niet uit of de daders allochtoon of autochtoon zijn. een groot deel van het volk is het er ook mee eens dat we veel harder moeten worden. zo langzamerhand is "crimineel zijn" het beste werk wat er is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ten tweede: Een groot deel van het volk heeft, net als jij, weinig of geen kaas gegeten van criminologie. Ik ook niet, maar ik denk na.
|
NNP, hoelang blijf je nog zo kortzichtig. Ik, en met mij vele, wil niet ontkennen dat de criminalteit onder allochtonen hoger zal liggen, maar dan is weg sturen een domme, en zlechte optie. Immers is de criminaliteit onder jongeren ook hoger dan onder bejaarden en dan stuur je toch ook nie alle jongeren weg ofzow
![]() Je moet het probleem bij de wortel, de kern pakken. Het echte probleem is dat veel autochtonen de intergratie belemmeren. (zou jij graag in een land leven waarbij velen je met de nek aankijken omdat je anders bent?). Ook is het probleem dat ze samen gaan leven in wijken waar je ghetto vorming krijgt. Als wettelijk geregeld zou worden dat AZC kleiner werden (maar groter in aantal), dat zwarte scholen beperkt worden en dat gemengde scholen bevorderd worden, dat er les wordt gegeven over de Islam, dat er tolerant opgesteld wordt e.d., daar los je de problemen mee op. Maarja, nederlanders zijn koppig he?
|
![]() |
HOEZO HELPT HARD OPTREDEN NIET?????
Check this: New York had vroeger ook heelveel last van explosieve groei in straatcriminaliteit, verkrachtingen, roof etc etc. Guliani besloot 'zero tolerance' in te voeren, wat hard optreden inhoudt. ZIE DAAR, straatcriminaliteit daalde zienderogen!!!! Tevens zijn er meer steden te noemen die dankzij hard optreden de criminaliteit zagen dalen.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar is die straatcriminaliteit verdwenen?
Nee die is niet eens klein geworden, alleen maar gedaald. Elke vorm van criminaliteit is tot een absoluut nulpunt te beperken. Een strenge aanpak kan alleen tot een tijdelijke lichte daling of stijging leiden. Daarna valt het weer terug tot het oude niveau en zul je dus nóg strenger moeten zijn enzovoorts enzovoorts. |
![]() |
|
![]() |
Als je niet hard optreedt geef je criminelen vrijheid en het gevoel dat ze alles kunnen en mogen. Misdaad begint al meer te lonen, precies het geval in Nederland. Pakkans is hartstikke klein en als je gepakt wordt ben je zo weer vrij door de hele lage straffen. Wie is hiervan de dupe? Juist, de gewone burger. Maar daar denken jullie niet aan....
|
![]() |
|
|