![]() |
|
![]() |
plaatsen julie eens julie taggie hierop kunne we kijke wie de beste tag style heeft
![]() ![]() ![]() deze tagsa zijn zelfs kanker lelijk maar die heb k op pc gevonde van tijdje terug ![]() http://www.endoria.net/upload/index.php/2646468461 geen shit op de pc maar zelf met marker geschreven ofsow he. Laatst gewijzigd op 10-05-2002 om 17:28. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() zoiets? t is dan wel op de PC, maar dan gewoon met zo'n tekentablet, dus dat komt overeen met een marker op papier. M'n tags zijn op papier precies hetzelfde. Ik heb alleen geen scanner....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Respect voor iedereen, behalve die mensen die zichzelf goed vinden. Je bent nl pas goed wanneer anderen dat van je zeggen en ze beweren het tegenovergestelde van jou. Oh ja, je capslock staat aan. Waarom moet hij zijn bek spoelen? Hij spreekt toch echt de waarheid. |
![]() |
|
![]() |
aight ik zij toch dat ik me dag toen niet had enne ik vind me zelf trouwens helemaal niet goed.
maar het valt ook weer mee. zo slecht ben k niet zeggen een paar graffschrijvers hiero en dat zijn geen toys maar goed. sorry dan va ndat gekanker gesheld maar ik sheld altijd met kanker. zal er op lette voortaan oke? |
![]() |
|
He
![]() Moet ff geupped worden d8 ik. Klik voor Tag ![]() Edit: dit is eentje met de pc gemaakt, maar is precies hetzelfde als de 'echte'. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Er lopen saaien door de straten in de lichten van de straatlantaarns #1506 Verwijderd | 500 | 24-09-2011 22:39 | |
Software & Hardware |
java programmeren - temperatuur converter ecobest | 1 | 30-08-2007 03:36 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model 5 #2 Me-ke | 442 | 05-09-2006 14:35 | |
Psychologie |
[Fototopic] Dat is wel weer eens nodig Eend | 498 | 01-08-2004 12:56 | |
Software & Hardware |
Hoe zorg ik ervoor dat mijn achtergrond word aangepast aan de resolutie.... Verwijderd | 30 | 15-03-2002 19:14 |