Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik snap het verband niet zo tussen dat meisje en die jongen.
Dat wat ik er uit begrijp is dat je met beiden een vriendschappelijke relatie hebt. Alhoewel je het meisje niet spreekt op school. en die jongen spreek je wel? Alleen niet over de 'gesprekken' op de msn of aan de telefoon. Wat wil je dat er nou veranderd wordt? Dat je met beiden wilt kunnen praten op school? Hoe vind dat meisje dat trouwens dan dat jullie elkaar alleen gedag zeggen. En is die jongen ook heel verlegen ofzo, en kijkt hij wel naar je als je voorbijloopt?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb het wel een beetje zoals Parlaatje. M'n zusje had me ooit eens voorgesteld aan een meisje, via de msn... Die scheen in Stellendam te wonen maar in Hellevoet (waar ik woon) te werken. In de stad werkt ze... Ok, dus m'n zusje had eens een keertje iets afgesproken met haar, maar ik moest haar dus brengen met de auto. Ik had toen eigenlijk niet zo veel zin om dat meisje te ontmoeten (mede doordat m'n zusje erbij was) ![]() Maar goed, 't gebeurde dus wel. We hadden toen ook een beetje gepraat... Vervolgens spraken we elkaar helemaal niet meer op de MSN. Nu een paar maanden verder spreken we elkaar wel op de msn. Ik kom elk weekend in de stad, maar ik ga nooit langs haar als ze werkt. ![]() Misschien moet ik vandaag m'n beste beentje eens voorzetten, iets meenemen en langsgaan. ![]() [/blablabla-verhaal]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dit of dat #3 Missy | 500 | 26-01-2009 19:59 | |
Seksualiteit |
Hoe oud begonnen met seks Ferrywoman | 369 | 18-07-2007 14:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Soa vosje16 | 36 | 03-03-2007 18:01 | |
Seksualiteit |