Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gaat dit om die baby die gemaakt is / wordt om bloed (o.i.d.?) uit te halen voor een eerdergeboren kindje, dat een ziekte heeft, die ze anders niet kunnen genezen? |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het wel goed, zolang je het tweede kind maar niet alleen neemt om het eerste te genezen.
|
Nee, ik denk dat de hyperdrang van mensen om langer te leven een beetje te groot is geworden...medische vooruitgang vind ik sowieso niet al te koel...
Ja, wel als het iemand betreft die dicht bij mij staat maar da's logisch...Da's het egoisme dat in practisch ieder mens schuilt.
|
![]() |
ok, maar dan vat ik deze stelling niet.. waarom zou je een 2e kind maken om jouw kind te redden? genoeg andere kinderen toch?
genetische gelijkenis heb je dan wel eerder, maar het enige waar je die bij nodighebt (en dus niet bij bloed- of beenmergtransplantatie, die je ook bij de ouders kan halen) is bij organen.. om dan dus een 2e kind te nemen, met misschien dezelfde afwijking, of om er alleen een paar dingetjes uit te halen (waar ik dus van walg): NEE!
|
Als ik een kindje zou hebben met bijv. leukemie, en er is geen goede donor te vinden, dan zou ik echt nie nog een kindje nemen omdat die wel een goede donor zou wezen. Dat kindje heeft volgens mij zijn hele leve dan het gevoel dat die alleen maar is gemaakt om zijn oudere broer of zus te redden, en niet omdat de ouders echt graag nog een 2e kindje wouden...
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|