Ik heb een leuke vriend, Mark, en hij heeft nog 1 oudere broer. Zijn broer heeft een vriendin (ongeveer net zo lang als wij, 6 maanden) en woont daarmee samen. Die vriendin is geen leuk mens, ze is een stuk ouder dan ik en ze is altijd heel onvriendelijk tegen me. Als ik iets tegen haar zeg, negeert ze me gewoon. Ze is er zo een die altijd chagerijnig lijkt te zijn. De moeder van mijn vriend mag haar ook niet zo haar omdat ze altijd hele rare streken uithaalt, en mijn vriend ZEGT dat ie haar ook niet mag.
Nou hadden zij en haar vriend laatst een etentje georganiseerd in hun nieuwe huis. Mark mocht komen, zijn moeder mocht komen maar ik werd niet uitgenodigd. Mark had mij niet verteld over dat etentje, ik kwam er toevallig achter. En daar was ik best boos over. 's Avonds belde hij me op met allemaal prachtige verhalen over hoe leuk het huis wel niet was e.d. Maar dat kon mij dus niet zo veel schelen. Nou is de vriendin van marks broer bijna jarig en geeft een groot feest in een kroeg. Plotseling mag ik wél komen. Ik krijg nu het gevoel dat ik echt alleen mag komen omdat er toch zo veel andere komen, en ik dus eigenlijk niet echt op zal vallen. Daarom was ik van plan niet te gaan. Ik zei dat allemaal tegen Mark en hij werd toen best wel boos op me. Hij vond dat ik zat te zeiken en dat ik moeilijk deed. Maar hij begrijpt gewoon niet dat ik me best buitengesloten voel af en toe.
Wat vinden jullie? Moet ik gaan?? Moet ik nog wat tegen Mark zeggen over haar? Hoop dat jullie wat tips hebben want ik zit er echt mee.
xxx
Laatst gewijzigd op 08-12-2002 om 16:24.
|