Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2002, 03:39
MazeMouse
MazeMouse is offline
Oke, ik heb een kloteweek gehad tot nu toe. (zie de URL in mijn sig waarom) en vanmiddag deed mijn beste vriendin het liefste dat ik denk ik in mijn leven wel heb meegemaakt.

Ze belde me op en ik kreeg een vaag stukje van haar te horen over iets van die avond daarvoor en toen zei ze dat ze 'No One But You' (van Queen) aan het luisteren was en gewoon even kwijt wilde dat ze van me houd.

En eigenlijk had wat mij betreft op dat moment de wereld mogen ophouden met bestaan. Zo goed voelde ik me op dat moment. Ik wist gewoon niet wat ik uit moest brengen.

Ik wilde het eigenlijk gewoon even kwijt. En tja, aangezien het over mijn gevoelens gaat toch wel. Doe ik het maar hier.

OM het niet een helemaal nutteloos topic van te maken.
Zijn er nog meer mensen die een bepaalde vriendschap hebben die net zo belangerijk voor jou is als deze voor mij?
Oud 06-12-2002, 11:00
Eend
Eend is offline
Ik had ze, maar ik heb er pas geleden afstand van genomen, omdat het niet goed voor me was. Ik heb zelf niet echt een vast iemand nodig. Ik ben meer iemand die graag nieuwe mensen blijft ontmoeten. Als ik weer aan die vriendschappen die ik had denk. Dan deed ik alles voor hun. Ik had altijd het gevoel gehad dat zij alles voor mij waren, maar andersom niet. Dat heb ik maar met 1 iemand en daar heb ik geen afstand van genomen. De rest heb ik even opzij gezet. Het koste me te veel energie en het maakte me depressief. Ik moet ook toegeven, ik voel me nou stukken beter Ik heb gewoon een last minder. Ik weet niet wat het was.
Ergens voelde ik me ook wel weer schuldig, want ze hebben wel veel voor me gedaan allemaal. Maar dat alles verzwakte de laatste dagen gewoon. Met mijn verjaardag had ik zo'n gevoel, dat ze meer voor elkaar kwamen dan voor mij. Ik weet niet...het was zo raar... Ik voelde me gewoon rot nadat ik ze had gezien. Maar dat had ik niks met hun te maken, maar er was gewoon iets waar ik alsmaar niet bij kom.

majah, bla bla bla. nee, dat heb ik dus niet
Oud 06-12-2002, 13:50
wondersbestaan
wondersbestaan is offline
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je gelukkig voelde doordat je vriendin je opbelde om alleen maar even te zeggen dat ze van je houd. Het lijkt iets heel kleins, maar het doet soms heel veel met je.

En wat betreft je vraag: Ik heb ook een hele goede vriendschap met een speciaal iemand. Die persoon is 17 jaar ouder dan mij, en veel mensen snappen daarom ook niet dat wij het zo goed met elkaar kunnen vinden. Maar de vriendschap die wij hebben is echt heel speciaal. Ik kan niet goed uitleggen wat het met me doet, maar er is gewoon 'iets' tussen ons. Vanaf het begin dat we elkaar ontmoette was er een band tussen ons, en die is steeds sterker geworden. Misschien wel doordat we samen al erg veel hebben mee gemaakt. Ik weet het niet. Maar ik weet wel dat zij voor mij net zo veel (of misschien nog wel meer) betekend dat jouw vriendin voor jou.
Oud 06-12-2002, 14:11
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Ja kan ut goed begrijpen dat je daar vrolijk van wordt enzo..
Oud 06-12-2002, 14:13
Evito
Evito is offline
Nee.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 01:29
moenbase
moenbase is offline
Toch denk ik dat het meer iets voor L&R zou zijn, of eigenlijk voor 'Onzin', het is meer een mededeling. Maar goed, wie ben ik om dat te beslissen he

iig: Leuk dat je het leuk gehad hebt
Reageren

Regels voor berichten