Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2002, 08:41
ThaFox
ThaFox is offline
Ik heb nu weer gelezen dat Amerika troepen stuurt naar Georgie om de president daar te helpen met de zogenaamde moslim 'terroristen'. Amerika grijpt elke situatie aan om maar elke invloed van de moslims de grond in te stampen. Zij weten net zo goed als iedereen daar dat de Tsjetjenen in oorlog zijn met de Russen die (de Russen dan) daarbij onmenselijke daden niet schuwen. Niet dat het verder iets uitmaakt maar het stuit me voortdurend tegen de borst.
Oud 28-02-2002, 08:46
Verwijderd
Ja, heb ik ook gezien op het nieuws. Die Amerikanen grijpen nu echt elke gelegenheid aan om hun invloed uit te breiden via een zogenaamde oorlog tegen het terrorisme. Nu dus weer in Georgië, ik hoop dat Poetin een hartig woordje zal spreken met Bush. In ieder geval heeft die aanslag op de 11de september er juist voor gezorgd dat die kut-Amerikanen heel de wereld hun wil op gaan leggen. In Afghanistan hebben ze vast die hielenlikker Karzai zitten, welk land volgt in Azië? Osama, je wordt bedankt..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 08:56
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Tjah, het zijn misschien moslimterrosisten. Betekent dat dat je ze dan maar niet moet aanpakken? En als het christenterristen waren geweest? was het dan wel OKI?
Oud 28-02-2002, 09:01
ThaFox
ThaFox is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Tjah, het zijn misschien moslimterrosisten. Betekent dat dat je ze dan maar niet moet aanpakken? En als het christenterristen waren geweest? was het dan wel OKI?

Wie bepaalt dat jij???? Misschiet zijn het wel mensen die er genoeg van hebben onder het juk van de Russen te moeten leven. Zij voelen zich op geen enkele manier met hen verbonden. Dus degene die onafhankelijk willen worden en tegelijkertijd moslim willen zijn heten 'terroristen'.....
Oud 28-02-2002, 12:08
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Zelf denk ik dat Bush ook wat meer in eigen land moet kijken, voordat hij andere landen te hulp schiet...
En dat het "iedere" keer moslims zijn, komt omdat aan het hoofd van het betreffende land iem. zit die geen minderheden in zijn land wil...
Maar als de moslims niet zo geergerd raken van al die berichten zou er ook sneller weer vrede tussen de verschillende godsdiensten kunnen komen...

Dit is mijn mening en hier sta ik achter.
Oud 28-02-2002, 12:39
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:

Niet relevant.
Het gaat erom dat amerika zoals Che Guevara al zei iedere gelegenheid grijpt om middels de oorlog tegen het grote boze terrorisme hun invloed uit te breiden.
Bovendien is dit geen goede manier om terrorisme aan te pakken, op korte termijn misschien vrij effectief, op lange termijn geen oplossing.
Oud 28-02-2002, 13:52
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Afghanistan kon ik een beetje begrijpen. Maar wat doet het Amerikaanse leger in de Filipijnen? Dat is toch een lokale strijd. De islamitische groeperingen die daar strijden tegen het Filipijnse leger, niet tegen Amerika en haar burgers. Hun aanwezigheid daar is volkomen onaanvaardbaar. Juist om deze reden maken de Amerikanen zich zo gehaat. De reden om daar troepen naar toe te sturen was duidelijk: de moslimrebellen verpletteren voor het overwegend Christelijk land. Ik vraag me dan ook af waarom Amerika Colombia niet helpt in haar strijd tegen de Farc. Dit is klaarblijkelijk een selectieve wereldwijde strijd tegen het terreur.

Toen hadden we Centraal-Azie. Amerika besloot een paar weken terug de Oezbeekse dictator te steunen in zijn strijden tegen het moslim-extremisme. In feite gaat het hier om doodnormale moslims die gedwongen worden om te strijden tegen dit regime. Je hoeft maar als vrouw een hoofddoek te dragen en je belandt meteen in de gevangenis. Je moet maar eens als moslim naar de moskee gaan. Zit je de rest voor je leven in een ruimte van 2 bij 2. En Amerika belooft deze dictator haar steun en natuurlijk heel wat dollars tegen een interne, legitieme strijd, waar de VS niks mee te maken hebben.

Nu weer de Kaukasus, waar ze de in mijn ogen de heroische Tsjetsjeense strijders de adem proberen benemen. De Tsjetsjenen voeren een strijd die totaal gerechtvaardigd is. Het Russische leger moord en rooft erop los in Tsjetsjenie. Pure genocide, die daar plaatsvindt. De Russen koesteren een diepe haat tegen het Tsjetsjeense volk.
Het zal me ook niet verbazen dat Rusland en Amerika onder een hoedje zouden spelen. De reactie van Moskou hoeft niks anders te zijn dan toneel. De VS en Rusland zijn tenslotte eensgezind in hun strijd tegen het terrorisme.

Ik raak er steeds meer overtuigd dat dit een oorlog tegen de Islam aan het beginnen wordt....

=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 15:49
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
ThaFox schreef:
bla bla bla

Lezen kun je blijkbaar niet want je trekt je conclusies wel heel snel. Je denkt dat acties tegen terroristen automatisch tegen de islam zijn gericht aangezien die terroristen 'toevallig' moslim zijn. Die conclusie is snel getrokken aangezien moslims onevenredig verdeeld zijn onder terroristen, maar dat op zichzelfstaande feit zegt niets over de bedoelingen van de VS.

Eergisteren ofzo werd Pim Fortuyn door Marokkaanse jongeren bedreigd, bekogeld met stenen en uitgescholden voor o.a. "kankerhomo", mag ik hier nu uit concluderen dat Marokkanen tegen homo's zijn?

[Dit bericht is aangepast door Vincent Vega (28-02-2002).]
Oud 28-02-2002, 16:50
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Eergisteren ofzo werd Pim Fortuyn door Marokkaanse jongeren bedreigd, bekogeld met stenen en uitgescholden voor o.a. "kankerhomo", mag ik hier nu uit concluderen dat Marokkanen tegen homo's zijn?

lekker voor m, moet ie ook maar respect hebben voor allochtonen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 16:52
ThaFox
ThaFox is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:

Wat slap gelul

Wat lul je nou allemaal? Heb je je ogen niet open ofzo. Vind je het niet enigsinds vreemd dat de VS alleen ingrijpt daar waar de islam zich dreigt te verspreiden en dergelijke. En niet voor de islam maar altijd ertegen ongeacht de grootste dictator die zij moeten steunen. Je hebt oogkleppen op man. Als je nog steeds denkt dat Amerika geen beleid voert om verspreiding van de Islam tegen te gaan dan moet je maar naar TikTak gaan kijken en je verder niet met Grote-Mensen problemen bemoeien. Weltrusten Vincent
Oud 28-02-2002, 16:53
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
lekker voor m, moet ie ook maar respect hebben voor allochtonen

Dat is geen antwoord op mijn vraag.

Bovendien laat jij je zo wel heel erg kennen. Blijkbaar vind jij dat iemand die een andere mening verkondigd dan de mening die jij hebt gerust mishandeld mag worden. En noem je dat ook democratie? Het liefst zou je waarschijnlijk een politiestaat hebben waarin iedereen met een afwijkend geluid in de Noordzee wordt gegooid. Echt, ik kan er alle respect voor hebben dat je het niet met Fortuyn eens bent, maar je zakt wel heel laag als je ook geweld goedkeurt op mensen die het niet met jou eens zijn.

Vind je overigens ook dat Imam el-moumni in elkaar mag worden geslagen? als je consequent bent wel namelijk, maar dat is iets wat ik ernstig betwijfel.

Oud 28-02-2002, 16:57
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
ThaFox schreef:

Wat lul je nou allemaal? Heb je je ogen niet open ofzo. Vind je het niet enigsinds vreemd dat de VS alleen ingrijpt daar waar de islam zich dreigt te verspreiden en dergelijke. En niet voor de islam maar altijd ertegen ongeacht de grootste dictator die zij moeten steunen. Je hebt oogkleppen op man. Als je nog steeds denkt dat Amerika geen beleid voert om verspreiding van de Islam tegen te gaan dan moet je maar naar TikTak gaan kijken en je verder niet met Grote-Mensen problemen bemoeien. Weltrusten Vincent

Ik denk dat je iets teveel anti-VS propaganda hebt gehoord in de Moskee ofzo. Moet je niet de straat op om te demonstreren tegen de Grote Satan?

Kijk, de VS probeert in te grijpen bij terrorisme. Tegenwoordig komt bijna al het terrorisme uit de islamitische hoek. Dat betekent dat iedereen die iets tegen terrorisme wilt doen, dat automatisch tegen grotendeeld islamitische terroristen doet. Dat wil niet zeggen dat de VS haar beleid moet aanpassen omdat er toevallig zoveel moslimfundamentalisten zijn.

En als de VS zo'n hekel hebben aan de islam en andersom, waarom heeft de VS dan wel probleemloos een legerbasis in Saudie-Arabië?
Oud 28-02-2002, 17:03
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:

Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Bovendien laat jij je zo wel heel erg kennen. Blijkbaar vind jij dat iemand die een andere mening verkondigd dan de mening die jij hebt gerust mishandeld mag worden. En noem je dat ook democratie? Het liefst zou je waarschijnlijk een politiestaat hebben waarin iedereen met een afwijkend geluid in de Noordzee wordt gegooid. Echt, ik kan er alle respect voor hebben dat je het niet met Fortuyn eens bent, maar je zakt wel heel laag als je ook geweld goedkeurt op mensen die het niet met jou eens zijn.
Vind je overigens ook dat Imam el-moumni in elkaar mag worden geslagen? als je consequent bent wel namelijk, maar dat is iets wat ik ernstig betwijfel.
dat zeg ik niet, ik heb het nu alleen over Pim, heus niet dat iedereen mishandeld mag worden als diegene een andere mening heeft, maar pim discrimineert, kwetst enorm en is bovendien een racist. dat mag dus niet, allemaal wetten enzo, blabla...

hoezo betwijfel je dat man, denk je nou echt dat alle moslims luisteren naar imams ofzo, je weet er dus ook nix vanaf, ik wist neit eens wie die vent was, van mij mag hij in de stront zakken!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 17:06
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:

Ik denk dat je iets teveel anti-VS propaganda hebt gehoord in de Moskee ofzo. Moet je niet de straat op om te demonstreren tegen de Grote Satan?

Kijk, de VS probeert in te grijpen bij terrorisme. Tegenwoordig komt bijna al het terrorisme uit de islamitische hoek. Dat betekent dat iedereen die iets tegen terrorisme wilt doen, dat automatisch tegen grotendeeld islamitische terroristen doet. Dat wil niet zeggen dat de VS haar beleid moet aanpassen omdat er toevallig zoveel moslimfundamentalisten zijn.

En als de VS zo'n hekel hebben aan de islam en andersom, waarom heeft de VS dan wel probleemloos een legerbasis in Saudie-Arabië?

whaha slaat nergens op, volgens mij kijk je teveel naar ncrv ofzo
tss je moest es weten wat voor terrorisme er hier binnen europa is, maar dat wordt niet in het nieuws gebracht he, lekker voor ze, eigen schuld en nu mogen ze t ook lekekr zelf opruimen! ze waren gewaarschuwd, maar toen luisterden ze niet naar de goede allochtonen, nou hier heb je t!
raad es WAAROM dat nou het geval is he, ze buiten al die islamitische landen uit en tja dan krijg je problemen makker, zo werkt t nou eenmaal!
ze hebben geen problemen met SA nee, niet met de overheid, wel met de bevolking!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 17:06
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
onsamenhangend geblaat

Kun je niet gewoon een keer inhoudelijk ingaan op mijn argumenten en stellingen in plaats van wat loze kreten uit te braken? Bovendien zeg jij dat Fortuyn een racist is, nu is een racist iemand die onderscheid maakt op basis van (jawel) ras.

Fortuyn heeft tot nu toe alleen uitlatingen gedaan over aanhangers van een religie en dat is iets heel anders.
Oud 28-02-2002, 17:15
L Boksha
L Boksha is offline
Eerst: Vincent Vega, ras/geloof, discriminatie is altijd even erg (of even niet erg). Kortom, naaaaaaaah.
Dutchy: Je laat je wel erg gaan hè?

De VS heeft niks tegen de Islam. Althans, niks persoonlijks...
Ze moorden nu alleen wat Islamieten uit omdat Israël dat wel kan waarderen, en Israëlieten zijn fijne handelspartners. Ook komt het Bush wel goed uit dat een hoop Amerikanen een hekel hebben aan de Islam (vooral na 11 september). Wat 'ie doet is goed voor de publieke opinie.
Wat ik duidelijk probeer te maken is dat Amerika het allemaal geen fuck boeit, en het alleen uit eigenbelang doet.
Oud 28-02-2002, 17:25
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
L Boksha schreef:

Dutchy: Je laat je wel erg gaan hè?

ik zeg wat ik denk, net als pim
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 17:27
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:

Kun je niet gewoon een keer inhoudelijk ingaan op mijn argumenten en stellingen in plaats van wat loze kreten uit te braken? Bovendien zeg jij dat Fortuyn een racist is, nu is een racist iemand die onderscheid maakt op basis van (jawel) ras.

Fortuyn heeft tot nu toe alleen uitlatingen gedaan over aanhangers van een religie en dat is iets heel anders.

pff ik ga er toch inhoudelijk op in! lees dan es.
hij doet wel aan racisme, bovendien is dat net zo erg als discriminatie, geweld en alle andere zooi.
aangezien de religie waar hij t over heeft, met moslims te maken heeft, en hij aan die mensen een hekel heeft, doet hij aan racisme.
ook al vind jij van niet, dan doet ie maar aan discriminatie, vind ik al erg genoeg
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 18:33
meneer G
meneer G is offline
Bush wil graag oorlogje spelen. Dus dan is alles een goede reden....
Oud 28-02-2002, 19:03
Anymalz
Anymalz is offline
Citaat:
meneer G schreef:
Bush wil graag oorlogje spelen. Dus dan is alles een goede reden....
Ja wat zal die gast anders doen
Oud 28-02-2002, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Anymalz schreef:
Ja wat zal die gast anders doen
Bijna stikken in een chipje

Ik word ook helemaal ziek van Amerika.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 19:26
mitsj
mitsj is offline
ach ja ... amerika is nu een land om ziek van te worden , ze wilden zelfs uit de navo stappen omdat europa niet genoeg zou doen aan de oorlog tegen terrorisme .
Wat een zeikerds zeg.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 20:14
bram_05
bram_05 is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
ik zeg wat ik denk, net als pim

Bekogel em met stenen, scheld hem uit!!!
Oud 28-02-2002, 22:34
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
pff ik ga er toch inhoudelijk op in! lees dan es.
hij doet wel aan racisme, bovendien is dat net zo erg als discriminatie, geweld en alle andere zooi.
aangezien de religie waar hij t over heeft, met moslims te maken heeft, en hij aan die mensen een hekel heeft, doet hij aan racisme.
ook al vind jij van niet, dan doet ie maar aan discriminatie, vind ik al erg genoeg

Jij snapt de defenitie van racisme blijkbaar niet, moslims behoren niet tot een specifiek ras.

Oud 28-02-2002, 22:43
Joepie
Joepie is offline
Citaat:
Che Guevara schreef:
Osama, je wordt bedankt..

Leuke reactie. Durf je het ook aan om een dergelijke "uitlating" te doen naar de nabestaanden van de slachtoffers van die laffe aanval op de Twin-Towers ?
Gezien jouw nick zal dat wel geen enkel probleem opleveren. Commies zoals jij hebben er immers geen enkele moeite mee dat mensen die anders over onze samenleving denken dan jouw heilsprofeten Marx & Co. hun leven voortijdig onder de Groene Zoden beëindigen.
Maar je hebt volkomen gelijk. Die 100.000.000 slachtoffers in de vorige eeuw, die weigerden om die heilsleer te aanvaarden, zijn slechts peanuts.
Je moet er immers wat voor over hebben om tot het enige echte linkse geloof te komen ...toch ?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2002, 07:56
ThaFox
ThaFox is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Jij snapt de defenitie van racisme blijkbaar niet, moslims behoren niet tot een specifiek ras.

En jij ook niet. Fortuyn heeft gezegd dat hij het eerste artikel van de grondwet wou schrappen zodat we naar believe onderscheid kunnen maken op grond van religie, ras en geaardheid. En dan durf jij hem geen racist te noemen. Als iemand niet snapt wat racisme is ben jij het wel kleine jongen. Want zo kan er wel degelijk onderscheid gemaakt worden. Als Pim zijn gang kon gaan en het inderdaad zover zou komen zou een werkgever een homo bijvoorbeeld weigeren aan te nemen. En als je daarmee bezig bent ben je een RACIST!!! PUNT.

[Dit bericht is aangepast door ThaFox (01-03-2002).]
Oud 01-03-2002, 08:08
ThaFox
ThaFox is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:

Jij bent echt kortzichtig weet je dat. Misschien willen ze een machtspositie in SA opbouwen zodat ze deels die regio ook kunnen controleren. En wat betreft het koningshuis van SA, dat zijn niet echt moslims te noemen.In het verleden zijn ze geteisterd door drink- en sexschandalen. Zij stellen materialisme voor idealisme. En dan ben je bij het goede adres van de Amerikanen. Jij zegt ook dat de VS zich grotendeels moet richten op islamitische 'terroristen' omdat zij in de meerderheid zijn. Dat is gewoonweg bullshit. Er zijn genoeg niet-islamitische terroristen. Kijk maar eens naar de FARC, ETA, IRA, Tamils in Sri Lanka. Maar nee daar zie je geen enkele aanwezigheid van Amerika. Kun je mij dan in hemelsnaam vertellen wat zij in godsnaam op de Filipijnen en in Georgie doen. Dat is toch een f*cking binnenlandse aangelegenheid of niet. Het is een souvereine staat waar die cowboys niks te zoeken hebben. En die propaganda waar je het over had is bullshit. Ik houd gewoon alles bij wat er gebeurt en om een irritatie richting Amerika te hebben hoef je helemaal niet in de moskee te komen. Want er zijn nog genoeg autochtone jongeren die het met mij eens zijn. Dank U

Oud 01-03-2002, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Joepie schreef:
Leuke reactie. Durf je het ook aan om een dergelijke "uitlating" te doen naar de nabestaanden van de slachtoffers van die laffe aanval op de Twin-Towers ?
Gezien jouw nick zal dat wel geen enkel probleem opleveren. Commies zoals jij hebben er immers geen enkele moeite mee dat mensen die anders over onze samenleving denken dan jouw heilsprofeten Marx & Co. hun leven voortijdig onder de Groene Zoden beëindigen.
Maar je hebt volkomen gelijk. Die 100.000.000 slachtoffers in de vorige eeuw, die weigerden om die heilsleer te aanvaarden, zijn slechts peanuts.
Je moet er immers wat voor over hebben om tot het enige echte linkse geloof te komen ...toch ?

Djeez, rustig man, dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde niet dat Osama goed werk heeft afgeleverd, integendeel. Je grijpt ook elke gelegenheid aan om communisten zwart te maken hè? Ik bedoelde dat nu de VS hun toch al grote invloed in de wereld nog meer uitbreiden, zodat heel de wereld straks naar de zogenaamde ideale VS luistert. En ik ben per definitie tegen elk geweld, en ik keur die aanslag echt niet goed, dat heb ik nooit gezegd. Wat een laffe aanval van JOU zal je bedoelen, je valt me aan op dingen die ik nooit geschreven heb. En ik heb in de topic over de VS al duidelijk gemaakt dat de VS zelf meer slachtoffers heeft gemaakt dan Stalin (want daar denk jij natuurlijk aan, terwijl dat een nep-communist was), zie http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/002053-2.html en dat gaan ze nu dunnetjes overdoen in Azië, na Zuid-Amerika en Afrika. En als jij dat goed vind, mij best, maar naar mijn mening zijn de Amerikanen bezig van de wereld hun moestuintje te maken.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 10:59
Isa
Isa is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:

als Pim geen homo zou zijn wel, maar juist omdat ie ook in het echt een homo is zou ik niet direct die conclusie trekken.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 13:35
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:

jij evenmin, je hebt zeker geen idee wat die grondwet, die hij wou afschaffen, inhoudt.
maarre klopt, maar zo kan ik er nog wel 100 opnoemen, slaat dus nergens op..

Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 19:26
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Joepie schreef:
Wil jij nu je domme bek eens houden. Ik heb je nu al maandenlang argumentatief bestreden, en je blijft maar doorzaniken en jezelf eindeloos herhalen in je stompzinnige en achterlijke kruistocht tegen alles wat ook maar enigzins links en ruimdenkend lijkt te zijn. Ik vraag me dan ook werkelijk af of jij hier met een ander doel komt dan het voortdurend maar verspreiden van rechtse propaganda en haatdragende opmerkingen. Als jij morgen onder een vrachtwagen komt, zal ik er geen traan om laten. Ik ben je nu werkelijk grondig zat.
Oud 01-03-2002, 19:28
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
ThaFox schreef:
En als je daarmee bezig bent ben je een RACIST!!! PUNT.
Niks punt. Jij moet de definitie van het woord 'racist' eens op gaan zoeken in het woordenboek, voordat je wat stom voor je uit zit te schreeuwen.
Oud 01-03-2002, 19:35
marla85
marla85 is offline
Citaat:
ThaFox schreef:
Ik heb nu weer gelezen dat Amerika troepen stuurt naar Georgie om de president daar te helpen met de zogenaamde moslim 'terroristen'. Amerika grijpt elke situatie aan om maar elke invloed van de moslims de grond in te stampen. Zij weten net zo goed als iedereen daar dat de Tsjetjenen in oorlog zijn met de Russen die (de Russen dan) daarbij onmenselijke daden niet schuwen. Niet dat het verder iets uitmaakt maar het stuit me voortdurend tegen de borst.
het is net als in de koude oorlog, iedereen helpen zodat de red scare niet zou uitbrijden...
Oud 01-03-2002, 20:13
dutch lion
dutch lion is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Wil jij nu je domme bek eens houden. Ik heb je nu al maandenlang argumentatief bestreden, en je blijft maar doorzaniken en jezelf eindeloos herhalen in je stompzinnige en achterlijke kruistocht tegen alles wat ook maar enigzins links en ruimdenkend lijkt te zijn. Ik vraag me dan ook werkelijk af of jij hier met een ander doel komt dan het voortdurend maar verspreiden van rechtse propaganda en haatdragende opmerkingen. Als jij morgen onder een vrachtwagen komt, zal ik er geen traan om laten. Ik ben je nu werkelijk grondig zat.

jij durft,democrates is een site van feiten die jij met je bekrompen multiculfielen visie niet kan zien.
zo te zien geef je ook niks om een mensenleven.
wens ons maar dood hoor,wij zullen er altijd zijn en onze aanhang groeit.
ga maar door met je linkse propaganda en gedachtenpolitie.
een groot deel van de bevolking is jouw correcte domme ondemocratische gedachtenpolitie zat.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 21:19
ThaFox
ThaFox is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Niks punt. Jij moet de definitie van het woord 'racist' eens op gaan zoeken in het woordenboek, voordat je wat stom voor je uit zit te schreeuwen.

En jij bent een of andere zielige kneus die zijn emoties niet kan bedwingen in zijn argumentatie. Laat mensen toch ook eens zeggen wat ze denken voordat je hun probeert af te zeiken. Jouw denkbeelden hoeven niet van andere te zijn. Denk maar eerst na voordat je weer als een geit begint te bleren.
Oud 01-03-2002, 22:48
Noordpool-pinguin
Noordpool-pinguin is offline
Citaat:
dutch lion schreef:

[/b]
jij durft,democrates is een site van feiten die jij met je bekrompen multiculfielen visie niet kan zien.
zo te zien geef je ook niks om een mensenleven.
wens ons maar dood hoor,wij zullen er altijd zijn en onze aanhang groeit.
ga maar door met je linkse propaganda en gedachtenpolitie.
een groot deel van de bevolking is jouw correcte domme ondemocratische gedachtenpolitie zat.[/B][/QUOTE]

Houd jij je bek nu maar, Pim Fortuyn fanaat!
Dat grote deel van de bevolking waar jij het over hebt, is wel uiterst stupide!
Weg met jouw rechtse geblaat!!!!

Ik krijg moordneigingen als ik u aan het werk zie!

Ik moet er ook bijna van kotsen...
Oud 02-03-2002, 01:09
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
ThaFox schreef:
En jij ook niet. Fortuyn heeft gezegd dat hij het eerste artikel van de grondwet wou schrappen zodat we naar believe onderscheid kunnen maken op grond van religie, ras en geaardheid. En dan durf jij hem geen racist te noemen. Als iemand niet snapt wat racisme is ben jij het wel kleine jongen. Want zo kan er wel degelijk onderscheid gemaakt worden. Als Pim zijn gang kon gaan en het inderdaad zover zou komen zou een werkgever een homo bijvoorbeeld weigeren aan te nemen. En als je daarmee bezig bent ben je een RACIST!!! PUNT.

Wat ben jij dom. Hij wilde het eerste artikel schrappen zodat mensen hun mening kunnen uiten, dat betekent niet dat hij per definitie elke mening wil uiten. Als ik zeg dat de maximumsnelheid moet worden afgeschaft wil dat niet zeggen dat ik automatisch een hardrijder ben.

Oud 02-03-2002, 01:13
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Ik wil nog wel even toevoegen dat hier een heleboel mensen zijn die een groot probleem hebben met de begrippen 'discriminatie' en 'racisme'. Twee verschillende begrippen. Racisme is automatisch discriminatie, maar discriminatie is niet automatisch racisme. Ook vind ik de conclusie dat iemand die artikel 1 wil schrappen een racist is erg vreemd.
Oud 02-03-2002, 19:05
Kimmygirl00
Kimmygirl00 is offline
[QUOTE]Vincent Vega schreef:
[B]
Ik denk dat je iets teveel anti-VS propaganda hebt gehoord in de Moskee ofzo.

Poe he, wat een onzin wat jij met deze zin uitkraamt. Ongelooflijk. Weet waar je het over hebt!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 19:34
ThaFox
ThaFox is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Citaat:
ThaFox schreef:

Wat ben jij dom. Hij wilde het eerste artikel schrappen zodat mensen hun mening kunnen uiten, dat betekent niet dat hij per definitie elke mening wil uiten. Als ik zeg dat de maximumsnelheid moet worden afgeschaft wil dat niet zeggen dat ik automatisch een hardrijder ben.

Wie is hier nou dom? Kun je mij dan nog een reden noemen waarom je een maximumsnelheid af wil schaffen als je geen hardrijder bent??
Oud 03-03-2002, 14:35
D'tje
D'tje is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:

haha the fox je laat me lachen jongen Er zitten ontzettend veel moslims in Amerika die daar ook mogen blijven. Ze hebben er enkele uitgekickd maar die waren potentieel gevaar. Alle Moslims die geen potentieel gevaar zijn mogen van heertje Bush blijven hoor! Daarbij, als Bush (en dus niet heel Amerika!) Moslims zou willen uitroeien, is het allang gebeurt. De regering heeft genoeg atoombommen om alle islam landen uit te roeien, en Bush zou zich niet tegen hebben gehouden. Maareeh...toch is het niet gebeurd. Hmmm...misschien is het dan toch een onderzochte selectie waar Bush zich mee bemoeit? Denk het wel he, anders had het hele oosten allang niet meer bestaan. En verder, het spijt me voor iedere anti amerikaan, maar je kan echt niets doen aan de mach die Amerika heeft. Ben het er zelf ook niet altijd mee eens, maar leg me er wel bij neer omdat je het toch niet veranderd.
Oud 03-03-2002, 14:46
D'tje
D'tje is offline
ohwja, nog even laten weten, ondanks bijna iedereen hier laat ik me niet leiden door emoties ondanks dat het wel vaak zo lijkt. Ik geloof dat jullie allemaal hele aardige mensen zijn en iedereen heeft recht op een mening, maar dan moet je ook de mening van anderen kunnen accepteren. Vind al die anti amerikaanse redeneringen prima van jullie, ben het er alleen niet mee eens en probeer het te beargumenteren, met dingen die ik om me heen zie gebeuren die gewone amerikaanse burgers uitvoeren. Dus nog eens: de regering ben ik het absoluut niet mee eens, maar vind het overdreven om alle burgers er dan maar bij te betrekken, en alleen dan word ik kwaad, als er gegeneraliseert wordt
greetz
Oud 03-03-2002, 19:08
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Het valt me wel op dat iedereen het over de VS heeft, terwijl in India het met de hindoes en de moslims ook niks is...
Misschien dat er toch een aantal extremistische moslims zijn en dat Bush alleen die aanpakt?
Als het echt tegen de islam was hadden wij er ook echt wel mee te maken gehad...
Oud 03-03-2002, 19:29
Joostje
Joostje is offline
Tsjetjenen willen een eigen land. volkeren hebben recht op een eigen land, als de meerderheid van de bevolking van het desbetreffende gebied. staat in ehm, de rechten van de mens ofzo.
rusland had gelijk een referendum in de deelrepubliek moeten houden; als dat gedaan was, en tsjetjenie dus een autonoom land was geworden, waren russen nog tsjetjenen gestorven. als reactie op de repressie van rusland zijn inderdaad een aantal aanslagen gepleegd door tsjetjenen, en is er een oorlog onntstaan tussen de vrijheidsstrijders en de russen, waarin vele mensen zijn omgekomen en nog meer mensen verjaagd. maar als de amerikanen de russen nu gaan helpen, dan mogen ze gelijk uit de navo getrapt worden
Oud 04-03-2002, 16:52
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
Het valt me wel op dat iedereen het over de VS heeft, terwijl in India het met de hindoes en de moslims ook niks is...
Daar hebben de Amerikanen het Indiase leger en de extremistische hindoe-milities voor.

Citaat:
Baron Sengir schreef:
Misschien dat er toch een aantal extremistische moslims zijn en dat Bush alleen die aanpakt?
Als het echt tegen de islam was hadden wij er ook echt wel mee te maken gehad...
Nee, dat is onmogelijk. Nederland behandelt haar minderheden over het algemeen vrij goed. Behalve de zionistische propaganda verspreiden heeft Nederland geen geheime agenda.

Het zijn de Amerikaanse, Russische, Israelische, Britse, Franse en Indiase regering, de werkelijke as van het kwaad, die de moslims vernederen en vermoorden.

Het Westen heeft geen belang bij een stabiele , zelfverzekerde , verenigd en onafhankelijke Islamitische wereld.

De mogendheden willen geen vrede bijv. in
Palestina. Ze willen alleen vrede in eigen huis, want vrede in de rest van de wereld betekent dat de rest van de wereld stabiliseert en vooruit kan gaan, en dat is niet zo goed voor de economische en politieke hegemonie in de wereld. Deze regeringen houden van bloedvergieten en haat, want zij steunen veel regimes die bloed vergieten en haat verspreiden in de hoop dat de 3e wereld altijd achterlijk en arm en verdeeld blijft zodat zij economisch en politiek altijd de lakens uitdelen.

Nee, zij hebben bij de Islam echt de verkeerde vijand uitgekozen.

Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 21:58
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef:
Afghanistan kon ik een beetje begrijpen. Maar wat doet het Amerikaanse leger in de Filipijnen? Dat is toch een lokale strijd. De islamitische groeperingen die daar strijden tegen het Filipijnse leger, niet tegen Amerika en haar burgers. Hun aanwezigheid daar is volkomen onaanvaardbaar. Juist om deze reden maken de Amerikanen zich zo gehaat. De reden om daar troepen naar toe te sturen was duidelijk: de moslimrebellen verpletteren voor het overwegend Christelijk land. Ik vraag me dan ook af waarom Amerika Colombia niet helpt in haar strijd tegen de Farc. Dit is klaarblijkelijk een selectieve wereldwijde strijd tegen het terreur.

Toen hadden we Centraal-Azie. Amerika besloot een paar weken terug de Oezbeekse dictator te steunen in zijn strijden tegen het moslim-extremisme. In feite gaat het hier om doodnormale moslims die gedwongen worden om te strijden tegen dit regime. Je hoeft maar als vrouw een hoofddoek te dragen en je belandt meteen in de gevangenis. Je moet maar eens als moslim naar de moskee gaan. Zit je de rest voor je leven in een ruimte van 2 bij 2. En Amerika belooft deze dictator haar steun en natuurlijk heel wat dollars tegen een interne, legitieme strijd, waar de VS niks mee te maken hebben.

Nu weer de Kaukasus, waar ze de in mijn ogen de heroische Tsjetsjeense strijders de adem proberen benemen. De Tsjetsjenen voeren een strijd die totaal gerechtvaardigd is. Het Russische leger moord en rooft erop los in Tsjetsjenie. Pure genocide, die daar plaatsvindt. De Russen koesteren een diepe haat tegen het Tsjetsjeense volk.
Het zal me ook niet verbazen dat Rusland en Amerika onder een hoedje zouden spelen. De reactie van Moskou hoeft niks anders te zijn dan toneel. De VS en Rusland zijn tenslotte eensgezind in hun strijd tegen het terrorisme.

Ik raak er steeds meer overtuigd dat dit een oorlog tegen de Islam aan het beginnen wordt....

Je vergeet Yemen.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 09:50
arvid_18
arvid_18 is offline
Wat mujahideen niet weet is dat de VS samenwerkt met de lokale regering om die terroristen te elimineren. Een nobel streven, immers terroristen zoals in de Filippijnen en Yemen vermoorden alleen onschuldige burgers en zijn een afbreuk aan de maatschappij. Zodra die organisaties weg zijn, gaat de samenleving er weer een stuk op vooruit. Zie afghanistan, taliban is weg en de bevolking juicht. Economie bloeit op en er is weer vrede.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 10:53
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
(...) Zie afghanistan, taliban is weg en de bevolking juicht. Economie bloeit op en er is weer vrede.
Bron...?

Ik hoor alleen maar milde positieve geluiden naast erge negatieve geluiden wat betreft Afghanistan........

Suzan

Oud 08-03-2002, 12:06
Isa
Isa is offline
Welke zionistische propaganda? waar heb je het over mujahideen?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 19:42
mitoya
mitoya is offline
De VS noemt alles (heel naief) 'De strijd tegen het terrorisme'. De strijd met het terrosrisme M'N RE*T! Ik wil welleens de definitie van terorist van die beste m'neer Bush horen. Volgens mij ben ik dan ook een terrorist, omdat ik biologie gespijbeld heb!
(misschien wat overdreven )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten