Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2002, 11:09
The Charmed One
The Charmed One is offline
HEEYZ!
mijn vriend vindt ut leuk om mij vaak kadootjes te geve, opzich vin ik ut nie erg, maar ik wil gewoon wat trug geven, maar ik weet niet wat..

mijn vriend vin ut nie erg dak nics geef, maar zou hij dat gewoon zomaar zeggen? of verw8 hij echt nics trug?

(jah ik geef um heeel soms wel iets, maar dan zoiets als massage olie.. maar verder issie heel moeilijk als je een kado voor hem uit moet zoeken... )
Oud 14-12-2002, 12:47
Órelindë
Órelindë is offline
Ik denk niet dat je vriend je kadootjes geeft met de verwachting dat jij hem ook iets terug geeft.
Natuurlijk, als je kadootjes krijgt van je vriend of vriendin is het leuk. Het is natuurlijk een manier om te laten zien dat je om iemand geeft.
Zoals ik het lees denk ik niet dat je "verplicht" bent hem iets terug te geven, maar het is altijd een leuke verassing
Oud 14-12-2002, 13:52
Verwijderd
je hoeft hem niets terug te geven hoor. hij zal echt niet denken van nou ik geef jou iets leuks want dan krijg ik ook wat.. nee hij doet het gewoon met de bedoeling van dat hij van je houdt en je op die manier een beetje wilt verwennen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 14:09
Isobel
Isobel is offline
Ik zou naar kracht iets teruggeven. Ik bedoel: ik zou me geen dure dingen kunnen veroorloven, maar ik zou wel lieve dingetjes terugdoen. Het is geen ruilspel, maar ik vind dat zoiets wel een beetje in evenwicht moet blijven. Niet dat de een zich al die verwennerij lekker laat aanleunen. Gedichtjes, tekeningentjes, kaartjes, zo'n dingen zou ik teruggeven. Of speciaal voor hem koken. Of zoiets.
Oud 14-12-2002, 14:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ja haha heb ik ook last van gehad. k kreeg echt allemaal cadeautjes, iedere maand 1. maar ik wist echt niks om terug te geven. zooo vreselijk irritant!!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 14:49
Elisaaa
Elisaaa is offline
ik denk inderdaad ook niet dat ie van jou verwacht dat je ook elke week met een cadeautje komt aanzetten. Misschien kun je dan beter een keer iets leuk met m doen. Dat je m een keer meeneemt naar de film of uit eten. En je kan m ook met kerst iets "groters" geven ofzo.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 14:53
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Laat hem gewoon merken dat je van hem houd, daar doet hij het ten slotte voor. Dus geef je liefde terug, dat wilt hij vast het liefst.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten