Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus dat aantal is gelijk gebleven aangezien alleen moslims en homos meer gediscrimineerd worden. ------------------ goed voor jezelf zorgen is het beste geschenk dat je anderen kunt geven! [Dit bericht is aangepast door Dutchy15 (20-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat is me punt niet, er wordt gewoon teveel gediscrimineerd in dit land, het gaat er niet om tegen wie, maar het gebeurd gewoon te veel. |
![]() |
||
Citaat:
Wat wil je ertegen beginnen? Mensen doen dat omdat ze ergens tegen zijn, of zich ergens aan ergeren. Zolang dat het geval is blijft discriminatie bestaan.
|
jongens (en meisjes) ik wil in dit verband de volgende zaak erbij halen, lees maar:
Ex-trouwambtenaar naar bestuursrechter LEEUWARDEN - Voormalig trouwambtenaar Nynke Eringa-Boomgaardt wil haar afdanking door de gemeente Leeuwarden bij de bestuursrechter aanvechten. Eringa vindt dat zij het recht heeft te weigeren om homoparen te trouwen. Burgemeester en wethouders hebben gisteren haar bezwaarschrift tegen beëindiging van haar ambtstermijn per 1 september 2001 buiten de orde verklaard. De gemeente legt verder het oordeel van de Commissie Gelijke Behandeling, dat Leeuwarden Eringa indirect discrimineert, naast zich neer. De gang naar de bestuursrechter is ,,het logische gevolg'' van de Leeuwarder opstelling, aldus Eringa's raadsman Sietse Voogt gisteravond. ,,Het is een principiële zaak.'' Het college van b. en w. bevestigde gisteren zoals verwacht de harde lijn die een groot deel van de gemeenteraad jegens weigerachtige trouwambtenaren voorstaat. In Leeuwarden is slechts plaats voor huwelijksvoltrekkers die geen onderscheid maken tussen de trouwerijen van homo's en hetero's. CDA-wethouder Gerrit Krol steunt dit beleid, maar hij had liever gezien dat Eringa gisteren alsnog zou zijn herbenoemd tot 2005, omdat op die manier veel ophef zou worden voorkomen. ,,Ik had op pragmatische gronden voor deze mevrouw graag een tijdelijke uitzondering gemaakt'', aldus Krol, die vorige zomer als CDA-fractieleider al afstand nam van de collegelijn. Hij heeft gisteren zijn minderheidsstandpunt in het college opnieuw bevestigd. Op verzoek van de ChristenUnie debatteert de gemeenteraad volgende maand opnieuw over de weigerachtige trouwambtenaar. Fractievoorzitter Addy Stoker vindt dat Eringa onrecht wordt gedaan. Het ziet er naar uit dat het college nog altijd op een flinke raadsmeerderheid kan rekenen. Wat gaat in deze zaak voor/wie heeft volgens jullie het meest gelijk. Die vrouw of homoparen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Als je iemand niet mag en het is een Nederlander, is er niks aan de hand. Als de betreffende persoon echter een ander kleurtje of afkomst heeft, heet het opeens discriminatie. Slap gelul allemaal. Mensen worden pas gediscrimineerd zodra ze minder rechten hebben als de rest in een samenleving. En dat is in Nederland helemaal niet het geval. Als ik dus niet zo kapot ben van een islamitische homo, is dat gewoon MIJN mening en heeft dat met discriminatie totaal niks te maken. Of moet ik iedereen maar aardig vinden ? Nou dan .... Overigens heb ik noch iets tegen homo's noch islamieten. Dit voor alle duidelijkheid. |
![]() |
||
Citaat:
*ken wel pindakaas* [Dit bericht is aangepast door Egyptian (21-03-2002).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja inderdaad, maar dat is een aflgemene mentaliteit die in Nederland heerst: hypocrisie. Voorbeeld: Rob Oudkerk, altijd helemaal "correct" en dan tegen Cohen "kut marrokaantjes" roepen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Als Dijkstal dat had geroepen was het land te klein geweest.
||
Citaat:
ik ben het eens met de commissie gelijke behandeling. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over die discriminatie: na imam mououoeouoni (zoiets?) en Pim Fortuyn is er volgens mij een homo - moslim oorlog losgebarsten. zet ze lekker op een veldje bij Beverwijk ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar het slaat idd nergens op dat elke moslim dat zou zeggen.. [Dit bericht is aangepast door @pie (21-03-2002).]
||
Citaat:
![]() ------------------ ......................!!TATS!!...................... [Dit bericht is aangepast door skyscraper (21-03-2002).]
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En je bent zelf wel enorm generaliserend bezig zeg.. ![]() |
![]() |
|
Ja klopt helemaal ze moeten gewoon beide opgepakt worden en bestraft (zwaar) voor die discriminatie want je hebt er niks aan
Wat voor achterlijk nut heeft het op iemand uit te schelden voor kut turk Ik begrijp dat niet het is gewoon een form van of gemotiveerde mensen of geen gemotiveerd mens ik bedoel ik ken een turks jongen die scheld gewoon een hollanders als vieze bleekscheet en precies anderssom hoor je dat ook van een minder gemotiveerd hollandse jongen dezeflde van Kut turk of wat dan ook dus het slaat gewoon nergens op Ik noem het aggresiefe kinder taal Vriendelijke mazzels
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
het zijn meestal de niet gemotiveerde mensen, ik werd gediscrimineerd about me uiterlijke slaat nergens op natuurlijk maar ik discrimineerd terug toen ik klein was
BV: Hey lelijke bruine ikke:Beter bruin dan zo een vieze puisten kop te hebben En nu trek ik me geen balhaar meer aan echt het is wel cool dat ik zo relax ben wind je je ook niet op en leef je langer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vriendlijke mazzels!C ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
homo's zijn niet vies!
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|