Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
hehehe, als Hans K. sr. netzo goed is in politiek, als verslaggeving dan kan ik wel voorspellen wat er gaat gebeuren met LN.
|||
Citaat:
Lijkt me ook wel erg komisch ![]() Trouwens, een politieke partij met een eigen 0900-nummer... het moet niet véél gekker worden!!! (even een quootje van nu.nl) Citaat:
http://www.leefbaar.nl/downloads/LNG...grijsblauw.doc (de kieslijst) Leefbaar Nederland, het kán anders. *proest*. Die site is in ieder geval moeilijk te parodiëren... De parodie zou nooit zo goed worden als het origineel. ------------------ Vragen, opmerkingen, bedreigingen, liefdesverklaringen en andere zooi: Tampert@scholieren.com, ICQ: 31599472| |NIZ(groene olifant)|N8ploeg|MOEH [Dit bericht is aangepast door Tampert (17-01-2002).]
|||
Citaat:
*wil die lijst wel zien* Citaat:
|
Ik vind Henk "vlam in de pijp" Wijngaard eigenlijk grappiger.
Maar serieus: LN wint op een zeer slimme manier stemmen. Iedereen is op zoek naar herkennigspunten binnen de politiek. Dit zijn mensen 'van het volk' die mensen herkennen, en zullen zich ook eerder aansluiten bij zo'n groep. Dat ze verder absoluut geen ervaring hebben wordt voor het gemak vergeten.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Even tussendoor.. in principe heb ik niks tegen Pim Fortuyn als persoon, hij heeft best wel iets komisch over zich (alleen jammer dat hij daar zo zelfbewust van is ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Haha
Ik citeer "De zingende vrachtwagenchauffeur Henk WIjngaard toont zich verbaasd dat hij op de groslijst staat: "Daar hadden ze me wel even over mogen bellen." Hij is wel lid van de partij, maar had ook niet begrepen dat hij ook knadidaat was. Dat neemt niet weg dat hij wel in de Kamer zou willen: Natuurlijk! Ik ben muzikant. Artiest. Ik schrijf teksten. De Tweede Kamer moet geen probleem zijn. Ik houd van Nederland, ik zing nederlandse liedjes voor de gewone man. Dat past bij Leefbaar Nederland. Het maakt niet uit wat je achtergronden zijn. Ze vinden dat iedereen een kans moet krijgen, ook in de Tweede Kamer." Verder commetnaar lijkt me overbodig ... ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Lijkt me een heel logische redenering overigens..
||
Citaat:
Haha, bewijst maar weer hoe kortzichtig sommige mensen zijn.... Think further...rechts/links ..tis je eigen keuze, maar een Leefbaar Nederland kun je toch neit serieus nemen .....
||
![]() |
Citaat:
Ik open ook geen topic over haar, bovendien zit ze er nog steeds. Ik wil alleen even duidelijk maken dat het niet zo bijzonder is dat er politiek onervaren mensen in de politiek terechtkomen en dat dit ook bij de 'gevestigde' partijen gebeurt.
||
![]() |
Citaat:
Je bent meteen even Tara Sing Varma vergeten? Leek me niet echt een bekwaam persoon, en ze werd nog door Paultje Rosenmoller in bescherming genomen ook. En wat dacht je van Mohamed Rabbea (of zoiets) ook GL en vage gedachten. Zo vind hij dat er geen grappen over moslims mogen worden gemaakt (over andere mensen dan wel), en heeft hij zich nooit uitgesproken tegen de fatwa op Salman Rushdie (dus fundamentalist) en dat moet wel allemaal zomaar kunnen. Bovendien kun je het Leefbaar Nederland niet kwalijk nemen dat Henk Wijngaard op de lijst staat aangezien zij hem niet op de lijst hebben gezet. Dat heeft hij zelf gedaan. Iedereen kon zich op de lijst van LN verkiesbaar stellen, jij en ik dus ook. Het is veel belangrijker hoe LN de kieslijst gaat samenstellen en wordt Wijngaard inderdaad op een verkiesbare plaats gezet, pas dan moet je er op reageren.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zeg toch alleen maar dat ik me beter in de standpunten van GL kan vinden, en dat als zij met die Kraaij aan kwamen zetten ik ze ook niet serieus zou nemen..?!! Praat ik erhgens de fouten van GL goed? Heb ik gezegd dat ik voor GL ben? Dat ik op ze ga stemmen? Ik dacht het niet en anders graag een citaat. Ik wou alleen even aan anti-social duidelijk maken dat het mij niet te doen was om ff LN af te maken en de grond in te boren.. ![]()
||
Citaat:
![]() Wanneer gaan ze Georgina Verbaan vragen? En Sita?? en bb Kelly? Ja want dat zijn echt mensen die weten wat het volk wil ...
||
![]() |
Citaat:
Ik vind GL, SP en al die fundamentalistische christenpartijen ook niet geloofwaardig. Geloofwaardigheid en politiek, is dat geen contradictio in terminis?
|
![]() |
Leefbaar Nederland heeft zich inmiddels ontpopt als een feestpartij. Wie een ex-vrachtwagenchauffeur ("Als zanger kan ik goed teksten schrijven, 2e kamer moet dan geen probleem zijn") overweegt op de kieslijst te stellen gooit zijn eigen glazen in.
Leefbaar Nederlands is hot, je lijkt erbij te horen als je er op stemt. Ben je lekker progressief en heb je een andere mening dan die VVD, PvdA en CDA-kennissen. De aanhang groeit, waarin hun gevaar ook schuilt: LN is straks niet zo bijzonder meer. Potentiele kiezers beginnen zich te ergeren aan Pim Fortuyn en vragen zich af of hij wel de Verlosser is. Tot hen dringt dan ook door dat hij er op het gebied van allochtonen en asielzoekers, er vreemde standpunten op nahoudt. LN zal ongetwijfeld wel in de tweede Kamer komen, Fortuyn ook maar ik schat dat het bij 15 zetels blijft. En ze zullen goed moeten debuteren. Ondanks het ontbreken van een degelijk partijprogramma krijgen ze opvallend genoeg nu wel veel steun. Waarvoor ze staan en of ze wat kunnen bereiken weet niemand. En mochten ze weinig bereiken de komende kabinetsperiode, dan is het plakkaat 'eendachtsvlieg' vind ik wel gerechtvaardigd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ach kom op man. Kijk eens op de website van LN. Hoe kun je nou ook maar serieus volhouden dat die mensen ons land gaan besturen? Ze weten zelf niet eens welke koers ze willen varen!! Kijk... Als een partij één belachelijk iemand op de lijst vind dan is dat gewoon een foutje, maar als je zo ongelovelijk veel mensen op je lijst zet die niet eens weten hoe je het woord politiek spelt dan wíl je ook helemaal niet serieus genomen worden. En als je dan bovendien nog mensen op je lijst zet, terwijl die mensen daar helemaal geen notie van hebben, dan heb je je kans op serieusname toch zeker wel verkeken. Leefbaar Nederland is de meest succesvolle grap van deze eeuw, en ze dreigt nog te lukken ook! Ik ben niet zo bang voor LN. Als het met hun gaat net zxoals met Henk Westbroek (wat ik wel verwacht, het is tenslotte precies hetzelfde. Zeer veel geschreeuw en absurd weinig wol) dan loopt het zo'n vaart niet. QAls ze nu niet in de coalitie komen dan denk ik dat men wel gaat inzien dat ze eigenlijk maar wat roepen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|