Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||||||||||
![]() |
Vooraf wil je vragen volgende keer een stukje met iets minder voor aannames te schrijven, en iets beter beargumenteerd, dat maakt de discussie interessanter
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Zucht.
Ik raad je gewoon aan een boekje te lezen dat samengesteld is door de krant Trouw (zal de naam nog ff opzoeken de titel plaatst ik morgen dan wel ff), in dat boekje wordt een goed beeld geschetst van de rechten en machten die het koningshuis heeft. Hoe verder je doorbladerd hoe meer je tot de conclusie komt dat het zo verschrikkelijk oneerlijk is. Dat is voor mij de hoofdrede, bovendien zit je altijd aan die ene (naar mijn mening) onsympathieke kutfamilie vast. Die in het verleden, en nog steeds, foute dingen hebben gedaan. Lekker is dat. Verder kan het best, kijk naar het Duitse systeem Meneer de President heeft relatief gezien weinig macht. En toch is hij een gekozen staatshoofd, en hee daar zijn ook meerde partijen die deelnemen aan de verkiezingen... Bekijk dit ook eens: Financieel statuut Deze uitkeringen zijn als volgt (zie begroting van de uitgaven van het Huis der Koningin voor het jaar 2002): De Koningin € 3.797.687 Prins Claus € 760.083 De Prins van Oranje € 907.561 Prinses Juliana € 1.030.081 Prins Bernhard € 623.494 Prinses Máxima (vanaf 02-02-'02) € 733.762 Die schijtfamilie werkt er niet eens voor. Er zijn zat mensen die zo verschrikkelijk hard werken en dan nog nauwelijks rondkomen en zij...zij krijgen dat geld omdat ze Oranje in de naam hebben ![]() ![]() En dan nog wat, ik hoor ook zo veel mensen zeggen dat het bij onze cultuur hoort. Wleke cultuur? Het koninklijk huis bestaat officieel pas sinds 1830, eigenlijk 1839 want toen werd België een apart koninkrijk... [Dit bericht is aangepast door halve banaan (01-04-2002).] |
Advertentie |
|
![]() |
|
|