Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2002, 19:58
sunshineee
sunshineee is offline
Ik weet niet echt meer wat ik voel en wat ik moet doen.
ik ben sinds twee weekjes een relatie met een goede vriend van mij begonnen nadat we na een avondje stappen nogal aangeschoten waren en met elkaar gezoent hadden.
Eerst hadden we besloten dat dit eenmalig zou zijn, maar aangezien het vaker gebeurde hebben we besloten het toch maar te gaan proberen.
Toch loopt het niet lekker, we zien elkaar niet echt vaak, maar het probleem is meer van zijn we wel verliefd??? hij zit met de zelfde vraag..
Donderdag komt hij langs en gaan we het erover hebben. Toch ben ik bang hem kwijt te raken, en ik wil het heel graag toch nog proberen, maar wat moet ik nu tegen hem zeggen? hoe haal ik hem over zodat hij ook nog verder wil? en hou ik mezelf nu niet voor de gek???

Pleazz help me!!
any suggestions??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2002, 20:00
X_Saskia_X
X_Saskia_X is offline
hoe moeilijk t ook klinkt
altijd luisteren naar je gevoel
maar t belangrijkste
als je eerder al goede vrienden was
wil je ook dat t zo blijft??
vaak veranderd alles na een relatie
ik weet er alles van
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 20:10
Verwijderd
Citaat:
sunshineee schreef:
Toch loopt het niet lekker, we zien elkaar niet echt vaak, maar het probleem is meer van zijn we wel verliefd??? hij zit met de zelfde vraag..
als ik dit lees, zou ik zo zeggen: als je jezelf afvraagt of je wel verliefd bent ben je het 99 kansen van de 100 niet hoor meissie...

Citaat:
sunshineee schreef:
Donderdag komt hij langs en gaan we het erover hebben. Toch ben ik bang hem kwijt te raken, en ik wil het heel graag toch nog proberen, maar wat moet ik nu tegen hem zeggen? hoe haal ik hem over zodat hij ook nog verder wil? en hou ik mezelf nu niet voor de gek???
maar als ik dan lees dat je hem niet kwijt wil en dat je het echt wil proberen zou ik dan weer zeggen dat je wel verliefd bent...

als ik nu die twee samen neem zeg ik eigenlijk: nee, volgens mij ben je niet verliefd, maar wil je gewoon "iemand" ...
(sorry als dit niet is wat je wilde horen)

verwacht niet van ons dat we jouw gevoelens kunnen kennen en begrijpen aan de hand van een klein topicje hé, als er iemand is die weet hoe jij je voelt ben jij het wel. je weet goed genoeg hoe je je voelt, je wil er gewoon niet bij stil staan, of je bent er bang voor. bang om je eigen beslissingen te maken misschien? (niets om je voor te schamen hoor! toen ik 'n tattoo wou laten zetten twijfelde ik nog tussen twee tekeningen en toen vroeg ik ook aan iedereen wat zij ervan vonden, maar uiteindelijk heb ik toch gekozen voor hetgeen ik zélf het mooiste vond (en vind natuurlijk ), ook al kwam dat niet overeen met hetgeen de rest zei.)

denk er zelf eens over na... je vindt het antwoord op je vraag heus wel, alleen niet hier...

xxx
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 21:13
ABrules
ABrules is offline
heb iets soortgelijks meegemaakt... weet hoe je je voelt ... sterkte...

het belangrijkste is dat je altijd eerlijk bent... vooral tegen jezelf...
Oud 11-12-2002, 10:56
Studentje
Studentje is offline
Als je na twee weken al twijfelt aan je verliefdheid, is het maar beter om er zo snel mogelijk mee te stoppen. Wacht je nog langer, dan wordt het alleen maar moeilijker. En als ik eerlijk ben geef ik jullie weinig kans op een langdurige relatie.
Oud 11-12-2002, 15:58
sunshineee
sunshineee is offline
hmm.. ja maar bij mij is het zo dat ik eigelijk bijna nooit meer verliefd word. De laatste keer dat ik echt verliefd was is zo'n 3 jaar geleden.
Het als alsof ik het nietmeer kan worden ofzo

Maarja, daarom dacht ik dus van, ik ga het gewoon met hem proberen en misschien komt het later wel... maarja, tot un toe nog niet echt.
Wel vind ik hem echt leuk en vind het gewoon fijn om bij hem te zijn en dingen met hem te doen enzo... pff..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten