Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2004, 14:51
Miles
Miles is offline
Ik heb een Aiwa discman XP-V737. Sinds een week moet ik een aantal keren op Play drukken om 'm aan te krijgen. Ook slaat hij na enkele seconden, een onwillekeurig aantal nummers over [alsof er heel vaak op Next wordt gedrukt] ,dan stopt hij bij een nummer maar gaat dat nummer doorspoelen [alsof ik de hele tijd Next ingedrukt hou], vervolgens moet ik vaak op Stop drukken om 'm weer uit te krijgen.

Waar ligt dit aan?
Oud 17-06-2004, 15:27
M@rco
M@rco is offline
Moeilijk te zeggen. Als er nog garantie op zit moet je hem terugsturen, anders heb je denk ik gewoon pech. Zelf een discman repareren lukt echt niet, vaak is het goedkoper om hem weg te gooien en een nieuwe te kopen.
Oud 17-06-2004, 16:03
Verwijderd
Koop voor 15,- een nieuwe?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 17:25
M@rco
M@rco is offline
Voor 15 euro heb je waarschijnlijk een enorme plastic kutdiscman zonder antiskip o.i.d.. Aiwa is van Sony dus het zal ook wel geen hele goedkope discman zijn geweest
Oud 17-06-2004, 17:30
]{ing
]{ing is offline
nee Sony staat voor kwaliteit
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 17:35
Miles
Miles is offline
Maareh, wat is er nou kapot aan m'n discman?
Oud 17-06-2004, 18:10
S
S is offline
Citaat:
]{ing schreef op 17-06-2004 @ 18:30 :
De Diskman die ik had van Sony? Die was fantastisch. 70 mm dik, aluminium, remote, alles had dat ding. Maar toen kwam mp3 .
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 18:18
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
S schreef op 17-06-2004 @ 19:10 :
De Diskman die ik had van Sony? Die was fantastisch. 70 mm dik, aluminium, remote, alles had dat ding. Maar toen kwam mp3 .
Dat krijg je niet echt in je binnenzak, 70 mm
Oud 17-06-2004, 18:23
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
]{ing schreef op 17-06-2004 @ 18:30 :
Dat zeg ik niet, ik bedoel er meer mee te zeggen dat zo'n beetje alles van Sony duur is

Ik vind mijn Sony-discman overigens perfect, heb er net zo een als S had, maar goed, daar gaat het hier niet om
Oud 17-06-2004, 19:02
]{ing
]{ing is offline
De oude Sony discmans waren goed maar de laatste jaren is het toch minderwaardig spul dat ze op de markt brengen. ik ben na twee sony's versleten te hebben overgestapt op mp3 discmans van andere merken. iriver is een goed alternatief, maar daar gaat het hier niet om
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:47
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 17-06-2004 @ 18:25 :
Voor 15 euro heb je waarschijnlijk een enorme plastic kutdiscman zonder antiskip o.i.d.. Aiwa is van Sony dus het zal ook wel geen hele goedkope discman zijn geweest
Aiwa is zo'n discman van 15,-
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 21:08
M@rco
M@rco is offline
Nou... als ik op elcheapo.nl zoek naar Aiwa discmans dan is de goedkoopste 75 euro.
Citaat:
Miles schreef op 17-06-2004 @ 18:35 :
Maareh, wat is er nou kapot aan m'n discman?
Hoe moeten wij dat weten? Bel Aiwa op:

http://www.eu.aiwa.com/nl/contact_europe.php

Dat ding moet sowieso gerepareerd worden door iemand die er verstand van heeft, zelf aan een discman pielen lijkt me geen goed idee.

Laatst gewijzigd op 17-06-2004 om 21:11.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 23:07
S
S is offline
Ik heb em trouwens nog. Ik moet gewoon een plaatje posten. Als je beweert dat deze discman niet goed is, dan zit er iets mis in je denken.

Als die Aiwa zoiets is, neem ik aan dat het hetzelfde is gegaan zoals het gaat tussen Panasonic en Technics.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 09:15
M@rco
M@rco is offline
Dat is de D-EJ925... een vriend van me heeft die ook. Ik heb de D-EJ1000 - echt geweldige dingen.
Oud 18-06-2004, 09:29
Verwijderd
Discmans zijn dingen uit de oertijd,
tegenwoordig zijn er apparaten die ook mp3's afspelen..
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 21:30
Kamikaza
Kamikaza is offline
Citaat:
********** schreef op 18-06-2004 @ 10:29 :
Discmans zijn dingen uit de oertijd,
tegenwoordig zijn er apparaten die ook mp3's afspelen..
En als je er niet veel geld aan wilt uitgeven??MP3-cd spelertjes zijn dan een goed alternatief(alhoewel ze lomp groot zijn in vergelijking met een 1,8 inch hdd spelertje
Reageren

Regels voor berichten