Advertentie | |
|
![]() |
|
Full HD is pas echt rendabel voor tv's groter vanaf 37" vind ik persoonlijk.
En je laptop kan je veel beter met een VGA-connector aansluiten op de tv, dat geeft een oneindig scherper en helderder beeld. Of als je DVI of HDMI hebt het via die poort aansluiten ![]() Maar voor jouw budget raad ik deze tv aan: Samsung LE32B550 Televisietype: LCD HD specificatie: Full HD Schermdiagonaal: 32" Videoverbinding: Component Video (YPbPr), Composite, D-Sub (VGA), 4x HDMI, Scart, USB 2.0 Tuner type: Analoog, DVB-C, DVB-T
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Makkelijker is gewoon een S-Video naar S-Video kabeltje. Nòg makkelijker is een VGA kabel, want de meeste TV's hebben ook een VGA aansluiting. Geen ge-emmer meer met PAL of NTSC en gare TV instellingen in je drivers. Gewoon als een 1920x1080 paneel aansluiten. Mocht je sleeptop een DVI aansluiting hebben kan je met een DVI naar HDMI verloopje werken. Ik ben redelijk verbaasd over de Samsung Full HD 686 serie (of hoe die shite ook heet). Zelfs zonder service menu kan je vanalles aan de kleuren instellen. Neem je de instellingen over van iemand van internet dan ziet het er een stuk beter uit. Al die digitale rommel uitzetten, en je backlight op stand 4 of 5 van de 10.. en mja, dan lijkt het al een stuk beter. Nouja, het is nog steeds geen CRT, maar het is niet meer onkijkbaar. Die JVC's en Sony's van pas waren zelfs zo stom dat ze niet goed konden herkennen of iets een film of een video was, iets dat nogal van pas komt als je een DVD interlaced uitstuurt naar je TV. Dat is wel een beetje triest, dat ze na tien jaar dat nog niet kunnen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe LCD tv: welke? Verwijderd | 11 | 12-11-2006 09:16 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model (4) #2 Verwijderd | 500 | 04-03-2006 15:12 | |
Software & Hardware |
TV-Out alleen in zwart\wit Bu$ta Burn | 16 | 26-12-2001 22:31 | |
Software & Hardware |