Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Herkenning
![]() M'n ex-vriendinnen maakten het ook altijd om een vage rede uit ![]() Ik heb geen angst om mij voor langere tijd te binden, de vrouwen schijnen dat toch lastiger te vinden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tis heel simpel: meisjes wéten dat ze een lieve, zorgzame jongen willen, maar vóelen dat ze een grote macho willen. Ik heb het hier al eens gezegd: eigenlijk willen alle meisjes een klootzak. Dat klinkt raar, maar het is zo.
Eigenlijk is het ook heel simpel: alleen de grootste, 'mannelijkste' exemplaren blijven over. Evolutionair gezien is het dus logisch dat degenen met de grootste bek de meisjes krijgen. Dat is gewoon de natuur. Ook vrouwen kiezen automatisch het meest vruchtbare exemplaar uit, en dat is, jawel, degene met de grootste bek en mannelijkste uitstraling. Daarom willen meisjes ook altijd een contradictio in terminis: iemand die lief, aardig, humoristisch, zorgzaam en trouw is, maar ook een beetje stoer, hij moet spanning opbouwen, plagen, bla bla bla...dat bestaat dus niet in één jongen (dames, bespaar me de verhalen dat jullie er wél een hebben ![]() Maarja, op dit moment kun je daar weinig aan doen, ben ik bang... |
![]() |
|
![]() |
Hah, de evolutie theorie. Daaruit kan je overigens ook concluderen dat er af en toe ook meisjes evolueren die absoluut over hun nek gaan van al die macho types (ofwel, die een redelijk indrukwekkend IQ hebben
![]() Blijven zoeken zou ik zeggen. ![]() |
![]() |
|
Ik ga sowieso niet met vrouwen om die op "macho's" vallen. De vrouwen met wie ik omga zijn niet van het disco/skihut uitgaanstype.
Maar inderdaad, die evolutionaire reden zal wel heel zwaar meetillen. Ik ben absoluut zeer goed in vrouwen aanspreken die ik niet ken, en eventueel iets afspreken, maar stap 2: Het 'charmeren' en seksuele moves maken ben ik echt slecht in. Ik ken van die jongens, die niet superknap zijn, maar ongelooflijk goed in vrouwen charmeren zijn he, handje pakken, over de wang wrijven etc. Daar vallen ze meteen voor, maar ik ben in dat opzicht vaak terughoudend. Daar moet ik vanaf! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja ik bedoel ook niet van charmeren in de zin van om een meisje die je niet kent gaan versieren, dat is inderdaad niet goed.
Maar een meisje die jou in de eerste instantie een leuke jongen vind en het leuk lijkt om iets mee af te spreken. En DAN charmeren. Dat bedoel ik. Op die manier zijn veel vrouwen van me afgepakt, omdat we nog niet iets hebben, maar wel goed met elkaar op kunnen schieten. En dan komt er een of ander persoon die ze ook wel leuk vindt maar nauwelijks kent, maar die persoon is enorm goed in het 'liefkozen' dat ze me meteen niet meer ziet staan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik snap wat je bedoeld ik zie het veel om me heen gebeuren. Mooie meisjes die denken dat ze alles zijn gaan met gasten die iedereen kunnen krijgen gewoon die patsers, en meestal ook players.
Zowieso gaan meiden sneller voor een jongen die populair is en goed in de smaak vallen bij andere. Ze voelen zich mee beschermd bij die gasten op 1 of andere manier. Zelf heb ik het niet zo op die gasten. Meestal gebruiken ze je alleen maar. En ik heb liever een jongen die niet echt onwijs in de picture staat. Gewoon een lieve interesante jongen, die ook aan zn vriendin denkt en niet alleen aan zichzelf. Maar ja op 1 of andere manier zijn die jongens dus niet echt te vrienden. En als je ze vind denken ze meestal dat je ze gebruikt ofzo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ag jah, die goeie ouwe tijd ![]() Dit had ik tot voor kort zelf ook.. telkens als ik dan weer een depri bui had dan ging ik dat denken.. die zin "ik ben met iedereen vrienden, maar nooit meer dan dat" kwam dan best wel extreem vaak in me op. En hoe, waarom, wat er dan eigenlijk aan de hand is en dat hele verhaal heb ik helaas zelf ook nog geen antwoord op gevonden.. Nu heb ik daar helemaal geen last meer van, ik heb sinds kort een geweldige vriendin dus is die vraag best wel overbodig geworden. Het enige wat ik kan zeggen (misschien niet eens echt nuttig maar ik kan het proberen) is, het komt wel goed! Nou ja, succes ermee en laat het weten zodra je antwoord hebt! Ik denk dat je veel mensen een plezier doet! Greetz!
Laatst gewijzigd op 08-12-2002 om 16:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*haalt schouders op* Ik val zelf altijd op de jongens die ik niet kan krijgen en ik weet niet eens waarom. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
misschien toch de meisjes die het uit maken nadrukkelijk vragen wáárom. misschien is er iets waar ze aan irriteren? of ben je inderdaad gewoon te lief voor ze en benauwd ze dat...
er komt vast wel een keer een meisje dat wel bij je past. misschien zijn er er wel heel veel, maar val je juist op de andere meisjes die niet op super lieve jongens vallen (hm ja, zoiets??)... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Weinig aandacht xpicture | 9 | 11-09-2016 19:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
verhaal: Laat het niet voor niets zijn... Kupu | 17 | 03-08-2001 23:37 |