Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2002, 22:12
Commondude
Commondude is offline
Ik ken genoeg meisjes, heb veel vriendinnen, en ik krijg ook veel aandacht van ze.

Wat ik alleen vervelend vind, is dat ik graag een relatie wil, maar het komt er nooit van. Ik schijn gewoon te lief/aardig te zijn, maar kennelijk is wat de vrouw wil toch een beetje groot mannelijk type.

Nu ben ik echt heel normaal, geen nerd, niet lelijk, echter ik heb niet dat 'ruige' wat veel mannen hebben.

Het is altijd alleen maar dat ik heel goed kan opschieten met meisjes.

Als ik ergens ben raak ik ook zo in gesprek met meisjes, omdat ik er kennelijk zo vertrouwd uitzie. Ik heb wel relaties gehad, en scharrels, maar ik wil graag een langdurige relatie.

Als er een relatie begint, is het bijna altijd het meisje dat het uitmaakt, zonder eenduidige reden.

Waarom willen vrouwen geen relatie met me, of waarom loopt het altijd in de soep?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2002, 22:43
Methuselah
Methuselah is offline
*herkent*

als ik 't antwoord wist, was ik niet meer single
Oud 06-12-2002, 22:52
Shibby
Shibby is offline
die jongens zijn gewoon te lief... denk ik. al lijkt mij het wel wat om zo'n jongen te hebben. maar de meeste meisjes willen toch de dominante stoere jongen denk ik...die ook lief is natuurlijk duidelijk
Oud 06-12-2002, 23:08
Commondude
Commondude is offline
Willen ze nou een lieve jongen, die ook hun hele leven lief blijft en alles voor ze over heeft, of een man waarbij ze uiteindelijk toch van de koude kermis thuiskomen?

Sommige meisjes lijken zo naief he, denken ze er wel goed over na?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 23:31
Verwijderd
Nee, veel meisjes denken er niet goed over na en veel meisjes zien ook vaak niet dat de beste jongens al dichtbij zijn enzow.. Ik ken ook iemand die hetzelfde probleem heeft als jij, zoals hij zei: everybody likes me, but nobody likes me...

Nja, waar meisjes naar zoeken kan ik alleen voor mezelf zeggen. Ik zoek zeker wel een jongen die lief voor me is, maar hij moet me wel uitdagen en avontuurlijk zijn. Dat is gewoon omdat ik dat ook ben... Ook wil ik graag iemand die zijn eigen leven erop nahoud, ja, het is heerlijk om als een prinses behandeld te worden, maar voor af en toe. Hij mag ook best es boos op me worden, hij mag het ook best eens oneens met me zijn en ook best eens schijt aan me hebben. Ik wil niet dat zijn wereld om mij draait, maar dat ik slechts een plek heb, net als hij een plek bij mij. Dit zeg ik zo omdat dit de problemen waren in mn laatste relatie..

Mja, je leert steeds beter wat je wil, maar vaak kom je daar pas achter wanneer je al een aantal dingen die het niet waren achter de rug hebt. Er zal dus heus wel een meisje komen die voor langere tijd bij jou blijft...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Commondude schreef:
Willen ze nou een lieve jongen, die ook hun hele leven lief blijft en alles voor ze over heeft, of een man waarbij ze uiteindelijk toch van de koude kermis thuiskomen?
Denk niet zo zwart / wit.

Het beste is als je overal iets van hebt. Als je typisch mannelijk trekjes aan je hebt, daarentegen toch lief voor haar bent, ook een beetje van je afbijt en haar uitdaagt, etc.

Probeer een balans te vinden.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 04:43
Herrie
Herrie is offline
Herkenning

M'n ex-vriendinnen maakten het ook altijd om een vage rede uit Ze vonden me altijd super lief enzo... Ik ben ook niet macho, niet lelijk, maar toch weet ik niet wat het is... Het lijkt wel alsof ik verder ben in m'n leven dan dat hun zijn....

Ik heb geen angst om mij voor langere tijd te binden, de vrouwen schijnen dat toch lastiger te vinden
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 10:36
Verwijderd
Tis heel simpel: meisjes wéten dat ze een lieve, zorgzame jongen willen, maar vóelen dat ze een grote macho willen. Ik heb het hier al eens gezegd: eigenlijk willen alle meisjes een klootzak. Dat klinkt raar, maar het is zo.

Eigenlijk is het ook heel simpel: alleen de grootste, 'mannelijkste' exemplaren blijven over. Evolutionair gezien is het dus logisch dat degenen met de grootste bek de meisjes krijgen. Dat is gewoon de natuur. Ook vrouwen kiezen automatisch het meest vruchtbare exemplaar uit, en dat is, jawel, degene met de grootste bek en mannelijkste uitstraling.

Daarom willen meisjes ook altijd een contradictio in terminis: iemand die lief, aardig, humoristisch, zorgzaam en trouw is, maar ook een beetje stoer, hij moet spanning opbouwen, plagen, bla bla bla...dat bestaat dus niet in één jongen (dames, bespaar me de verhalen dat jullie er wél een hebben ). Logisch dat ze dat willen: hun natuurlijke driften drijven hen naar de macho, terwijl hun opvoeding en maatschappelijk bewustzijn hen naar de lieve, aardige jongen drijft. Dat is ook de reden dat zoveel meisjes zich in hun jeugd eerst een aantal malen keihard laat kwetsen, voor ze op latere leeftijd verstandig worden en inzien dat het niet alleen om natuurlijke driften en gevoel gaat.

Maarja, op dit moment kun je daar weinig aan doen, ben ik bang...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 11:12
Brainiacus
Brainiacus is offline
Hah, de evolutie theorie. Daaruit kan je overigens ook concluderen dat er af en toe ook meisjes evolueren die absoluut over hun nek gaan van al die macho types (ofwel, die een redelijk indrukwekkend IQ hebben ) ... die zijn (jammer genoeg?) echter iets zeldzamer.

Blijven zoeken zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 12:35
Commondude
Commondude is offline
Ik ga sowieso niet met vrouwen om die op "macho's" vallen. De vrouwen met wie ik omga zijn niet van het disco/skihut uitgaanstype.

Maar inderdaad, die evolutionaire reden zal wel heel zwaar meetillen. Ik ben absoluut zeer goed in vrouwen aanspreken die ik niet ken, en eventueel iets afspreken, maar stap 2: Het 'charmeren' en seksuele moves maken ben ik echt slecht in.

Ik ken van die jongens, die niet superknap zijn, maar ongelooflijk goed in vrouwen charmeren zijn he, handje pakken, over de wang wrijven etc. Daar vallen ze meteen voor, maar ik ben in dat opzicht vaak terughoudend. Daar moet ik vanaf!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Commondude schreef:
Ik ga sowieso niet met vrouwen om die op "macho's" vallen. De vrouwen met wie ik omga zijn niet van het disco/skihut uitgaanstype.

Maar inderdaad, die evolutionaire reden zal wel heel zwaar meetillen. Ik ben absoluut zeer goed in vrouwen aanspreken die ik niet ken, en eventueel iets afspreken, maar stap 2: Het 'charmeren' en seksuele moves maken ben ik echt slecht in.

Ik ken van die jongens, die niet superknap zijn, maar ongelooflijk goed in vrouwen charmeren zijn he, handje pakken, over de wang wrijven etc. Daar vallen ze meteen voor, maar ik ben in dat opzicht vaak terughoudend. Daar moet ik vanaf!
Mja, of je daar vanaf moet is nog maar de vraag. Het lijkt me meer iets wat gewoon in je karakter zit. Het zal dan bij jou ms iets meer moeite kosten om op dat 'level' te komen maar iedereen heeft zn eigen manier. Ik persoonlijk moet niks hebben van de 'charmeurs' die jij beschrijft. Nee, als ik ze niet ken moeten ze van me afblijven, dan vind ik zulke aanrakingen absoluut niet prettig.. Het is dus maar net wie je treft...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 12:46
Commondude
Commondude is offline
Ja ik bedoel ook niet van charmeren in de zin van om een meisje die je niet kent gaan versieren, dat is inderdaad niet goed.

Maar een meisje die jou in de eerste instantie een leuke jongen vind en het leuk lijkt om iets mee af te spreken. En DAN charmeren. Dat bedoel ik.

Op die manier zijn veel vrouwen van me afgepakt, omdat we nog niet iets hebben, maar wel goed met elkaar op kunnen schieten.

En dan komt er een of ander persoon die ze ook wel leuk vindt maar nauwelijks kent, maar die persoon is enorm goed in het 'liefkozen' dat ze me meteen niet meer ziet staan.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 13:20
Verwijderd
tja ik zou t niet weten waardoor t komt, maar ik moet juist een ontzettend lieve vriend hebben, dat vind ik 1000000 keer beter dan van die macho's
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 13:26
Commondude
Commondude is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
tja ik zou t niet weten waardoor t komt, maar ik moet juist een ontzettend lieve vriend hebben, dat vind ik 1000000 keer beter dan van die macho's
Klopt, dat vinden ook de vrouwen waar ik mee omga, maar dat is mijn probleem niet.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Commondude schreef:
Ja ik bedoel ook niet van charmeren in de zin van om een meisje die je niet kent gaan versieren, dat is inderdaad niet goed.

Maar een meisje die jou in de eerste instantie een leuke jongen vind en het leuk lijkt om iets mee af te spreken. En DAN charmeren. Dat bedoel ik.

Op die manier zijn veel vrouwen van me afgepakt, omdat we nog niet iets hebben, maar wel goed met elkaar op kunnen schieten.

En dan komt er een of ander persoon die ze ook wel leuk vindt maar nauwelijks kent, maar die persoon is enorm goed in het 'liefkozen' dat ze me meteen niet meer ziet staan.
Mja, dan vraag ik me weer af, wil je wel zo'n meisje dat zich dan zo makkelijk laat inpalmen door een ander en jou dan ook meteen aan de kant zet. Lijkt me redelijk oppervlakkig of niet?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 13:32
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik snap wat je bedoeld ik zie het veel om me heen gebeuren. Mooie meisjes die denken dat ze alles zijn gaan met gasten die iedereen kunnen krijgen gewoon die patsers, en meestal ook players.
Zowieso gaan meiden sneller voor een jongen die populair is en goed in de smaak vallen bij andere. Ze voelen zich mee beschermd bij die gasten op 1 of andere manier.

Zelf heb ik het niet zo op die gasten. Meestal gebruiken ze je alleen maar. En ik heb liever een jongen die niet echt onwijs in de picture staat. Gewoon een lieve interesante jongen, die ook aan zn vriendin denkt en niet alleen aan zichzelf.

Maar ja op 1 of andere manier zijn die jongens dus niet echt te vrienden. En als je ze vind denken ze meestal dat je ze gebruikt ofzo
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Commondude schreef:
Klopt, dat vinden ook de vrouwen waar ik mee omga, maar dat is mijn probleem niet.
op een of ander manier wil t niet lopen, dat kan ik je niet mee helpen sorry, en wat ik ook las, is dat je niet echt een stap durft te zetten ofzo, daar kan ik je ook niet mee helpen, dat je moet je zelf proberen te doen, meer zelfvertrouwen kweken, in de spiegel kijken en blijven zeggen dat en dat is mooi aan mezelf, dat straal je dan ook uit, en daar komen ze op af(geloof ik) en als je meer zelfvertrouwen hebt zul je ook eerder iets durven te ondernemen, qua lichamelijk contact.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 16:41
ABrules
ABrules is offline
of je valt alleen op meisjes die moeilijk doen...
Oud 08-12-2002, 16:14
Darkpunker
Darkpunker is offline
Citaat:
Ik ken genoeg meisjes, heb veel vriendinnen, en ik krijg ook veel aandacht van ze.

Wat ik alleen vervelend vind, is dat ik graag een relatie wil, maar het komt er nooit van. Ik schijn gewoon te lief/aardig te zijn, maar kennelijk is wat de vrouw wil toch een beetje groot mannelijk type.

Nu ben ik echt heel normaal, geen nerd, niet lelijk, echter ik heb niet dat 'ruige' wat veel mannen hebben.

Het is altijd alleen maar dat ik heel goed kan opschieten met meisjes.

Als ik ergens ben raak ik ook zo in gesprek met meisjes, omdat ik er kennelijk zo vertrouwd uitzie. Ik heb wel relaties gehad, en scharrels, maar ik wil graag een langdurige relatie.

Als er een relatie begint, is het bijna altijd het meisje dat het uitmaakt, zonder eenduidige reden.

Waarom willen vrouwen geen relatie met me, of waarom loopt het altijd in de soep?
*gevoel van herkenning*

Ag jah, die goeie ouwe tijd

Dit had ik tot voor kort zelf ook.. telkens als ik dan weer een depri bui had dan ging ik dat denken.. die zin "ik ben met iedereen vrienden, maar nooit meer dan dat" kwam dan best wel extreem vaak in me op. En hoe, waarom, wat er dan eigenlijk aan de hand is en dat hele verhaal heb ik helaas zelf ook nog geen antwoord op gevonden..
Nu heb ik daar helemaal geen last meer van, ik heb sinds kort een geweldige vriendin dus is die vraag best wel overbodig geworden.
Het enige wat ik kan zeggen (misschien niet eens echt nuttig maar ik kan het proberen) is, het komt wel goed!

Nou ja, succes ermee en laat het weten zodra je antwoord hebt! Ik denk dat je veel mensen een plezier doet!

Greetz!

Laatst gewijzigd op 08-12-2002 om 16:17.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 16:19
kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
ik heb liever een jongen die superlief is! en veel om je geeft dan zo'n stoere jongen die altijd met zijn 'maten' over vrouwen zit te praten en over sex enzo..

MOEST ER FF UIT!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Commondude schreef:

Sommige meisjes lijken zo naief he, denken ze er wel goed over na?
Heeft geen hol te maken met nadenken, het zijn de feromonen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Mja, dan vraag ik me weer af, wil je wel zo'n meisje dat zich dan zo makkelijk laat inpalmen door een ander en jou dan ook meteen aan de kant zet. Lijkt me redelijk oppervlakkig of niet?
Zo zwart-wit is het niet. Ik kan me heel goed voorstellen dat je een jongen 'wel leuk' vind, leuk genoeg om een keer mee op een date te gaan maar waar verder nog niets gebeurd, en dat er dan iemand voorbij komt die je eigenlijk toch wel leuker vindt, die er iets meer werk van maakt...

*haalt schouders op* Ik val zelf altijd op de jongens die ik niet kan krijgen en ik weet niet eens waarom.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Zo zwart-wit is het niet. Ik kan me heel goed voorstellen dat je een jongen 'wel leuk' vind, leuk genoeg om een keer mee op een date te gaan maar waar verder nog niets gebeurd, en dat er dan iemand voorbij komt die je eigenlijk toch wel leuker vindt, die er iets meer werk van maakt...

Ja, daar heb je ook gelijk in. Maar ik had begrepen dat deze meisjes hem dan ook volledig aan de kant zetten, en dat vind ik toch wat vreemd. Maar misschien bedoelde hij dat niet hoor. Maar een meisje dat zodra dr iets voorbij komt wandelen waarbij het iets soepeler en vlotter gaat je maar helemaal de rug toe keert lijkt me nou niet het ideale meisje!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 18:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
misschien toch de meisjes die het uit maken nadrukkelijk vragen wáárom. misschien is er iets waar ze aan irriteren? of ben je inderdaad gewoon te lief voor ze en benauwd ze dat...
er komt vast wel een keer een meisje dat wel bij je past. misschien zijn er er wel heel veel, maar val je juist op de andere meisjes die niet op super lieve jongens vallen (hm ja, zoiets??)...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten