Advertentie | |
|
![]() |
|
De Nokia 3310 is best goed, alleen omdat zo'n beetje iedereen die heeft heb ik gekozen voor de Ericsson A2816s. Die ziet er supermooi uit, en alles d'r op en d'r aan. (Spelletjes, WAP, beltonen maken, een soort "Outlook" SMS beheer)
Minpuntje: Veelste groot (volgens sommigen, maakt mij niet uit) Antenne is een moordwapen (veel ste groot) Groeten, Joost ------------------ "Eet nooit gele sneeuw!" |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, ik zei toch...Nokia 6210 is gewoon de beste all-round. Kleiner en functioneler dan de 3xxx serie. Meer mogelijkheden en langere accuduur dan de 8xxx serie, bovendien hebben teveel stumpers en patsertjes de 8210.
Ericsson - vooruit, de T28s is een mooi ding en de R380s rockt gewoon. Maar de rest is shit. Siemens...neej, daar hebben we het niet eens over. Motorola - V50 en 51 zijn chill, alleen breekbaar. |
![]() |
|
![]() |
Neem een nokia
3210 is een telefoon die vorig jaar "in" was maar is zwaar en leuk telefoontje voor weinig geld (200,-) tot (250,-) 3310 is een mooie budget telefoon makkelijk te gebruiken en veel luxe voor weinig geld *voicedail *tril *chatfunctie (geheel onnodig maar grappig) *redelijklange standbijtijd 8210 is een leuk ding maar is te klein en onpraktisch 88** serie is een leuk hebben ding maar erg onpraktisch probeer maar een nummer in te tikken zal je zien dat je in 10 cijfers wel minimaal 3x een dubbele toets indrukt en is een zwakke klep breekt erg snel af Motorola loopt achter ericson zijn erg slecht qua bugs die er in zitten en zijn groot Siemens nooit aan beginnen,ken veel mensen met fouten er in en ik ken zelfs iemand die de s-35i heeft die mist zelfs een menu panasonic leuke telefoons maar onduidelijk menu maar voor de rest leuk en licht sony geen ervaring mee sorry maar zijn wel erg licht Maxon begin ik niet over zijn wel klein philips alleen ervaring met een oud model maar is k*t de nieuwe schijnen wel goed te zijn. *tip* kijk eens bij Nokia.com voor de nieuwste nokia's zijn erg stoer [Dit bericht is aangepast door Willy (23-03-2001).]
|
![]() |
|
|