Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 10 kilo zou al veel te veel zijn |
![]() |
|
ik kijk dr een beetje doorheen, heb er geen problemen mee, het is maar een lifestyle
alles wat je niet koel vind gewoon negeren ik vraag me trouwens af waar de post van leratluciano blijft 'kutalto's hou toch op' ![]()
|
Je hebt van die gastjes ja die geld van hun mama krijgen om de nieuwste karl kani collectie te kopen om zich heel stoer te voelen en zich thug noemen en volgens mij het liefste tussen dope thugs zouden willen wonen terwijl ze niet eens hoeven weten hoe het leven daar is want het is echt geen pretje, kan begrijpen dat mensen die hun ass eruit hebben gewerkt met muziek er trots op zijn en ook aan hun mensen willen laten zien dat het wel degelijk kan ook al wil de regering de allochtone bevolking zoveel mogelijk daar houden(kijk maar naar de franse steden).
Maar goed die gastjes zal je altijd blijven houden en ik kan er wel om lachen alleen vraag ik me af wat ze ermee willen bereiken want ze zijn niet gevaarlijk met hun poker face. Rat
|
![]() Kom op, mensen. Ik vind zulke personen echt zielig. Want dan gaat het altijd over dat 'respect' maar zodra je er niet net zo zielig bij loopt als hun dan ben je niet goed genoeg voor ze......
|
Ik ben zelf half donker. Nou, ik lach me suf om die hele belachelijke neger-cultuur, of hoe je het ook mag noemen. Die verdient echt een grote rolleyes
![]() Vandaag ook nog; loop ik in de stad tijdens het stappen, komt er een neger van 2 bij 2 op me af: Hey brotha lksjdfl sdlk epju swedf pouerf (wat ie zei; ik had werkelijk waar geen idee ![]() |
![]() |
|
1000 Kilo Wiet?
![]() Kijk zoiets geloof ik niet, ik ken wel van die mensen die over dat soort dingen opscheppen maar 5 kilo per persoon is echt veeeeel Was het geen 1000 gram? Lijkt me iets redelijker. en uhm, dat stinkt zo, dachten de buren niet dat hij een plantage had? Of hebben ze dr een maand of langer over gedaan? (Hoe kom je trouwens aan 1000 kilo wiet?) Owja, dat mensen die kleding dragen is toch geen probleem? Het gaat om het idee waarmee somiggen het dragen dat is stom, maar nu scheren we ze wel heel erg over een kam. Zo denken hun over alto's en kakkers waarschijnlijk en dat willen we toch ook niet.
Laatst gewijzigd op 06-12-2002 om 05:58. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sja, op zich is het logisch dat er dit soort gastjes zijn. Ze zijn niet meer of minder 'wannabe' dan jochies van 15 die zweren dat ze altijd gothic of elfje zullen blijven. Elke jongere is op zoek naar een identiteit, de ene vindt het in de rapmuziek, de andere in de alternatieve scene. Het is eigenlijk puur toeval waar je in terechtkomt, achtergrond en opvoeding speelt wel een béétje mee, maar niet bijzonder veel.
Daarom vind ik het ook altijd zo zielig dat mensen zo lopen te hakken op wannabe's of op dit soort gastjes, want het is hartstikke verklaarbaar. Er lopen hier soms persoontjes van veertien rond die doen alsof ze met spikes en een hanekam geboren zijn en daarom zo 'true' zijn dat ze recht van spreken hebben. ![]() Tis gewoon een fase, ik kan het goed begrijpen gezien het feit dat die knul pas 15 is. Gewoon één grote identiteitscrisis. Wat ik persoonlijker nog veel zieliger vind dan deze jongen, zijn mensen van 25 die nog steeds gothic zijn. Bij mij op de uni zit ook zo'n troel, loopt er altijd bij als een heks, en dat is dan derdejaars recht! En dan maar klagen dat ze nooit een stageplaats krijgt aangeboden... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mjah, dr lopen heel veel wannabe-negers bij ons op school en in de stad enzow. Ik vind het altijd wel grappig om te zien. Van die ventjes die in de brugklas zitten en dan ongeveer 1.40 zijn en dan 3 kledingmaten (of meer) te groot kopen
![]() Sommige hiphoppers kan ik wel goed mee opschieten.. bijv een aantal breakdancers van mn school, die zijn gewoon heel aardig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als iemand zich gothic wil kleden dan kan ie geen rechten studeren want als je volwassen en intelligent bent dan wil je geen gothic kleding dragen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
ach kleding is niet zo boeiend, bedoel... doe wat je niet laten kan, maar de Yo Brada, fawaka, alles chill man? kom we gaan Lusu naar je osso om n jonkoe te smoken blabla language is ent zo triest als de zogenaamde "kom laten we zoveel mogelijk t abn verneuken en zoveel mogelijk combinaties met caps maken" alto-taal
|
Ik vind het wel grappig, leuk om naar te kijken. Maar ik vind het leuk om naar alle soorten mensen te kijken. Wat maakt het uit, je bent wie je bent, zwart, wit, ghotic, gabber, kakker, noem maar op...
Kuzzje IK ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toegegeven, het is aanpassen aan de meerderheid. Dat sommige mensen daar tegen zijn, kan ik begrijpen. Maar als zelfs zóiets, in het kader van je studie, al teveel gevraagd is, hoor je IMO niet op de uni thuis. |
![]() |
|
|