Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2002, 23:58
bracelance
bracelance is offline
Ik weet niet of iemand het kent maar als je je ex weer tegenkomt blijkt het dat hij/zij totaal veranderd is dan hoe je ze/hem kende. Andere vrienden, spontaan piercings/tatoes of haar geverfd. Op een of andere manier denk je zelf: 'als ik bij die persoon was gebleven was het nooit zo gegaan, waarom heeft diegene zichzelf zo verpest!'

naja, ik zal het wel zijn, of zijn er ook anderen die dit herkennen??
Oud 01-12-2002, 00:02
Verwijderd
Hmz.. mn eerste ex heb ik echt nooit meer gezien..

Mn tweede ex was echter positief veranderd, hij blowde veel minder, had weer een lieve vriendin die hij heel lang al had leuk gevonden (dat was nog voor mij)..

Bij mn derde ex, ja.. het is nog te kort uit denk ik. Bepaalde dingen die ik hoor vind ik echter wel, ja.. opmerkelijk.. Zoals dat hij op Lowlands heel veel had gerookt en gedronken.. dat ie weer had geblowed enz enz. Ik heb 20 maanden met hem gehad, in die 20 maanden heeft hij misschien 10 glazen wijn gedronken (verder geen drank), 2 trekjes van een sigaret genomen, en geen joint aangeraakt... Zo was hij al voor ik hem ontmoette, hij zei het onzin te vinden, niet nodig te hebben, vies te vinden etc. Mja, toen te horen over zijn Lowlands-gedrag zeg maar verbaase me toch nogal, alsof ie ineens de helft van zn principes over boord gooide..

maar goed, ik ga me dr niet aan storen, ik kan dr toch niets aan doen, het is zijn verantwoordelijkheid, niet de mijne.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 09:51
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik hoor niets meer van mn exen... en ik laat ook niets meer van me horen. Dus jah... zeg maar afgesloten delen.
Oud 01-12-2002, 10:01
Ulygan
Ulygan is offline
Jaa...dit komt mij zeker bekend voor...niet dat hij nu rookt ofzo, maar wel dat hij steeds stoerder gaat doen, en hij heeft nu andere vrienden...!! Ik weet ook zeker dat het niet zo was gelopen toen ik nog bij hem was...want toen was die veeel liever!! Mjaa..ik erger me er soms wel aan, maar dan denk ik...beter nu dan toen ik nog met hem had!!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 15:09
Verwijderd
mja mijn ex die was nogal verandert...

hij is van niet roker naar ketting roker, blowt zich dood (voorheen NOOIT), zuipt, vanadalistisch, agressief (juist eerst lief en zorgzaam), maar heeft wel al bijna anderhalf jaar een vriendin...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 15:11
Optima
Optima is offline
mijn ex was ook innerlijk spontaan veranderd: hij was liever, zorgzamer, minder onverschillig

het resultaat: ik werd weer verliefd op hem , amar om een andere rede

en nu leefden we nog lang en gelukkig
Oud 01-12-2002, 15:47
Esmée
Esmée is offline
Ja.. een ex van me is nog asocialer, egoistischer en lomper geworden dan hij al was in de tijd dat ik met hem was. Maar dat is waarschijnlijk een proces dat nooit op zal houden, misschien was het minder geweest als ik nog met hem was ja, maar misschien ook niet, kan me ook niet boeien want ik moet er niet aan DENKEN weer iets met hem te beginnen, het zwijn...
Oud 01-12-2002, 16:03
Optima
Optima is offline
en mijn andere ex is een corpsballetje geworden. Ik wist al dat hij van zo'n vage vrienden had en erg hypocriet deed. Echt zo'n kroegganger.

Nu is hij dat in het kwadraat, hij zet zichzelf alleen voor schut
Oud 01-12-2002, 20:47
Verwijderd
niks, ik kijk ernaar, zeg niks en denk je doet maar t is jou leven

maar nee ik herken t niet echt zoals jij t omschrijft
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 03:29
Verwijderd
Mijn ex is terug naar blowen (en hoops etc.) en drank en zn stoner vrienden. Erg fijn allemaal. Zn moralen zijn de prullebak in en hij gedraagd zich ronduit als een zak. Snap et niej
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 16:36
Piccola
Piccola is offline
Een ex van me is eigenlijk gewoon een alcoholist. Hij dronk, naar mijn mening, al aardig wat toen we elkaar leerden kennen. Maar nu! Het is gewoon een alcoholist. Zelfs een paar van zijn vrienden hebben dat gezegd enzo. En daarbij wordt ie steeds agressiever en z'n ideeën zijn ook niet helemaal fris meer. Een aantal héle verkeerde vrienden... Man, wat zou ik hem graag veranderen!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 14:15
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
en als je ex nou juist de goed ekant is opgedraaid haha, als ie nou juist beter is geworden kwa karakter, dan heb je denk ik wel spijt hor...
Oud 08-12-2002, 11:22
U-NiQ
U-NiQ is offline
Ik ken het wel ja..
Oud 08-12-2002, 13:18
Nefratete
Nefratete is offline
Ik denk dat ik degene ben die verandert.....mijn exen begrijpen nu bijna niets meer van me (op 1 na). Maar daar heb ik ook geen behoefte aan
Oud 08-12-2002, 13:46
Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
bracelance schreef:
Ik weet niet of iemand het kent maar als je je ex weer tegenkomt blijkt het dat hij/zij totaal veranderd is dan hoe je ze/hem kende. Andere vrienden, spontaan piercings/tatoes of haar geverfd. Op een of andere manier denk je zelf: 'als ik bij die persoon was gebleven was het nooit zo gegaan, waarom heeft diegene zichzelf zo verpest!'

naja, ik zal het wel zijn, of zijn er ook anderen die dit herkennen??

Mensen blijven innerlijk altijd hetzelfde. Uiterlijk kan veel veranderen maar dat komt zoals je al zegt door de mensen waar zij mee omgaat. Ik vind dat iedereen het voor zich moet weten.
Oud 08-12-2002, 14:26
Elisaaa
Elisaaa is offline
Mijn ex is ook gigantisch veranderd... en dan op de negatieve manier. Kreeg foute vrienden, ging roken en veel drinken etc. Maar ik heb nooit gedacht dat dat kwam omdat ik niet bij m ben gebleven. Daar heeft ie echt zelf voor gezorgd...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 14:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
mja, mijn ex ging roken toen het uit ging tussen ons, terwijl hij daar altijd fel tegen was.
ook is ie brutaler geworden, maar dat kwam niet door mij denk ik
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 14:46
kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
Mijn eerste ex.. Die is nu heel anders.. Hij was eerst ongeveer het zelfde typetje als ik. gewoon zeg maar,.. maar nu issie een beetje een wannabe-nigger. ookal issie blank.. Hij praat ook allemaal wazig tegen zn vrienden enzo. Maar hij is nog wel lief tegen me. Maar qua uiterlijk is ie erg veranderd!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 19:53
DutchGirl
DutchGirl is offline
dit klinkt echt zo bekend !!!

en soms kon ik me daar kwaad om maken, omdat hij nu anders doet tegen anderen dan tegen mij.
hij was eerst ook tegen blowen, ik mocht niet blowen van hem en deed dat dan ook niet.
nu blowt ie zelf, dat vond ik dan ook zo'n onzin, alleen omdat zijn vrienden nu ook blowen.
en eerst hield ie allemaal niet van die gothic zooi (ik leerde hem kennen als een echte skater) maar nu istie zelf van die zwarte zooi aan het dragen ensow, hij doet maar, maar hij trekt zo snel een oordeel ensow.
maar aan hem is er zoveel veranderd dat het niet meer degene die waar je op "verliefd bent geworden zeg maar" veel botter en veel meer met zijn vrienden en muziek bezig zeg maar.
hij is dus in negatieve zin veranderd, herken veel woorden van de rest hier.
Oud 11-12-2002, 12:37
snoeperke
snoeperke is offline
yup!!! en dat komt door die bitch van een nieuwe vriendin van hem (mijn oude beste vriendin.....) ze heeft hem omgevormt in een schoothondje hij mag niet meer uitgaan als zij er niet bij is,niet meer met mij omgaan....laat staan de kleren/schoenen/parfum dragen die hij van mij heeft gehad.
echt jammer,hij was zo PERFECT zoals hij was.maar ja..shit happens right?
moet er btw wel even bij melden dat het uit is gegaan omdat hij me met haar bedrogen heeft....en ik daarna direct mn haar kort heb laten knippen(wat ik niet van hem mocht) dus ik ben al als schuldig als hij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten