Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn eerste ex.. Die is nu heel anders.. Hij was eerst ongeveer het zelfde typetje als ik. gewoon zeg maar,.. maar nu issie een beetje een wannabe-nigger. ookal issie blank.. Hij praat ook allemaal wazig tegen zn vrienden enzo. Maar hij is nog wel lief tegen me. Maar qua uiterlijk is ie erg veranderd!
![]() |
![]() |
|
dit klinkt echt zo bekend
![]() en soms kon ik me daar kwaad om maken, omdat hij nu anders doet tegen anderen dan tegen mij. hij was eerst ook tegen blowen, ik mocht niet blowen van hem en deed dat dan ook niet. nu blowt ie zelf, dat vond ik dan ook zo'n onzin, alleen omdat zijn vrienden nu ook blowen. en eerst hield ie allemaal niet van die gothic zooi (ik leerde hem kennen als een echte skater) maar nu istie zelf van die zwarte zooi aan het dragen ensow, hij doet maar, maar hij trekt zo snel een oordeel ensow. maar aan hem is er zoveel veranderd dat het niet meer degene die waar je op "verliefd bent geworden zeg maar" veel botter en veel meer met zijn vrienden en muziek bezig zeg maar. hij is dus in negatieve zin veranderd, herken veel woorden van de rest hier.
|
![]() |
yup!!! en dat komt door die bitch van een nieuwe vriendin van hem (mijn oude beste vriendin.....) ze heeft hem omgevormt in een schoothondje
![]() echt jammer,hij was zo PERFECT zoals hij was.maar ja..shit happens right? moet er btw wel even bij melden dat het uit is gegaan omdat hij me met haar bedrogen heeft....en ik daarna direct mn haar kort heb laten knippen(wat ik niet van hem mocht) dus ik ben al als schuldig als hij ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verwerken van je ex divindae | 112 | 24-10-2006 10:20 | |
Liefde & Relatie |
Wel of niet laten weten wat je gevoel is, als het uit is? Astraea | 18 | 13-06-2005 22:01 | |
Liefde & Relatie |
Patronen in je liefdesleven stout! | 69 | 24-10-2004 22:22 | |
Liefde & Relatie |
je ex heel erg missen ookal is het al geen hele tijd uit en kan het niks meer worden. meisje833 | 7 | 12-07-2004 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op de huisgenoot van je ex Vlekje | 12 | 27-11-2003 08:30 | |
Liefde & Relatie |
als je je ex negeerd omdat het je EX is Verwijderd | 8 | 26-08-2002 19:59 |