Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2001, 21:16
Hoffie G
Hoffie G is offline
Ik sta op het punt een GSM te kopen.
Ik heb hier de keuze uit 2 modellen: een Siemens A36 (die er heel degelijk uitziet) en een Ericsson A2618s (die er iets minder degelijk uitziet, maar waar je wel meer mee kan). Wie heeft er zo een GSM, bent u daar tevreden over??? Staan er daar spelletjes op??? (denk het niet). Laat A.U.B. vlug iets weten. Oh ja, kun je zelf beltones maken???
Oud 13-04-2001, 21:24
Athlon
Athlon is offline
Ach ja, je zult de Siemens A35 bedoelen i.p.v. de A36.
Hij is op zicht erg degelijk en het display is erg duidelijk maar bestaat maar uit 2 regels en das best jammer.

De A2618 of 2628 zijn 2 erg goede toestellen die gewoon van een van de betere fabrikanten van GSM's komen. En je kunt er bijvoorbeeld een MP3-spelertje van Ericsson aan hangen en niet te vergeten dat ie gelijk geschikt is voor BlueTooth, de nieuwe standaard voor draadloos om apparaten snel met elkaar te laten communiceren, zoals een headset en overdracht van en naar computer.

Ik zou op zich je ook nog een ander toestel aan kunnen raden: de Panasonic GD-93, die heb ik ook, is dat nieuwe model van Panasonic met WAP erop. Hij is ook erg licht (78 gram) en heeft 5-regelig display.
Verder kun je daar e-mail mee lezen en je eigen beltoon inspreken, bijv. het geblaf van je hond opnemen en dat als beltoon gebruiken.
Dus ook erg leuke features allemaal.

Maar als ik een keuze moest maken tussen de A35 of de A2618 van Siemens en Ericsson, dan zou ik voor de A2618 van Ericsson gaan hoor, zeker weten.

Succes met je beslissing...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2001, 21:27
Hoffie G
Hoffie G is offline
Citaat:
Athlon schreef:
Ach ja, je zult de Siemens A35 bedoelen i.p.v. de A36.
Hij is op zicht erg degelijk en het display is erg duidelijk maar bestaat maar uit 2 regels en das best jammer.

De A2618 of 2628 zijn 2 erg goede toestellen die gewoon van een van de betere fabrikanten van GSM's komen. En je kunt er bijvoorbeeld een MP3-spelertje van Ericsson aan hangen en niet te vergeten dat ie gelijk geschikt is voor BlueTooth, de nieuwe standaard voor draadloos om apparaten snel met elkaar te laten communiceren, zoals een headset en overdracht van en naar computer.

Ik zou op zich je ook nog een ander toestel aan kunnen raden: de Panasonic GD-93, die heb ik ook, is dat nieuwe model van Panasonic met WAP erop. Hij is ook erg licht (78 gram) en heeft 5-regelig display.
Verder kun je daar e-mail mee lezen en je eigen beltoon inspreken, bijv. het geblaf van je hond opnemen en dat als beltoon gebruiken.
Dus ook erg leuke features allemaal.

Maar als ik een keuze moest maken tussen de A35 of de A2618 van Siemens en Ericsson, dan zou ik voor de A2618 van Ericsson gaan hoor, zeker weten.

Succes met je beslissing...

Dankjewel!!! Maar het is echt wel A36 en niet 35 (sorry!)
Oud 13-04-2001, 21:29
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
Hoffie G schreef:
Dankjewel!!! Maar het is echt wel A36 en niet 35 (sorry!)
Mag jij hem mij aanwijzen op de Siemens Website, http://www.siemens.nl/mysiemens/mobileworld
met alle GSM's van hun erop.

Je hebt hem zeker met Libertel Prepaid gezien??
A36 heb ik nog nooit van gehoord, sorry hoor, als je er een plaatje van hebt, dump hem dan ff hiero...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2001, 21:37
Hoffie G
Hoffie G is offline
Citaat:
Athlon schreef:
Mag jij hem mij aanwijzen op de Siemens Website, http://www.siemens.nl/mysiemens/mobileworld
met alle GSM's van hun erop.

Je hebt hem zeker met Libertel Prepaid gezien??
A36 heb ik nog nooit van gehoord, sorry hoor, als je er een plaatje van hebt, dump hem dan ff hiero...

Voila, hiero een afbeelding
Oud 13-04-2001, 21:38
Verwijderd
Ik zou voor die Ericsson gaan. misschien wel iets groter, maar veel meer mogelijkheden, beter (grafisch) display en sowieso gewoon de know-how van een goed merk erachter. Siemens zijn toch meer speelgoedjes, Ericsson is gewoon een bedrijf van zijn strepen in de telecommunicatie allang verdient heeft.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2001, 21:40
Hoffie G
Hoffie G is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik zou voor die Ericsson gaan. misschien wel iets groter, maar veel meer mogelijkheden, beter (grafisch) display en sowieso gewoon de know-how van een goed merk erachter. Siemens zijn toch meer speelgoedjes, Ericsson is gewoon een bedrijf van zijn strepen in de telecommunicatie allang verdient heeft.

Danku voor de uitleg!!! Ik was zelf zo ook die weg aan het opgaan. De naam Ericsson alleen al boezemt mij vertrouwen in.
Oud 13-04-2001, 22:01
datreegtop
datreegtop is offline
siemens is ook een heel goed merk heb zelf de c35 en een vriend de 25 ze zijn heel er stevig maar ik zou me nooit de A pakken dus doe dan die ericson pakken
Oud 13-04-2001, 22:07
Is er nog bier ?
Is er nog bier ? is offline
Citaat:
Athlon schreef:
Ach ja, je zult de Siemens A35bedoelen i.p.v. de A36.
http://www.virginmobile.com/mobile/p...one_detail.php

of voor de mensen die russisch beheersen:
http://www.sotovik.ru/rating/sba35.htm

Citaat:
Athlon schreef:

OK je kunt er een Bluetooth zender/ontvanger t.b.v. een headset op aansluiten, maar Bluetooth zit niet in het toestel ingebouwd. De Bluetooth Headset oplossing kost zodoende Fl 749,= niet echt een verkoop argument.

En Ericsson 1 van de beter fabrikanten ?
T28s need I say more ?

Maar aan de andere kant de Ericsson koelkasten zijn eigenlijk altijd wel betrouwbaar geweest, dus waarom deze niet. Heb er zelf niet veel ervaring mee, slechts enkele van dit type verkocht.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2001, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Hoffie G schreef:
Voila, hiero een afbeelding
waarom is Athlon nu stil???????????

Met citaat reageren
Oud 17-04-2001, 21:37
Hoffie G
Hoffie G is offline
Citaat:
henri schreef:
Vraag ik mij ook geweldig hard af!
Oud 17-04-2001, 21:49
Is er nog bier ?
Is er nog bier ? is offline
Citaat:
Hoffie G schreef:
Vraag ik mij ook geweldig hard af!
Misschien zit 'ie even met het Dixons hoofdkantoor te bellen om te vragen waarom zij dit ding niet verkopen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2001, 00:25
Bad Boy Me
Bad Boy Me is offline
Citaat:
Is er nog bier ? schreef:
Misschien zit 'ie even met het Dixons hoofdkantoor te bellen om te vragen waarom zij dit ding niet verkopen
je belt me de woorden uit me mond

Oud 18-04-2001, 09:14
Dreams
Dreams is offline
Ik heb zelf alleen de Ericsson 2618 en die bevalt me echt super! Je kan er echt van alles mee: spelletjes, beltonen maken (op internet zijn er zat te vinden), voicedial, mooi groot display...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2001, 10:04
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
henri schreef:

Mjah... dit is dus een a-35
Met citaat reageren
Oud 18-04-2001, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Bad Boy Me schreef:
je belt me de woorden uit me mond

lol
Met citaat reageren
Oud 18-04-2001, 18:03
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
henri schreef:

Nee hoor, Athlon is er even tussenuit geweest. Hij lijkt verdomd veel op de A-35.
Maar waar koop je dat ding dan???
Ik heb hem hiero in Wageningen eigenlijk nog nergens gezien moet ik eerlijk zeggen.
Maar goed, excuses.

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten