Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
met alle GSM's van hun erop. Je hebt hem zeker met Libertel Prepaid gezien?? A36 heb ik nog nooit van gehoord, sorry hoor, als je er een plaatje van hebt, dump hem dan ff hiero... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou voor die Ericsson gaan. misschien wel iets groter, maar veel meer mogelijkheden, beter (grafisch) display en sowieso gewoon de know-how van een goed merk erachter. Siemens zijn toch meer speelgoedjes, Ericsson is gewoon een bedrijf van zijn strepen in de telecommunicatie allang verdient heeft.
|
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
of voor de mensen die russisch beheersen: http://www.sotovik.ru/rating/sba35.htm Citaat:
En Ericsson 1 van de beter fabrikanten ? T28s need I say more ? Maar aan de andere kant de Ericsson koelkasten zijn eigenlijk altijd wel betrouwbaar geweest, dus waarom deze niet. Heb er zelf niet veel ervaring mee, slechts enkele van dit type verkocht. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar waar koop je dat ding dan??? Ik heb hem hiero in Wageningen eigenlijk nog nergens gezien moet ik eerlijk zeggen. Maar goed, excuses. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|