Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2001, 18:48
Dreamzilla
Dreamzilla is offline
Offtopic:
sorry dat ik het hier neer gooi maar ik weet verder geen betere plaats...

is het het geld en de moeite waard om een bestuurbare model auto (met benzine motor) te kopen... en waar kan ik meer info vinden over die dingen?
Oud 17-04-2001, 20:20
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Ja, is echt heel leuk. Ik weet zo niet waar je info kunt vinden. Bij een van de dochters van startpagina misschien??
Oud 17-04-2001, 20:54
Willy
Willy is offline
is erg leuk maar kijk niet op van 900.- voor 1 autotje kijk eens bij www.serpent.com en [www.vasco.nl radiocontrol is een blad over die dingen kijk maar eens bij je boekenzaak

[Dit bericht is aangepast door Willy (17-04-2001).]
Oud 17-04-2001, 21:55
Dreamzilla
Dreamzilla is offline
900,- vin ik wel erg veel geld voor zo'n ding... in de conrad staan er ook die komen volgens mij niet boven de 500,- (nog veel) maar weet iemand of dit een goeie kwaliteit is want ik gooi liever niet 500,- weg ;p

Oud 18-04-2001, 00:35
Bad Boy Me
Bad Boy Me is offline
Citaat:
Dreamzilla schreef:
900,- vin ik wel erg veel geld voor zo'n ding... in de conrad staan er ook die komen volgens mij niet boven de 500,- (nog veel) maar weet iemand of dit een goeie kwaliteit is want ik gooi liever niet 500,- weg ;p

je meot er (meestal) zelf veel aan sleutelen om 'm goed te krijgen en te optimaliseren, maar 't rijden met zo'n ding is bijna beter als IRL autorijden! vooral omdat die dingen op schaal zo'n 1200 per uur gaan (reken maar uit, irl speed = 60, op schaal van 1:20, 60x20 = 1200... IRL zou 't karretje op schaal van 1:1 250 gaan

al die modelzooi rijd op schaal veel te hard... mijn modeltreinen (1:87, H0) rijden ook tegen de 650 op schaal

Oud 18-04-2001, 12:32
tijgje
tijgje is offline
kijk eens bij www.vasco.nl
daar ken je vast wel info krijgen
het is wel een mooie hobby
een jonge uit me klas werkt bij vasco
Oud 18-04-2001, 15:05
XCalibur
XCalibur is offline
Euhh??? Ik heb een hele goeie auto van benzine en kost van 1200 gulden... Het kost wel wat maar kan je lang mee! Als je 500 gulden uit wilt geven dan krijg je misschien wel een mooie maar niet zo geweldig... snappie?

Greetz XC
Oud 18-04-2001, 20:26
Dreamzilla
Dreamzilla is offline
uh in de conrad staan onderstellen...
1:10 voor +-400,- een 2 wd en voor +-600,- een 4wd welke kan ik dan het beste pakken
of zal ik hem helemaal niet pakken

Citaat:
Bijzonder smal, waarheidsgetrouw uiterlijk en in een handomdraai gemaakt. Dat zijn de belang-rijkste kenmerken van deze technisch perfecte en voorgemonteerde chassis. De reeds ingebouwde krachtige 2,5 ccm force motor is voorzien van een nieuwe kabeltrekstarter.
Technische details: Oliedrukschokdempers van aluminium • Remschijven van epoxy • Steunen voor en achter instelbaar • Bodemvrijheid instelbaar • Zeskante velgmeenemers van 12 mm • Stabilisator achter • 2WD-chassis is 6-voudig kogelgelagerd en voorzien van geluiddempers • 4WD-chassis is 18-voudig kogelgelagerd en wordt met een resonantiebuis geleverd.
Technische spec.: Lengte ca. 450 mm (afhankelijk van het carrosserietype) • Breedte 180 mm, te verbreden tot 185 mm • Spoorbreedte 156 mm • Wielbasis 257 mm.
Omvang levering: Voorgemonteerd chassis met ingebouwde motor en kabeltrekstarter, kogelgelagerde koppelingsklok, luchtfilter, geluiddemper c.q. resonantiebuis, spaakwielen en slickbanden. Daarnaast natuurlijk een uitvoerige montagehandleiding en een overzicht van reserveonderdelen.
Oud 18-04-2001, 20:31
Dreamzilla
Dreamzilla is offline
owhja hoe zit het met de besturing? zit er een ontvanger(en afstandbediening) bij?
Oud 18-04-2001, 22:05
Koen
Koen is offline
Citaat:
Dreamzilla schreef:
owhja hoe zit het met de besturing? zit er een ontvanger(en afstandbediening) bij?
Die koop je altijd apart. Omdat je met die dingen ook een eigen frequentie ed nodig hebt moet je dat soort zaken altijd los kopen. Reken met de besturing ook op zo'n f150,- ...

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten