Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik geloof er niks van...volgens mij kun je al die modems gewoon aan elk soort netwerkkaart hangen. De reden dat chello je die 3Com verkoopt is dat die gewoon goed en betrouwbaar zijn.
Ik heb namelijk zelf ook wel eens voor de gein m'n kabelmodem geprobeerd op m'n eigen NIC (Realtek 8029) aan te sluiten. Alles geconfigd, en het werkte gewoon perfect. Het merk netwerkkaart maakt dus helemaal niet uit, als-ie maar TCP/IP draait en een UTP aansluiting heeft (wat álle netwerkkaarten wel hebben, d'oh!) |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik zou zeggen, probeer het eens. Zo veel komt het sowieso niet voor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) pc uit en kabelmodem uit, niewe nic erin 3) ip aanvragen en je krijgt een lease op je andere nic ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als je al een vrije NIC in je PC hebt zitten durven ze het soms nog te flikken daar j chello modem op aan te sluiten en je géen 3com kaartje te geven |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben ik blij als ik ADSL heb dat gekut met kabel lijkt me niks.
||
Citaat:
![]() BTW: KNP ADSL is ook niet alles, don nog liever kabel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het kan kennelijk met dhclient? KPN ADSL tja er is hier niet beter en alles is beter dan 56k6 met telrekening. Bovendien, @Home zegt steeds dat ze komen en stellen het dan uit. Vraag me af of ze ooit nog komen.
|
maarten
kiddie je koopt in de winkel ELKE netwerkaarrt die je wil al kost ie maar 1 tientje... je stopt die kaart erin chello utptje erin modem eraan coax aan modem (dat werkt goed) dan bel je naar chello zeg je da die flikkers ff wat meote verandere omda je niewe nic adapter hebt gekocht.. je geeft ze ut mac adress door en hun update je modem van afstand en ut werkt weer.. teminste dat vertelde de td van chello aan me |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|