Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2001, 18:19
Verwijderd
Vorige week zag ik op tv een sms-spel. Je moest een sms-je met daarin “ja” naar 06 16 60 60 60 sturen, je kreeg dan een of andere vraag terug en vervolgens kon je daar op antwoorden door naar het zelfde nummer trug te sms-en met het antwoord. Ik dacht dat ik dat wel eens kon doen “voor een keertje”. Nou ik dat doen, halve minuut later ik kreeg een vraag, en ik kon dan antwoorden. Ik ben er verder niet meer op in gegaan.

Nu krijg ik om de zoveel tijd een smsje met een vraag, die elke keer 2,50 kost. Zij sturen dus mij een sms en houden daarmee elke keer 2,50 van mijn beltegoed af!!!! Ik stel deze smsjes niet meer op prijs en wil stoppen daarmee. Probleem is, hoe???? Erheen bellen kan niet, erheen sms-en werkt ook niet, er staat als afzender het nummer 17900839028 bij….. ik heb naar de libertel klantenservice gebeld en daar konden ze me niet helpen. Als ik volgens hen een nieuwe sim kocht, konden zij mijn “extra izi pakket” over zetten op mijn nieuwe sim en ook konden ze mijn beltegoed over switchen.

Wat moet ik doen??? Ik wil geen nieuwe sim, dan ben ik mijn nummer kwijt en moet ik aan iedereen die ik in mijn gsm heb staan een smsje sturen of zeggen dat ik een ander nummer heb….

Kan ik diegene/die lui niet blokkeren???
Kent iemand dit probleem en/of weet iemand wat er aan te doen?
Plz help me anders ben ik strax heel snel door mijn beltegoed heen…

Greetz henri

p.s. ik heb een 3310 prepaid libertel.....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2001, 18:34
Verwijderd
Ja wat is dat dan voor spel? Iets van Veronica/Yorin CallTV ofzo? Of SBS? Gewoon ff naar de zender/omroep van het betreffende programma bellen en vragen hoe je ermee op kunt houden lijkt me het beste denk ik...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2001, 21:30
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ja wat is dat dan voor spel? Iets van Veronica/Yorin CallTV ofzo? Of SBS? Gewoon ff naar de zender/omroep van het betreffende programma bellen en vragen hoe je ermee op kunt houden lijkt me het beste denk ik...
twas op rtl4, althans daar heb ik het OP EEN RECLAME gezien....
Met citaat reageren
Oud 23-04-2001, 21:37
Vanargandr
Vanargandr is offline
Ohh das vet shit voor je zeg!

Dat is toch nooit wettelijk toelaatbaar zoiets?

Oud 24-04-2001, 12:37
Verwijderd
nee, en ik kan/weet er nix aan te doen....
Met citaat reageren
Oud 24-04-2001, 20:05
Dreams
Dreams is offline
Ik heb de reclame ook gezien.

Maar hoe kunnen ze nou 2,50 beltegoed per keer afpakken?

Citaat:
Erheen bellen kan niet, erheen sms-en werkt ook niet, er staat als afzender het nummer 17900839028 bij….. ik
Aan het nummer te zien zit iemand je voor de gek te houden. Sms'jes die je krijgt via ICQ komen ook van zo'n soort nummer.

Naja 't komt erop neer dat ik je ook niet kan helpen, sorry.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2001, 20:19
Verwijderd
ik weet het ook niet maar als dit zo door gaat koop ik dus wel een andere sim.....
Met citaat reageren
Oud 25-04-2001, 00:08
Bu$ta Burn
Bu$ta Burn is offline
das de seks-sms-lijn ! Serieus man ! das nieuw dat kost 1,13 EURO p.SMS !!

Reken maar uit 1,13 x 2,20371 = 2,49 !!!!

Das toch weer die knaak heh !

Viespeuk !

RTL tekst pag. 406 !!!!
Oud 25-04-2001, 13:07
Verwijderd
Dat is bestwel kut voor je. Ik heb die reclame ook gezien. Ik dacht toen nog zoiets van "wat sneu". Maar ik snap echt niet hoe het JOU geld kan kosten als ZIJ een SMSje naar sturen.

www.consumentenbond.nl ?

[Dit bericht is aangepast door PIE (25-04-2001).]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten