Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2001, 13:25
Orion16
Orion16 is offline
Hallo,

Mijn vader heeft hetzelfde modem als ik, ik heb geen goede drivers daarvoor maar mijn vader wel, alleen zijn ze al geïnstalleerd op zijn computer. Ze staan dus ook niet op diskette.

Hoe haal ik die drivers van zijn computer af en als ze in Windows (de INF files e.d.) waar zijn ze dan? Ik moet dus zijn drivers hebben...

Nog een probleem, hoe krijg ik dat irrtante venster van het wachtwoord van netwerkaanmelding weg, want ik heb vandaag pas een netwerkkaart in mijn pc gezet.

Vreemd genoeg waren ook al mijn passwords ineens weg, zelfs van scholieren!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2001, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Hallo,

Mijn vader heeft hetzelfde modem als ik, ik heb geen goede drivers daarvoor maar mijn vader wel, alleen zijn ze al geïnstalleerd op zijn computer. Ze staan dus ook niet op diskette.

Hoe haal ik die drivers van zijn computer af en als ze in Windows (de INF files e.d.) waar zijn ze dan? Ik moet dus zijn drivers hebben...

Nog een probleem, hoe krijg ik dat irrtante venster van het wachtwoord van netwerkaanmelding weg, want ik heb vandaag pas een netwerkkaart in mijn pc gezet.

Vreemd genoeg waren ook al mijn passwords ineens weg, zelfs van scholieren!
waarom haal je het kant-en-klare driverpakketje niet van de desbetreffende website af, zet je het via je vader zijn PC op diskette, neemt hem mee naar jouw PC, frommelt die diskette erin, en de rest wijst zich dan vanzelf?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2001, 18:38
Orion16
Orion16 is offline
Dat bedoel ik niet, op Internet kan ik ze juist niet vinden, en als ik ze kan vinden werken ze niet zoals ik vanmiddag heb ondervonden..

Ik bedoel dat ik gewoon de gëinstalleerde en in gebruik zijnde drivers van mijn vaders pc kan kopiëren en waar die drivers dan zitten, in welke Windows map...

Bovendien zit ik nog steeds met een irritant netwerk wachtwoordscherm dat ik iedere keer te zien krijg, ik vul geen wachtwoord in maar ik moet wel iedere keer op OK klikken, als ik op annuleren duw zijn al mijn andere passwords in een keer weg!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2001, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Dat bedoel ik niet, op Internet kan ik ze juist niet vinden, en als ik ze kan vinden werken ze niet zoals ik vanmiddag heb ondervonden..

Ik bedoel dat ik gewoon de gëinstalleerde en in gebruik zijnde drivers van mijn vaders pc kan kopiëren en waar die drivers dan zitten, in welke Windows map...

Bovendien zit ik nog steeds met een irritant netwerk wachtwoordscherm dat ik iedere keer te zien krijg, ik vul geen wachtwoord in maar ik moet wel iedere keer op OK klikken, als ik op annuleren duw zijn al mijn andere passwords in een keer weg!
als je pa goochem is heeft ie een aparte map met alle drivers e.d. kant en klaar stand-by staan..

bovendien.. drivers die niet werken.. als je de versie ophaalt die je pa gebruikt zit je toch goed?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2001, 19:30
De_Rob
De_Rob is offline
Gewoon je modem proberen te installeren, soms begint windows zelf te klagen dat hij een bestand niet kan vinden, je krijgt dan de naam van het bestand te zien wat ie niet kan vinden en dat kan je dan van je vaders pc afhalen met een flop. Duurt wel ff maar misschien lukt het. Bij mij lukt het af en toe. Ligt aan wat ik probeer te installeren.

En dat je je wachtwoorden kwijt bent komt omdat windows nu denkt dat je je pc nu met meerdere mensen gebruikt en laat daarom je wachtwoorden zien als je inlogt. Dus gewoon inloggen...zit niks anders op. Je krijgt dan wel een melding dat de server niet beschikbaar is maar daar moet je maling aan hebben. Download tweak-ui (staat ook op de '98 CD) en installeer dan, zit een optie bij waarmee je automatisch kan inloggen.

Hoop dat het lukt, en anders....baat het niet...

Reageren

Regels voor berichten