Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat bedoel ik niet, op Internet kan ik ze juist niet vinden, en als ik ze kan vinden werken ze niet zoals ik vanmiddag heb ondervonden..
![]() Ik bedoel dat ik gewoon de gëinstalleerde en in gebruik zijnde drivers van mijn vaders pc kan kopiëren en waar die drivers dan zitten, in welke Windows map... Bovendien zit ik nog steeds met een irritant netwerk wachtwoordscherm dat ik iedere keer te zien krijg, ik vul geen wachtwoord in maar ik moet wel iedere keer op OK klikken, als ik op annuleren duw zijn al mijn andere passwords in een keer weg! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bovendien.. drivers die niet werken.. als je de versie ophaalt die je pa gebruikt zit je toch goed? |
![]() |
|
![]() |
Gewoon je modem proberen te installeren, soms begint windows zelf te klagen dat hij een bestand niet kan vinden, je krijgt dan de naam van het bestand te zien wat ie niet kan vinden en dat kan je dan van je vaders pc afhalen met een flop. Duurt wel ff maar misschien lukt het. Bij mij lukt het af en toe. Ligt aan wat ik probeer te installeren.
En dat je je wachtwoorden kwijt bent komt omdat windows nu denkt dat je je pc nu met meerdere mensen gebruikt en laat daarom je wachtwoorden zien als je inlogt. Dus gewoon inloggen...zit niks anders op. Je krijgt dan wel een melding dat de server niet beschikbaar is maar daar moet je maling aan hebben. Download tweak-ui (staat ook op de '98 CD) en installeer dan, zit een optie bij waarmee je automatisch kan inloggen. Hoop dat het lukt, en anders....baat het niet... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Het blauwe scherm Rohit | 4 | 27-10-2005 16:24 | |
Software & Hardware |
Linux? AtOx | 22 | 09-03-2003 11:20 |