Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
-Desecrator
||
![]() |
Citaat:
NA APER!! 1x12 cm voor onderin 2x 8 cm voor boven de 12 cm, (built in harddisk cooler) achter van bove naar beneej 2x6cm AT voeding 200 watt ATX 300 watt 8cm met voorop nu enkel de aanuit switch van me AT, binnekort heel mooi schakelpaneel enne er komt nog een 12 cm in me zijkant bove me cpu... maar die fan heb ik nog nie ![]()
|
![]() |
enne korn... kleine tip, geen overkill en geen hopeloos verklootte airflows maken... daar heb je alleen jezelf mee... je kast word altijd koeler als eerst, maar goed geoptimaliseerd (mooi verdeelde in en outtake) issie veel beter..
ook niet de lucht alle kanten behalve de goeie op jagen met 'n ORB ofzo, helpt ook nie veel
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een ruig verstoorde airflow dus (hoogstwaarschijnlijk) 4x in of 4x out = overdosis (te slecht verdeeld) 2x in en 2x out krijg je ruig verstoorde airflow omdat je zegmaar 'n boogje maakt met je luchtstroom
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
dat gaat ook storen... intake aan de achterkant... laat je voeding nou net zo'n beetje ALTIJD een OUTTAKE hebben, en als je 'm omdraait blaast die onnodig warmte naar binnen.... klopt ook nie.... beter andersom... zijkant intake, voor/achtewr outtake
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
ik heb ook 'n bigtower... ![]() 4x 8cm in de zijkant erbij hoeft dan niet slecht te zijn.... idee: 2x intake onderin vooraan in de zijkant, 2x outtake bij de voeding in de burt heb je 4 IN 4 OUT + voeding, zitten de outtakes mooi bovenaan (warme lucht stijgt op).... en dan heb je ook de ruimte om eens een mooi plexi-venster in je kast te maken ![]() (die 2x8 en die andere 2x8 zitten dus zo bver mogelijk uit mekaar over de diagonaal van je zijkant)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vooral 't cache denk ik... de veel minder cache bevattende Duron is veel cooler altijd... maar voor die warmte krijg je heel wat performance terug! dat wel!
|
![]() |
Max. zo'n 35 graden en je moet een Coolermaster koeler halen!!! http://www.bsc-computergroup.nl
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Niemand gelooft mij, maar mijn Athlon 1000 heb ik overgeclockt naar 1333 MHz en blijft op 45 graden hangen. Je processor heeft een code, en daarop staat hoe warm 'ie mag worden.
Als je code bijvoorbeeld A1200APT3B is, dan staat de T hier voor de temperatuur die maximaal 90 graden mag zijn. Als er i.p.v. T een andere letter op deze plaats staat: Q=60 graden X=65 graden R=70 graden Y=75 graden T=90 graden (meest waarschijnlijk) Let als je toch kijkt even op de vierde letter van rechts (hier P) en kijk of je voltage niet per ongeluk te hoog staat ingesteld (in BIOS of op moederbord). S=1,5 Volt U=1,6 Volt P=1,7 Volt M=1,75 Volt N=1,8 Volt Als je voltage te hoog staat kan de temperatuur ook flink oplopen. Veel succes verder!
|
![]() |
Ik heb inderdaat mijn core voltage op 1.8 staan en de codes op mijn proc kan ik niet goed zien.(niet echt zin om die hele zooi er uit te slopen). maar in de bios staat het gewoon op CPU default dus het zal wel goed zijn...
||
![]() |
Citaat:
een AXIA 1Ghz loopt geregeld op 1333, terwijl 'n ATIA de 1200 nouwelijks haalt.... en er staat ook op wanneer die gemaakt is... ook leuk om te weten ![]() for me: D600AUT1B AKBA-2000 week 32
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door joosie50 (12-05-2001).] |
Advertentie |
|
![]() |
|
|