Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2001, 17:55
Athlon
Athlon is offline
Ik heb de Nokia 6210

Als ik daarmee ga bellen, hoor ik dat brommetje zoals je ook in je boxen hoort als je GSM erbij ligt en je wordt gebeld...

Dit is erg vervelend, ook voor de gesprkespartner. Het lijkt net of er een wespennest in je telefoon zit dan...

Ik bel via Dutchtone...

Iemand hier ook problemen mee???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2001, 19:13
Verwijderd
Ik heb het soms ook, het verschilt per gesprek. Ik heb zelf de 6150. Als ik iemand bel hoor ik soms ook wat achtergrond geluid maar niet zo vaak, misschien één op de tien gesprekken komt het voor. Als ik mijn Dutchtone SIM in de 6210 van m'n pa gebruik is het ook nog...dus ik neem aan dat het niet aan je telefoon ligt, maar aan Dutchtone.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2001, 19:37
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik heb het soms ook, het verschilt per gesprek. Ik heb zelf de 6150. Als ik iemand bel hoor ik soms ook wat achtergrond geluid maar niet zo vaak, misschien één op de tien gesprekken komt het voor. Als ik mijn Dutchtone SIM in de 6210 van m'n pa gebruik is het ook nog...dus ik neem aan dat het niet aan je telefoon ligt, maar aan Dutchtone.

Kijk, jij weet dus welk brommertje ik bedoel...
Maar ik heb ook de Siemens M35 op dutchtone, en die heeft perfect helder geluid.
Ik denk dus dat het aan de Nokia''s zelf ligt, omdat mijn collega, die ook de 6210 heeft, er ook last van heeft...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2001, 21:06
Athlon
Athlon is offline
Kom op mensen, ik zit echt met dit probleem
Met citaat reageren
Oud 20-05-2001, 14:07
Bad Boy Me
Bad Boy Me is offline
legt aan je dutchtone denk ik, is je ontvangst slecht moet die meer signaal gebruike om gesprek te hebben.... -> brommetje...

ga naar amsterdam waar je altijd goed ontvbangst heb kan je naast mijn 2x40 watt die strakke beats draaien bellen zonder gebrom
Oud 20-05-2001, 14:19
Athlon
Athlon is offline
Ik heb hem nu geruild voor een andere 6210 en het probleem is nu grotendeels verholpen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten