Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat is dat dan voor moederbord? Is dat een origineel ALi moederbord (volgens mij bestaan die namelijk niet, ze maken alleen chipsets).
Eigenlijk is het een kwestie van proberen... je moet ff in de handleiding opzoeken welke voltages worden ondersteund. Als ze 2.2v ondersteunen kun je er een K6-2 op gebruiken. Dat wil zeggen - dan kan hij in de socket zonder door te fikken. Dan moet je nog gaan kijken welke snelheden jouw mobo ondersteund. Als je een mobo hebt met 66MHz bus (lijkt me waarschijnlijk in jouw geval) dan kun je waarschijnlijk niet hoger gaan dan 3.5 of hooguit 4.0x66 (233 of 266) |
![]() |
||
Citaat:
100Mhz. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je hoeft me trouwens niet telkens te quoten, ik kan zelf ook wel even naar boven scrollen om te kijken wat ik gezegd heb en dat komt de overzichtelijkheid ten goede.
Maar vooruit ![]() Dan heb je dus wél een Super Socket7. Grote kans dat je de snelste K6 erop kunt prikken, dat is geloof ik de 550. |
![]() |
|
Oké... Ik zal je niet meer quoten op die manier. Ik heb eens in de computeridee gekeken en daar stond zo'n advertentie van Alternate en die had alleen maar K-6 500 processors in de aanbeiding. Scheelt dat nu qua snelheid om je geld aan uit te geven, 500 en 550Mhz?
Heb alleen nog een probleempje: Bij sommige 3d-spellen loopt mijn comp. spontaan vast en volgens DoberMann ligt dat aan mijn moederboord! Mijn chipset kan volgens hem geen nieuwe AGP kaarten aan, ik heb een voodoo3 3000 geïnstalleerd. Mijn oude videokaart was een S3 trio 3D met 4Mb geheugen maar volgens mij kan ik daar geen OpenGl drivers voor krijgen, en dus geen 3d spellen mee spelen, of wel? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.jetway.com.tw/evisn/produ.../542B/542B.htm Dan is het maximum dus een K6-2 op 550 MHz |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 |