Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2003, 20:46
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Snif...
Het komt vaak voor en ik heb het er vaak over gehad, wat ik zou doen in mijn situatie.. nu is het gebeurd en ik wete het egt nie!!

Mijn beste vriendin heeft een vriend die in hetzelfde huis woont als Mijn vriend. Mijn beste vriendin is nu voor 2 weken naar het buitenland. Toen ik vandaag bij mijn vriend was, heb ik de vriend van me beste vriendin gezien met een ander meisje! Wat moet ik nu doen?
Als ik het vertel, moet ik het dan NU vertellen of w88 tot ze weer hier is?
Als k het niet vertel, zou ze het me kwalijk nemen?

hoe denk JIJ hier over?? Snif... ik weet het nie!
KisS
Oud 04-04-2003, 20:48
Verwijderd
Ja, ze zou het je kwalijk nemen; je bent een vriendin van haar. Misschien kun je haar 'vriend' pushen het haar zelf te zeggen, omdat jij het anders zegt. Zo houd jij je er helemaal buiten en is het iets minder lullig voor je vriendin daar ze het dan niet via via hoort zeg maar.
Als je echt carina bent doe je dat voor je vriendin
Sterkte
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 20:52
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
perseus schreef op 04-04-2003 @ 21:48:
Ja, ze zou het je kwalijk nemen; je bent een vriendin van haar. Misschien kun je haar 'vriend' pushen het haar zelf te zeggen, omdat jij het anders zegt. Zo houd jij je er helemaal buiten en is het iets minder lullig voor je vriendin daar ze het dan niet via via hoort zeg maar.
Sterkte
Ja Dankje!!
Maarja, ik wil ook niet tussen hun komen weetje, want eigeluk zijn ze het leukste stel wat ik ooit gezien heb! Maarja blijkbaar vind hij van niet.. Ik weet ook niet of het een scharreltje is van hem.. of egt een 2e vriendín. En ik heb ze zegmaar niet zíen zoenen, alleen hij had haar meegenomen en toen hij mij zag deed hij heel raar en heeft hij haar snel weg gestuurd en toen ik vroeg of er een meisje was zei hij nee.. en zijn huisgenoten deden toen ook heel vaag. Dus ik heb geen bewijs ofzo. maar ik hoorde wel smakgeluid ofzo maar ik kan niets bewijzen..
Oud 04-04-2003, 20:54
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
je geeft die jongen een week om het te vertellen en anders doe jij het.
Oud 04-04-2003, 20:55
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 04-04-2003 @ 21:54:
je geeft die jongen een week om het te vertellen en anders doe jij het.
maar hij ontkent en hij is dus ook een goede vriend van mij.. en zij zit in het buitenland en dan moet hij het vertellen aan de telefoon.
Oud 04-04-2003, 20:57
Verwijderd
Citaat:
missNMGN schreef op 04-04-2003 @ 21:55:
maar hij ontkent en hij is dus ook een goede vriend van mij.. en zij zit in het buitenland en dan moet hij het vertellen aan de telefoon.
Dan geef je hem tijd tot hij weer terug is. Als hij ontkent, dan zal de toekomst wel uitwijzen of ze echt gezoend hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 21:10
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
ja naja ik wil hem nie onder druk zetten want het is een zaak tussen hun 2, en als ik me ermee bemoei dan.. nja ik weet t ook nie...
khop dat e rmeer mensen reageren want meningen van anderen helpen altijd!
Oud 04-04-2003, 21:34
wietsie
wietsie is offline
Hee....
nog bedankt dat je op mijn ding hebt gereageerd!!
Echt een kut situatie zeg!! je wil hun relatie nie verpesten maar je wil ook niks verzwijgen voor je beste vriendin!! *zucht*
Ik zou naar die jongen toegaan en zeggen wat je vermoedt... als hij het ontkent dan moet je je er nie meer mee bemoeien (vind ik) het is en blijft een zaak tussen hun... maar als ie het toegeeft zou ik m wel duidelijk maken hoe jij erover denkt en zorgen dat hij het eerlijk vertelt... maar misschien heeft hij een verklaring ofzo en is het niet zo erg als je denkt!
Laten we dat maar hopen
Sterkte!!
Liefs Wiets
Oud 04-04-2003, 21:41
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
ik zou het wel tegen mn vriendin zeggen, want ik zou ook willen dat ze het tegen mij had gezegd als de situatie omgekeerd was... maar jij kent je vriendin het best en kunt waarschijnlijk dus ook t beste inschatten hoe ze zou reageren snap wel dat je die relatie niet kapot wil maken, maar zo'n goede gelatie is het blijkbaar toch niet
Oud 04-04-2003, 22:38
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Misschien kun je het er nog eens met die knul over hebben want misschien was het een gewone vriendin en was er niets aan de hand, dat kan natuurlijk ook...
[/B]

Het is geen gewone vriendin, want toen ik merkte dat zij er was en naar haar vroeg deed iedereen daar in het huis alsof er geen meisje was geweest.. ik heb t tog egt gehoord.. daarom! Als ze gewon hadden gezegt van 'ja er was een meisje' dan was er nix aan de hand. maar naja ze dede er zooo vaag over

Trouwens, allemaal bedankt voor het reageren he!!!
Reageren

Regels voor berichten