Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hee....
nog bedankt dat je op mijn ding hebt gereageerd!! Echt een kut situatie zeg!! je wil hun relatie nie verpesten maar je wil ook niks verzwijgen voor je beste vriendin!! *zucht* Ik zou naar die jongen toegaan en zeggen wat je vermoedt... als hij het ontkent dan moet je je er nie meer mee bemoeien (vind ik) het is en blijft een zaak tussen hun... maar als ie het toegeeft zou ik m wel duidelijk maken hoe jij erover denkt en zorgen dat hij het eerlijk vertelt... maar misschien heeft hij een verklaring ofzo en is het niet zo erg als je denkt! Laten we dat maar hopen ![]() Sterkte!! Liefs Wiets
|
ik zou het wel tegen mn vriendin zeggen, want ik zou ook willen dat ze het tegen mij had gezegd als de situatie omgekeerd was... maar jij kent je vriendin het best en kunt waarschijnlijk dus ook t beste inschatten hoe ze zou reageren
![]()
||
Citaat:
Het is geen gewone vriendin, want toen ik merkte dat zij er was en naar haar vroeg deed iedereen daar in het huis alsof er geen meisje was geweest.. ik heb t tog egt gehoord.. daarom! Als ze gewon hadden gezegt van 'ja er was een meisje' dan was er nix aan de hand. maar naja ze dede er zooo vaag over ![]() Trouwens, allemaal bedankt voor het reageren he!!! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Weet even geen raad! (Help) AceSpade | 5 | 02-05-2015 01:07 | |
Liefde & Relatie |
Dilemma Jan159 | 5 | 07-04-2012 19:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
VN troepen waarschijnlijk naar Irak ~ wachten op goedkeuring VN Veiligheidsraad Gatara | 58 | 09-05-2004 13:39 | |
Psychologie |
gek van aandachttrekker in mijn klas..ik maak me zelf zo boos devilcat | 18 | 28-12-2003 23:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Antisemitisme in Nederland: enkele verhalen Rabbi Daniel | 179 | 13-08-2003 13:41 | |
Psychologie |
Wat wil ik nou? Verwijderd | 57 | 11-05-2003 16:33 |