Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2001, 16:36
Orion16
Orion16 is offline
Hallo,

Ik was bezig dat 33.6 modem aan het installeren (zie ander topic) Ik heb goede drivers gevonden, en na het herstarten van de computer krijg ik het Windows 95 scherm in beeld en direct daarop het scherm van "u kunt nu de computer uitzetten!!"

Als ik in veilige modus start werkt het allemaal wel alleen dan is mijn systeem trager. Als ik bij "systeem" kijk zie ik dan station C, H, en A gebruik maken van "MS DOS compatibaliteitsmodus".

Wat nu? Ik wil graag een alternatief weten voor ik Windows schoon installeer want daar heb ik helemaal geen zin in
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2001, 19:14
dystopia
dystopia is offline
NNNo idea, lijkt me een softwareprobleem. Of denk je dat je via visueel geneuk met je modem je PC weer fixed?
Oud 18-05-2001, 21:32
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
dystopia schreef:
NNNo idea, lijkt me een softwareprobleem. Of denk je dat je via visueel geneuk met je modem je PC weer fixed?

Dan zal ik vast wel een verkeerde driver hebben geïnstalleerd, die heb ik per ongeluk misschien een keer handmatig verwijderd ofzo. Maargoed, ik zet er wel nieuw Windows op..

Vraagje: Kan ik trouwens een comprimeerde harddisk formatteren zonder dat er clusters beschadigd worden? Ik heb wel een opstartdiskette maar hoe doe ik dat dan, werken met Fdisk en formatteren? (want het H station, host voor c moet verwijderd worden?)

Sorry voor de vraag maar eigenlijk heb ik nog nooit bepaalde partities verwijderd of "schoon" Windows geïnstalleerd.

Met citaat reageren
Oud 24-05-2001, 20:16
Orion16
Orion16 is offline
Ja visueel geneuk heeft geholpen... Een paardenmiddel echter ook ik heb er een andere (grotere ook!) harddisk ingezet..

Nu werkt alles weer pico bello..

Slotje dus!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten