Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aangezien hij "campus@home" had neergezet. Ik zit zelf op de uni nijmegen, en daar heb ik op een paar PC's ook Napster en IMesh enz. geinstalleerd. Als ik een vriend van me op campus van de TU Delft opzoek in Napster, haal ik wel rond de 1400kb/s (ruim 11 megabit) Maar aangezien Kornguy "Scholier, Atheneum" in z'n profiel heeft ingevuld zal hij wel "gewoon" @Home bedoelen... Als ik het fout heb Kornguy corrigeer me dan ff en vertel waar je zulke snelheden haalt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
-Desecrator
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ook heb ik wel 'ns meegemaakt dat ik met 30 kB/sec oid (ook wel meer) downloadde met 56k6. Met mIRC/ICQ is het zowieso mogelijk omdat die de file 'vooruitsturen'. Bij mIRC kun je dat ook wel uitzetten. Ik geloof wel dat het zo snel is bij jullie op de UNI. Heb zelf wat shells op uni's in NL gehad en het gaat teringsnel. Me nichtje woont in Rotterdam en zij heeft ook idioot hoge snelheden vertelde ze. Jammer dat jullie upload verneukt is dat heeft zij nie.
|
![]() |
|
|