Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2001, 10:01
ester
ester is offline
Hoi, ik heb net een Motorola V2288 gekocht,

Er zit WAP op, dit is toch een soort internet? Of kunnen jullie me meer informatie hiervan geven.

greetzz ester
Oud 26-05-2001, 10:13
Dikke Domkop
Dikke Domkop is offline
Volgens mij is het internetten op de telefoon, hoe het precies werkt weet ik niet...

Sorry
Oud 26-05-2001, 10:13
Dikke Domkop
Dikke Domkop is offline
Kijk anders ergens op internet, misschien vind je daar wat.

xx
Oud 26-05-2001, 14:07
Is er nog bier ?
Is er nog bier ? is offline
Op wap.pagina.nl bijvoorbeeld. Daar kun je ook WAP-emulatoren vinden, zodat je het WAPpen even kunt uitproberen zonder dat het dure mobiele belminuten kost.

[Dit bericht is aangepast door Is er nog bier ? (26-05-2001).]
Met citaat reageren
Oud 26-05-2001, 15:13
~*SunnY*~
~*SunnY*~ is offline
wappen is internetten op je gsm, maar je kunt het niet vergelijken met het gewonen internet omdat het eigelijk nog in de "kinderschoenen " staat
Oud 26-05-2001, 16:00
bulbanos
bulbanos is offline
wappen is een flop: het gaat te traag, schermpje te klein voor deftige sites, pixels te groot voor graphics, weinig interesse, té duur,...

Probeer aub niet te wappen met je gsm want dat gaat je wat kosten. Als je wil weten wat het is, idd, try een wapsimulator Wapsilon
Met citaat reageren
Oud 27-05-2001, 10:38
Ramon
Ramon is offline
Ten eerste kun je wap vergelijken met pindakaas door een rietje, beide schieten ze niet op. Ik heb ooit het concept van WAP in handen gehad, (via Ericcson) toen werkte het perfect! Maar ja dat is op papier... Je kunt het nu alleen gebruiken als je b.v. de beurs volgt o.i.d. En de kosten kunnen HEEl hoog oplopen (ik geloof iets in de trend van 2 gulden per minuut!

VR.G.
Ramon
Oud 27-05-2001, 13:07
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
Ramon schreef:
Ten eerste kun je wap vergelijken met pindakaas door een rietje, beide schieten ze niet op. Ik heb ooit het concept van WAP in handen gehad, (via Ericcson) toen werkte het perfect! Maar ja dat is op papier... Je kunt het nu alleen gebruiken als je b.v. de beurs volgt o.i.d. En de kosten kunnen HEEl hoog oplopen (ik geloof iets in de trend van 2 gulden per minuut!

VR.G.
Ramon

Ik WAP voor 35 ct per minuut
Met citaat reageren
Oud 27-05-2001, 13:40
Pyro
Pyro is offline
Wireless Application Protocol, basically internetten op een 9600 baud modempje en een scherm van 10 tekens en 4 regels .
Volgens mij zijn ze nu bezig met een nieuw netwerk waardoor theoretisch full motion video mogelijk moet zijn op je mobiel (waarschijnlijk eerder pda of zo, gsm heeft een kut schermpje).

Maar ja, dat is ook maar de theorie erachter, in de praktijk zal het stukken slomer zijn, maar wel beter dan het huidige netwerk. Dan zouden wap-sites iig een stuk complexer kunnen worden.
Oud 27-05-2001, 16:55
DanTheMan
DanTheMan is offline
Citaat:
bulbanos schreef:
wappen is een flop: het gaat te traag, schermpje te klein voor deftige sites, pixels te groot voor graphics, weinig interesse, té duur,...

Probeer aub niet te wappen met je gsm want dat gaat je wat kosten. Als je wil weten wat het is, idd, try een wapsimulator Wapsilon

schermpje te klein is voor mij toch niet het geval. maar ja een 7110 zie je niet zo vaak...
Reageren

Regels voor berichten