Advertentie | |
|
![]() |
|
*Seinfeld
*Frasier *3rd Rock From The Sun *Friends *Will & Grace *Blackadder *AbFab Ouwe maar lollige: *The Nanny *Roseanne ![]() Ja, wel leuk: *Ned & Stacey *That 70's Show *Newsradio
|
De series die tegenwoordig uitgezonden stellen niks meer voor... Alleen het applaus en gejuich van het publiek geeft nog de indruk dat iets leuk is.
De serie die ik persoonlijk erg leuk vind ik Home Inprovement. Alhoewel het ook veel van hetzelfde blijft het toch leuk....
|
Verwijderd
|
Ik heb een schurfthekel aan programma's waar de regisseurs het publiek laten lachen. Ik weet niet waarom maar op de 1 of andere manier haalt dat het bloed onder m'n nagels vandaan, komt d'r weer zo'n 'grap', hoor je 2 minuten gelach. Zo van 'dit was een grap dus ga maar lachen' idee krijg ik dan. Blergh.
Married With Children is wel grappig vanwege de karakters (Al) maar qua verhalen enzo is het weinig vernieuwend en toch wel erg voorspelbaar. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan? Verwijderd | 500 | 11-07-2007 08:47 | |
De Kantine |
Het Algemene Fan Topic #2 Verwijderd | 63 | 05-06-2007 21:03 | |
Lifestyle |
leer je mede-lifestyler kennen Ninnoc | 267 | 26-12-2003 16:03 |