Advertentie | |
|
![]() |
|
Grappig, ik ken een soortgelijke situatie. Nu hoorde ik via via dat ze tussendoor een vriendje heeft gekregen.
Moet ze zelf weten, maar dan moet ze mij niet aan het lijntje houden natuurlijk.
|
Verwijderd
|
Ik zou er verder zelf geen moeite meer in steken en haar maar naar jou toe laten komen mocht ze nog interesse hebben, Ze geeft geen duidelijkheid, dus laat haar dan maar het initiatief nemen als ze toch wil. Misschien dwingt het haar te besluiten wat ze nu eigenlijk wil.. Je zou dit haar misschien in een gesprek duidelijk kunnen maken. Dat je er verder geen tijd en energie in gaat steken omdat zij maat tegenstrijdig en vaag blijft doen, en dat volgend initiatief dus van haar kant zal moeten komen..
zoiets...? |
![]() |
|
![]() |
ze houdt je inderdaad aan het lijntje, ze doet vaag en weet waarschijnlijk zelf niet wat ze wil.
ik zou als ik jou was geen energie meer in haar steken en gewoon afwachten of ze nog een keer duidelijk wordt. zo niet, dan niet... je komt vast wel een ander meisje tegen in dat geval. misschien dat ze wel opeens heel duidelijk wordt, en dán kan je weer energie in haar gaan steken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over relatie Mangler | 24 | 08-12-2016 15:57 | |
Liefde & Relatie |
twijfels heel veel twijfels tartaarsaus | 9 | 25-11-2012 13:51 | |
Psychologie |
twijfelen FoxyRoxy | 4 | 24-08-2005 22:34 | |