Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2002, 22:45
Jones
Een paar weken geleden liep er ineens een erg leuk meisje bij ons rond op school, omdat ze toch wel erg leuk was ben ik gaan informeren wie ze was..nouja email mobiele telefoonnummer..wat gesms over en weer..hele gesprekken gevoerd tijdens het uitgaan..was allemaal erg leuk..totdat ik hoorde van een vriendin van haar dat ze eigenlijk een andere jongen wel erg leuk vind..ik de volgende x dat ik haar tegen kwam om uitleg gevraagd..die kwam er erg moeilijk uit..maar het kwam erop neer dat ze die andere heel erg leuk VOND maar nu dus niet meer...ik helemaal blij..we spreken af film te gaan kijken, ze kan niet want ze gaat uit eten..inplaats daarvan 2 uur met elkaar gepraat over de telefoon..ik ben jarig, helaas had ze al een feestje op de datum van mijn feestje..maar ik kwam er wel tegen met uitgaan..aan het einde van de avond was ze alleen plotseling verdwenen..kwam een erg vaag verhaal bij haar uit over dat ze achter na werd gezeten door een enge gast en daarom ineens weg was..de week daarna heeft ze niet meer gereageerd op mijn smsjes, mailtjes enz...hoor ik van dezelfde vriendin dat ze toch nog steeds gek is op die andere jongen en daarom nix met mij wil beginnen...kom ik haar afgelopen vrijdag weer tegen..doet ze heel normaal..alleen een klein beetje afstandelijk (ik was ook wel een heel erg klein beetje dronken ) in ieder geval niet erg raar...maar toch..geen uitleg geen woord over het feit dat ze al een week nix meer van zich laat horen..en dan krijg ik de dag erna ineens weer een smsje of ik nog uit ga en waar ik heen ga .. dat zij dan ook komt..enz ..

mijn vraag is..wat moet ik nou ? hier nog tijd en energie in steken of maar gewoon laten zitten en als zij ooit nog interesse gaat tonen merk ik dat vnazelf wel van haar ? of zal zij dat verkeerd opvatten en zien als een of andere negeeractie van mij ??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2002, 23:24
Dotcom
Dotcom is offline
Ik ken dat soort meiden. Ze doen net of ze je leuk vinden, doen speciale dingen voor je, maar ondertussen zo gauw ze een leukere jongen kunnen krijgen gaan ze daar ook gewoon mee.

Het gevoel als je bij haar bent zal heel erg naar zijn, en als je vaak met haar geconfronteerd blijft is het heel moeilijk je er over heen te zetten.

De enige oplossing is er met haar over praten, maar ze zal wel vaag blijven en met een antwoord komen als: "soms liggen dingen wat moeilijker". Ze blijft vaag omdat ze je niet als goede vriend kwijt wil raken.

Echter als jij er achter komt dat ze ineenkeer een vriendje heeft, zonder dat ze dat normaal tegen je gezegd heeft, zal dit natuurlijk een nog foutere werking hebben, dan als ze het gewoon meegedeeld had.

Maar zo dom zijn vrouwen soms.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 12:00
foebartje
foebartje is offline
Nou als ze je zomaar een weekje negeert en zooi zit er vast van alles achter. Ik zou als ik jou was het maar laten voor wat het is.
Oud 09-12-2002, 13:05
Shibby
Shibby is offline
dat is vast zo'n popi meisje die idd van jongen naar jongen gaat...als er weer een leukere is ..vliegt ze daar weer op af
Oud 09-12-2002, 14:06
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik zou t laten voor wat t is. zij weet niet wat ze wil. ja kan ook met dr gaan praten maar daar zal ze zich waarschijnlijk toch wel onderuit lullen. als ze je echt wil, moet ze maar moeite voor je doen en doet ze dat niet: forget that bitch!
Oud 09-12-2002, 14:59
Jones
Citaat:
Shibby schreef:
dat is vast zo'n popi meisje die idd van jongen naar jongen gaat...als er weer een leukere is ..vliegt ze daar weer op af
dat is dus helaas niet het geval..anders zou het een stuk makkelijker zijn..maar ze huppelt helemaal niet van de een naar de ander..het gaat alleen om die andere jongen..waar ze al heel lang verliefd op is/was..maar jullie hebben waarschijnlijk gelijk..gewoon laten zitten...wel moeilijk!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 16:58
fem1985
fem1985 is offline
hey,
ja maar jongens doen dat ook wel hoor!!!!!
maar ik zou t maar laten voor wat t is , ze kiest duidelijk niet 100% voor jou en dan is ze je gewoon niet waard...
ga gewoon voor een andere leuke meid, zo wordt je alleen maar gebruikt....
zou ik niet pikken dus!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 18:08
Verwijderd
Twijfel=nee
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 18:16
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Grappig, ik ken een soortgelijke situatie. Nu hoorde ik via via dat ze tussendoor een vriendje heeft gekregen.
Moet ze zelf weten, maar dan moet ze mij niet aan het lijntje houden natuurlijk.
Oud 09-12-2002, 19:30
Verwijderd
Ik zou er verder zelf geen moeite meer in steken en haar maar naar jou toe laten komen mocht ze nog interesse hebben, Ze geeft geen duidelijkheid, dus laat haar dan maar het initiatief nemen als ze toch wil. Misschien dwingt het haar te besluiten wat ze nu eigenlijk wil.. Je zou dit haar misschien in een gesprek duidelijk kunnen maken. Dat je er verder geen tijd en energie in gaat steken omdat zij maat tegenstrijdig en vaag blijft doen, en dat volgend initiatief dus van haar kant zal moeten komen..

zoiets...?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 19:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ze houdt je inderdaad aan het lijntje, ze doet vaag en weet waarschijnlijk zelf niet wat ze wil.
ik zou als ik jou was geen energie meer in haar steken en gewoon afwachten of ze nog een keer duidelijk wordt. zo niet, dan niet... je komt vast wel een ander meisje tegen in dat geval. misschien dat ze wel opeens heel duidelijk wordt, en dán kan je weer energie in haar gaan steken.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 15:54
Tactic
Tactic is offline
Vraag haar serieus eens of ze jou aan het lijntje houdt.

Beter zekerheid en een klein beetje verdriet, dan maanden lang twijfel en onzekerheid!!!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 16:08
Jones
Ik heb niet het idee dat ze een 'playster' is..of dat ze me expres aan het lijntje houd...het is gewoon haar manier van omgaan met jongens
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 16:48
mic-hal
mic-hal is offline
lijkt me echt cool, om zo'n partner te hebben waar je geen hoogte van krijgt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten