Advertentie | |
|
![]() |
|
Bij muziek die ik echt mooi vind: complexheid (
![]() Bij muziek die ik gewoon voor de lol luister als ik uitga enzo, dan moet het gewoon lache muziek zijn . Dan ga ik niet lopen miepen over teksten of gitaarsolootjes. Dat zou wel heel erg zijn ![]() |
![]() |
|
ligt eraan wat voor muziek ik aan het luisteren ben.
luister ik naar Jamiroquai dan luister ik naar de percussie, luister ik naar Sting, dan luister ik vooral naar de baslijn en tekst. Het verschilt per artiest denk ik zo. Maar over het algemeen luister ik een liedje die ik goed vind, vaak, dus luister ik elke keer naar iets anders,.
|
Natuurlijk de zang.. Het moet zuiver en vooral vol gevoel zitten.
Maar wat ik meestal in een supermooi liedje vind is de bridge... Vooral als het soort akoestisch is... (ik duid op:gitaar en langzaam zingen) Dat vind ik mooi... Maar ik zal even een voorbeeldje nemen van een SUPERpop liedje: Robbie Williams - Feel Dat stukje (ik neem de clip) waar die cowboy aan het rodeoën is... Dat melodietje.. Dan smelt ik... Geen idee waarom
|
op leuke bass stukjes en de drums.. lekker snel getik ensow of dubbele bass, whoppa
![]() en de stem ook natuurlijk, ik vind dat ie gewoon goed moet klinken qua muziekgenre wat de band maakt. het moet tenminste niet nerderig klinken.. maar gewoon strak! en het liefst verstaanbaar, zeuren is ook wel okay ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Vragen over muziek, dus als je tijd hebt... Bassist_of_JC | 18 | 26-02-2005 13:23 | |
Lifestyle |
Kleding Enquete Sandra1988 | 69 | 16-03-2004 22:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Overhand Ieke | 0 | 07-12-2003 18:43 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |