![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ga me laten inenten als ik er wat van hoor. ik heb trouwens wel gehoord dat 16-17-18-jarigen als eertse ingeent worden omdat mensen in deze leeftijd het meeste risico hebben het te krijgen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Heb 'm al. je voelt er nauwelijks iets van, hooguit ff dat de naald binnendringt, maar that's all. het doet verder echt geen pijn. Prikken doen over het algemeen toch meestal geen pijn. Werk als bijbaantje in 't ziekenhuis (post rondt brengen) en kom daar op veel afdelingen, moet daarom verplicht steeds worden ingeint tegen nieuwe zieken en besmettingen (toch wel 1 keer per 2/3 maanden).
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Leiden is t ook niet zow veilig namelijk... ![]() En die landelijke inentingen: dat hadden ze naar mijn mening weleens eerder mogen bedenken!!!!! ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
schijt aan dat prikje, als je je arm stoot aan de rand van de tafel doet het veel meer pijn. Is wel een foute vergelijking, maar jullie snappen het wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb me bij de eerste gevallen van meningokok C in laten enten, omdat een meisje in ons dorp er een jaar eerder aan was gestorven. Mijn zusje en ik hebben ons dus gewoon laten enten, en het valt echt reuze mee: aanvankelijk was ik ook best zenuwachtig, maar ik heb er totaal geen last van gehad
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Huisdieren & Kosten wizkid | 13 | 07-12-2005 19:46 | |
Flora & Fauna |
ik zoek een geschikte hond sweetchrissiej | 94 | 30-07-2003 18:38 | |
Seksualiteit |
We laten ons allemaal vreselijk opf*cken door verhalen en cijfers .... Verwijderd | 15 | 06-11-2002 15:07 | |
Flora & Fauna |
Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer. extinction | 6 | 08-08-2002 21:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
meningokokken inenting Verwijderd | 251 | 20-07-2002 08:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hyperventilatie en/of hypochondrie? Liedje | 6 | 13-03-2002 18:11 |