Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2003, 12:25
thedreammaster
thedreammaster is offline
Graag allen jullie aandacht. Er is in juli/augustus een pony verkocht aan een ene Elize de Bruine. De vorige eigenaresse heeft het adres gekregen en een telefoonnummer van de koper, zodat ze contact kon houden met de koper. Een pony verkopen is altijd een moeilijke beslissing. Nu is het geval dat alle gegevens die de vorige eigenaresse heeft gekregen allemaal onjuist zijn. Kortom ze is haar pony echt voorgoed kwijt. De pony is 12 jaar en is geboren in september 1990. Meer informatie kunnen jullie vinden op

Cheyenne

Please .. ik hoop dat jullie dit meisje kunnen helpen haar pony weer terug te vinden, omdat ze haar ontzettend mist. Het is ook erg gemeen valse adresgegevens door te geven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2003, 12:55
Tofke_H
Tofke_H is offline
Laten we deze maar gewoon op Flore en Flauna plaatsen
Oud 24-01-2003, 19:29
Verwijderd
ik zie het probleem niet.
ze hebben er zelf voor gekozen om de pony te verkopen, dan weet je dat er de risico is dat je hem/haar nooit meer ziet.
hadden ze hem maar niet moeten verkopen.

verkeerd adres doorgeven is wel beetje jammer, maar niets aan te doen.

aan die beschrijving en foto heb je nog niets want zo zijn er wel honderden, misschien wel duizenden ponys in nederland
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 22:35
Shibby
Shibby is offline
Citaat:
lafjuh schreef:
ik zie het probleem niet.
ze hebben er zelf voor gekozen om de pony te verkopen, dan weet je dat er de risico is dat je hem/haar nooit meer ziet.
hadden ze hem maar niet moeten verkopen.

verkeerd adres doorgeven is wel beetje jammer, maar niets aan te doen.

aan die beschrijving en foto heb je nog niets want zo zijn er wel honderden, misschien wel duizenden ponys in nederland
nou als je een beetje verstand hebt van paarden dan herken je zo'n pony wel hoor en als ie het niet is... dan leek ie erop... maar hij kan het altijd zijn. juist ..

Maar als ik mn paard zou verkopen, zou ik hm ook nog vaak willen zien. Echt zo'n domme reactie hoor van je . Als je er uitgegroeid bent, en er dus niet meer mee kan rijden. Deze pony is best klein, dan kun je als er geen plek voor hebt het paardje toch beter verkopen? dus niet zeiken... je weet de reden niet he

Als jullie later kinderen krijgen en die gaan trouwen willen jullie die toch ook nog zien?? en denk je nou echt dat ze daar iedere week langs wil komen en dr op gaan rijden Grapjassen
Oud 25-01-2003, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Shibby schreef:
nou als je een beetje verstand hebt van paarden dan herken je zo'n pony wel hoor en als ie het niet is... dan leek ie erop... maar hij kan het altijd zijn. juist ..

Maar als ik mn paard zou verkopen, zou ik hm ook nog vaak willen zien. Echt zo'n domme reactie hoor van je . Als je er uitgegroeid bent, en er dus niet meer mee kan rijden. Deze pony is best klein, dan kun je als er geen plek voor hebt het paardje toch beter verkopen? dus niet zeiken... je weet de reden niet he

Als jullie later kinderen krijgen en die gaan trouwen willen jullie die toch ook nog zien?? en denk je nou echt dat ze daar iedere week langs wil komen en dr op gaan rijden Grapjassen
hm, ik heb geen verstand van paarden dus.. voor mij lijken ze allemaal op elkaar. ik kan dan nog net kleurtjes onderscheiden

niks aan te doen dat je hem moet verkopen, dat moet dan maar. maar zoek dan wel iemand in de buurt en ga er eerst eens langs om te kijken of je je paard daar wel aan wil toe vertrouwen en spreek af of je kan komen opzoeken.

en dat laatste snap ik niet
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 13:43
Shibby
Shibby is offline
Citaat:
lafjuh schreef:

en dat laatste snap ik niet
Hehe dat hoeft ook niet
Reageren

Regels voor berichten