Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
zoals je hier kunt lezen gaat de Pentium Pro tot 200MHz en heeft -dacht ik- géén MMX
http://x86.ddj.com/intel.doc/686manuals.htm |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar net wat Nare man zegt, het ligt er totaal aan wat je wil doen. In Windows NT/2000 omgevingen zal de PPro beter presteren, terwijl de P233MMX in de W9x varianten beter zal zijn.
|
Verwijderd
|
Een Pentium-II is ook 'oud' hoor...
![]() Als ik onder NT moest werken zou ik overigens wel kiezen voor een Pentium Pro 200 in plaats van bv. een Pentium-II 233 of 266. Die P-Pro heeft namelijk fullspeed L2 cache en da's in NT _vreselijk_ veel sneller dan halfspeed (zoals bij de P-II) |
![]() |
|
![]() |
Ja bedankt, maar het gaat er eigenlijk om dat ik voor zo weinig mogelijk geld een beetje snel systeempje wil. Ik heb al 4 chips van elk 64 Mb EDO RAM en dat is tamelijk duur, dus ik wil een bordje waar dat op past en het moet een AT bordje zijn, want dan kan ik mijn kast nog gebruiken... Het is maar een tweede systeempje dus het moet niet te veel kosten
![]() Overigens is de Pentium PRO er ook in 133 MHz (niet dat die in aanmerking komt) en kwam ik er achter dat er een Pentium 1 op 266 MHz en 300 MHz is! De Pentium PRO is wegens een foute instructie met delen door 0 ofzo afgeschreven en loopt daarom ook vaker vast. Nu ga ik dus voor de 300 Mhz Pentium 1, als ik er wat meer vanaf weet ![]() [Dit bericht is aangepast door WouTaH (15-07-2001).]
||
Citaat:
|
![]() |
|
|