![]() |
|
das een nare ziekte
![]() ![]() helpt der gewoon waar dat nodig is,neem dus niet zomaar dingen over die ze nog zelf kan. zorg dat je der voor der bent. ik kan niet voor haar denken maar het kan best dat ze gewoon lekker met het gezin bij elkaar wilt zijn,veilige,prettige omgeving enzow. en zij moet natuurlijk ook de tijd hebben om er mee om te kunnen gaan. tis een hele klap ![]() er is vast wel een patiente vereninging van MS dus misschien is dat wat voor haar. maarja veel suc
|
Verwijderd
|
Mijn schoonmoeder heeft ook ms, ze kan nog een beetje waggelen met een wandelstokje, maar het hele huis is al aangepast aan een rolstoel. Ze hebben een badlift en een traplift, en ze heeft al een 'scootmobiel' waarmee ze wat over straat kan rijden. 't Vervelende is dat ze net doet alsof er niets is en er ook niet over klaagt, terwijl je gewoon wéét dat het niet goed gaat... Is toch echt pijnlijk om te zien...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
als je een narte ziekte krijgt dan maak je een soort rouwproces mee.
eerst ga je het ontkennen en dat is je moeder nu aan het doen volgens mij. later krijg je het echt het verdriet. en dan de acceptatie,ff snel gezegt. der zitten nog 2 fases tussen maar die weet ik ff niet meer uit mijn hoofd ![]() de ene doet langer over zo n fase dan de ander.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn moeder heeft nog nooit geklaagd. Maar sinds kort zie ik steeds vaker dat ze pijn heeft, ook al probeert ze het te verbergen. Ze wil ook zo weinig mogelijk naar de dokter of het ziekenhuis maar nu moet ze wel. Dus nu kan ze de ziekte niet meer "ontkennen" en ik zie aan haar dat ze dat vervelend vindt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Mag je commercieel werk schrijven met MS Word Home/Student Licentie? Verwijderd | 5 | 26-04-2010 21:40 | |
Software & Hardware |
MS Office Verwijderd | 18 | 05-03-2007 18:59 | |
Software & Hardware |
MS Word traag mar87 | 6 | 30-03-2006 20:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
wat zijn de beginkenmerken van MS bassgirl | 16 | 16-05-2004 15:01 | |
Muziek |
Tip: Ms. John Soda NERD | 2 | 15-05-2003 14:52 | |
Software & Hardware |
[MS Outlook] mailtje verwijderen zonder die te selecteren Tofke_H | 8 | 12-07-2002 12:26 |