Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
alleen bepaalt dat in sommige gevallen de levensduur van je cd ![]() mijn advies: koop de goedkoopste cd's voor minder belangrijke dingen (audio van mp3 die je toch nog hebt liggen) en duurdere cd's voor belangrijke dingen (cadeautjes, back-ups)
|||
Verwijderd
|
Citaat:
moet jij eens een slechte partij CD's kopen (en ja, met goedkope merken heb je een véél grotere kans daarop).. kijken hoe hard je buffertje leegloopt als de brander niet goed kan schrijven naar het toekomstige onderzettertje.. |
![]() |
|
![]() |
mijn brander (een Lite-On 12x10x32 burn-proof) heeft ook maar een P166 met 32mb ram nodig..
mja.. ik heb ook een TB 1000 met 384mb ram.. dus dat is nou niet zo'n probleem dus ik zou gaan voor een simpele 8x4x32 ofzo.. krijg je tenminste niet zo snel een buffer-underrun.
|
![]() |
met een P200 en 32Mb ram heb ik wel gefikt op 4x maar of het veel sneller kan? weet ik niet. Tegenwoordig heb je inderdaad van die fijne branders met seamless link, burnproof of justlink. Maar als die techniek in werking treed schiet het qua snelheid niet echt op, maar je hebt in ieder geval geen coaster en duur zijn die branders toch niet.
ennuh: buffer underruns hebben geen fuck te maken met de kwaliteit van de media. |
![]() |
|
![]() |
me P166 hier fikte onder een (cleane) W95 met 16 MB nog prima op 4x! en idd... op Phillips cd's fikte die perfect, en de nonames moesten op 2x, of buffer-underrun...
![]()
|
![]() |
|
|