![]() |
|
![]() |
Heej,
Ik ben hartstikke tevreden met mezelf?? Heb een lichaam met de goede proporties... Alles klopt aardig, moet ik zeggen!! En natuurlijk, heb ook wel eens een baaldag dat ik denk: Bah, wat zie ik eruit... Maar dat hebben we allemaal wel eens toch?? Innerlijk is ook alles goed... Heb ook een goede weerstand!! Dus ben eigenlijk nooit ziek... Toppie toch?? Tipje voor mensen die NIET tevreden zijn: Waarom ben je ontevreden?? Mensen nemen je écht wel zoals je bent hoor... Kus Juul
|
Verwijderd
|
Natuurlijk zijn er dingetjes die ik nog wat wil veranderen (mijn buik wil ik bijvoorbeeld wat strakker) maar ik ben zeker blij met mijn lichaam
![]() Ik ben dus zeker tevreden qua buitenkant. Van binnen kan het misschien iets beter, wat meer vitamientjes tot me nemen (= meer fruit eten!) en wat meer drinken, maar dan zou het van binnen ook goed moeten zijn ![]() Dan heb je nog de binnenkant van je hoofd: Ook daar zit alles goed, en daar ben ik héél blij mee. Er hebben een aantal jaren allerlei dingen door mijn hoofdgespookt, en die zijn nu vrijwel over ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben absoluut 100% tevreden!
Ik vind dat je tevreden moet zijn met wat je hebt, ik heb mensen meegemaakt die gestorven zijn aan kanker of aan andere ziektes en dan kan ik aleen maar tevreden met mezelf zijn! Ook met me uiterlijk is niks mis ben wel wat klein (1,68) maar ik ben lekker slank en heb niet te kleine niet te grote borsten dus wat wil je nou nog meer! |
![]() |
|
Verwijderd
|
niet echt tevreden.
*ik ben in 5 maanden 10 kilo aangekomen. *en de binnekant is ook verrot. heb al jaren last van mijn darmen, kramp enzo. soms zo erg dat ik er van flauwval. *ik heb een te lage bloeddruk *een niet zo fijne huid *en een beetje last van overbeharing (ben geen aap ofzo hoor) hmm verder...verder is het wel oke op zich... |
![]() |
|
![]() |
Ja ik ben wel redelijk tevreden met mijn lichaam
![]() ![]() Ow, en aan de binnenkant is alles ook wel, iig (nog) nergens last van ![]() [Dit bericht is aangepast door *Fallen_Tear* (29-03-2002).]
|
Verwijderd
|
Het kan er wel mee door..
Ben op het moment te dun, daar moet ik dus nog goed aan werken. Doe nu naast Taekwondo ook een beetje aan fitness ![]() Voor de rest zie ik er tamelijk normaal uit vind ik .. wat ik wel kut vind is dat nu al grijze haren krijg ![]() ![]() Mijn weerstand is ook wel redelijk, ben eigenlijk de laatste jaren niet meer echt ziek geweest (behalve een licht griepje hier en daar).. |
![]() |
||
Citaat:
you don't have to be beautiful to be gorgeous!!!!!!!!!! Uhm, of ik tevreden ben met mezelf. Ja, ik denk in zekere zin toch wel (eindelijk). Komt ook mede door mn vriend eigenlijk, maar ook gewoon doordat ik me aanleer wat minder aan te trekken van anderen (vooral mn zus) en wat meer mn eigen ideeën te volgen ofzo. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Seksualiteit |
Vind jij je lichaam mooi? Super-Eefjuh | 158 | 22-05-2003 15:00 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn bleke lichaam [verhaal] The one who I am | 6 | 29-08-2002 23:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn gedichten Missygirly | 4 | 28-10-2001 10:03 |