Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb 80 piek betaald voor dat ding en 15,- voor het kabeltje (zelf gemaakt dus). |
![]() |
||
Citaat:
[edit]hoewel, ik heb het wel over de prijs van een +[/edit] ------------------ http://ti83games.cjb.net [Dit bericht is aangepast door bulbanos (24-07-2001).] |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
het was geen plus, gewoon een normale. Dat zal dan wel het grote verschil zijn |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik betaalde via school 170 gulden ipv 200 in de winkel, kabeltje en batterijen erbij, hele handleiding en alles.
spelletjes en spiekbrieven en al zit er zo op. je kan ze zo overnemen van anderen met het kabeltje; van tetris tot chatprogramma's en ook de spiekbriefjes en wat je wil. heel handig die dingen, grafieken tekent ie zo en je kan al je berekeningen terug halen. errug handig en het is dus ook absoluut niet waar dat die mensen maar doen alsof ze spellen spelen maar intussen berekeningen uitvoeren, misschine in een enkel geval maar ik denk dat de meesten toch echt zitten te spelen (van sommige spellen gaan je batterijen wel snel op en je geheugen kan ook niet al te veel hebben, dan gaan je berekeningen en grafieken fout...) succes ermee... X
|
![]() |
kabeltje zit er als het goed is dus gewoon bij..
maar gewoon langs mensen gaan die een jaar ouder zijn, dan ff linken. de helft (iets van 14k) gebruiken voor spelletjes, en de rest voor spiekbriefjes voor wiskunde economie of (zoals ik altijd doe) voor M&O. gewoon bij programma een nieuwe maken met de naam 'game' ofzow
|
Helaas, zonder TI-83 zou ik VWO niet gehaald hebben. En dat niet omdat ie hij nodig was bij wiskunde. Ik zou gestorven zijn van verveling zonder Pong, Pinguin, Popcorn, Pacman, Tetris (tegen elkaar met kabeltje, masta onder wiskunde, als de leraar weer eens koffie aan het drinken was). Vet KEWL.
|
|