Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dit had echter veel aanvaarbaarder geweest als je post een beetje meer inhoud had gehad dan alleen "ok". Denk je daar in de toekomst even aan?
|
Misschien even een kleine tip (losstaand vanhet thema-gebruik van woorden en dergelijk wat mij niet aanstaat..):
Je Nederlandse taal op een verzorgde manier gebruiken is heel mooi in gedichten, vind ik dan. Het geeft het al dat ietsje meer... Misschien iets waar je eventueel in de toekomst op kan letten. Verder vind ik dus om de genoemde redenen jouw gedicht niet meteen super leuk ![]()
||
Citaat:
|
Neen niets tegen Brabanders, en neen daar gaan we niet over discussiëren. Is het echt plagiaat zeg maar? Ik ken niet al het werk van Hans Teeuwen maar het lijkt wel een beetje op de stijl inderdaad... Als dat zo is, had je dat moeten vermelden, plagiaat is namelijk verboden (announcement!!).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Over een meisje wat bij ons woont... Verwijderd | 18 | 16-09-2004 02:46 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal---> Verliefd op een meisje, Nou en?! skatergirl15 | 13 | 20-12-2002 18:07 | |
Films, TV & Radio |
Welke nederlandse film ging over een 13 jarig meisje die alle narigheden van ........ Dr_Love | 30 | 17-10-2002 19:20 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 | |
ARTistiek |
een onafgemaakt verhaal (1e hoofdstuk) Chloe Siere | 2 | 04-09-2001 19:44 | |
Verhalen & Gedichten |
limerick over een meisje uit Epe Kupu | 5 | 28-08-2001 13:43 |