Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb er btw nog nooit last van gehad dat mensen vonden dat ik moest gaan feesten...tot nog toe heb ik oud en nieuw altijd met m'n ouders gevierd. Dit jaar is het voor het eerst dat ik op mezelf woon...er zouden vrienden van m'n vriend langs komen...maar dat ging niet door. Nu gaan we naar mijn ouders, samen met onze buren.
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb ook echt een hekel aan oud&nieuw. ik kan helemaal niet tegen afscheid nemen. en oud&nieuw is ook een beetje afscheidnemen toch...mijn ouders zijn van die mensen die dan t oude jaar gaan herdenken en das eg dramatisch. bovendien verwacht iedereen idd dat je gaat feesten en er is een discotheek waar de meeste mensen die ik ken heen gaan, maar ik vint daar zwaar klote.
ik denk trouwens niet dat je maar in je eentje moet gaan zitten op zo'n avond. ik zou me dan de hele avond abnormaal en eenzaam voelen. ik ga dus toch maar wat drinken met wat vrienden en dat wordt eg wel gezellig|! maar zo'n groot feest hoeft van mij echt niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind het ook niet speciaal, ik begrijp je volkomen.
||
Citaat:
![]() Waarom ga je niet feesten ![]() ![]()
|
Ik heb er geen hekel aan, maar echt bijzonder vind ik het ook niet. Al helemaal niet omdat je inderdaad niet echt opnieuw kan beginnen zoals sommige mensen denken. Je gaat immers in het nieuwe jaar naar dezelfde school, zie dezelfde mensen. Met andere woorden alles blijft het zelfde als in het vorig jaar. Dus ja veel zal er niet veranderen in het nieuwe jaar. En wat ik ga doen?? Ik denk eerst naar mijn oma om daar uit en nieuw te vieren en daarna met enkele vrienden wat doelloos rondlopen en dan richting huis om tv te kijken [ hebben we vorig jar ook gedaan]. En dan naar bed
|
![]() |
k haat oud en nieuw, nouwja.. eigenlijk vooral t vuurwerk.. komt omdat ik overal vann schrik... maar dan ook echt overal van...
maarja.. k kan dr mee leven.. en ook omdat t ook wle beetje op kerst lijkt. niet op die manier, maar omdat je gedwongen aardig moet zijn en gedwongen mensen een gelukkig nieuwjaar moet wensen terwijl je dat helemaal niet wil.. |
![]() |
|
![]() |
De 1 is gek op kerst omdat je dan rustig thuis kan blijven en lekker eten, niet werken/ geen school.
De ander van oud en nieuw omdat je dan lekker uit je dak kan gaan (voor ieder wat wils dus ![]() Ik hou niet van kerst omdat ik niet graag thuis zit en ga ben het liefst de hort op.. so i love oud en nieuw (alhoewel t op 2e kerst erg gezellig was tijdens uitgaan ![]() Je moet er maar het beste van maken denk ik maar..
|
Ik vraag het meestal wel aan mensen... gewoon uit nieuwsgierigheid en de meesten beginnen ineens enthousiast te praten.. en misschien ook een beetje om een beter beeld over diegene te kunnen vormen (ookal ken ik diegene al heel lang). Mja eigenlijk is dat laatste niet zo goed... maarja tis gewoon een leuk gespreksonderwerp soms...
Verder vier ik het bij een vriendin... dit jaar voor het eerst niet thuis... Vorig jaar was ik bij opa&oma (=niet leuk) En nu dus weer in de buurt en dan ga ik zeker weten niet de hele avond thuis zitten... Ach ja.. ik zie het trouwens wel als een soort vernieuwing.. gewoon om voor mezelf bepaalde dingen af te sluiten.. Ik ga trouwens waarschijnlijk well ff de stad in.. maar niet te lang (mag niet van ouders) maja zeker is dat ook nog niet.... Ehm over degene die het niet willen vieren... dat maakt me niks uit.. ik heb het ook jaren niet uitgebreid geviert (niet helemaal vrijwillig) dus zo raar is dat ook niet... en ik vind ook dat iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt.... (sorry voor vaag bericht.... tis een beetje onduidelijk *moe is*)
||
![]() |
Citaat:
Vuurwerk vind ik trouwens wel iets wat ik niet wil missen. Ik zou het in m'n eentje samen met mijn vriend willen zien, vanop een balkon ofzo, dat vind ik mooi. Maar feesten tussen de massa, dat is niks voor mij. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ga heel subtiel naar boven onder het motto ik verveel me dus kga FF op tv kijken naar wat ik zelf wil en ga dan volkomen per ongeluk in slaap vallen. En mijn ouders weten gelukkig dat het bijna zelfmoord is mij midden in de nacht wakker te maken om slechts een mededeling te zoen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is me al meer gelukt door Oud&Nieuw heen te slapen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() juh ik slaap ook vast ;D |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo kun je wel ALTIJD bedenken wat je wel hebt, maar op zown avond dat je je alleen en verdrietig voelt hoef je er niet zo veel aan te hebben.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-01-2003 om 16:04. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |