Ik heb gister Age of Mythology getracht te spelen, maar zonder succes. Dit omdat ik telkens een error krijg.
Ik installeer het spel zonder problemen, het start ook op zonder problemen, maar zodra hij van introfilmpje naar mainmenu wil gaan gaat 't mis, en vlieg ik terug naar windows met een zwart scherm, met het errorwindowtje "Initialization Failed".
Ik heb de nieuwste Detonator-Drivers maar ff geinstalleerd, de nieuwste patch voor AoM ook, maar nog steeds doet ie 't niet
Ik heb 't spel vervolgens geprobeert in Save-Video-Mode, waar hij het wel doet, alleen dan zonder geluid.
De no-sound-mode werkt ook zonder probs.
Ik heb overigens een AMD Duron 1200mHz, 256mb intern met een oud-geforceje, op 't moment. Echter is 't niet de videokaart, lijkt me, aangezien ik Age of Empires II gewoon kon draaien
Nou ja, misschien heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.
(Oh, het spel is een kopietje, met crack dus, een kopie die een vriend van mij van zijn légale versie heeft gekopieert, voor eigen gebruik, maar wel wilden op deze pc gamen

dit is geen oproep naar illegale games of wat dan ook, maar misschien wel belangrijk. Overigens doet het spel 't wel bij die maat van mij, met dezelfde cd's.)