Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2003, 19:10
GozerT
GozerT is offline
vertel er wat over
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2003, 19:12
Verwijderd
duurde slechts 2 maanden, en niet heel geweldig, wel heel klef en hij was heel lief, maar mij wat te lief, ik werd er shago van...
vraag me niet hoe, maar het kan, hij vond mij ook leuker dan ik hem
was 2 jaar geleden...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 19:19
Soezen
Soezen is offline
Was echt slecht, als ik dat nu zo bedenk. Hij was niet leuk, niet klef en zei geen leuke dingen tegen me. We zijn toch wel 3 maanden bij elkaar geweest maar dat was eigenlijk meer van: " ik heb geen zin om het uit te maken, laat maar lekker.."
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 19:50
Nobucta
Nobucta is offline
6 maanden, op mn 16e.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 20:04
Qimm
Qimm is offline
Is nu ruim anderhalve maand aan de gang
Het is voor ons beide de eerste relatie en het voelt heerlijk
Oud 07-06-2003, 20:34
Verwijderd
Die is nu, 8.5 maand bezig. Hiervoor had ik eigenlijk nooit echt verkering gehad, en hij ook niet
Gaat allemaal super goed, en alles is super leuk Beter kan niet he
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 20:36
Verwijderd
duurt nu al bijna 5 maanden en ik hoop dat t nog heel erg lang gaat duren ook nog.
ik ben echt megagelukkig met m en zou niet weten wat ik zonder m moet..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 20:46
Verwijderd
is nu 2 jaar aan de gang en dat blijft ook nog wel even doorgaan.. want 't gaat supergoed tussen ons
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 21:35
bette4ever
bette4ever is offline
is nu 2 maandjes aan de gang...mn eerste relatie en ook zijn eerste ECHTE...hij had hiervoor wel eerdere maar tussen ons gaat het echt supergoed...voelt ook echt goed... I luv him sooo much niet normaal
Oud 07-06-2003, 22:10
Last Resort
Last Resort is offline
moet eigelijk nog komen bij mij......., kwacht dr met smart op
Oud 07-06-2003, 22:17
charly not
charly not is offline
ik was toen 15, en hij 17.
ik kende em eigenlijk niet, maar ik had 2x op een hockeyfeest met hem gezoend. Hij vond mij leuk, en ik dacht toen.. waarom niet? Stelde echt weinig voor, ook omdat we elkaar niet heel vaak zagen. En ik vertrouwde hem echt niet gewoon. klinkt heel stom misschien, maar was meer dat ik iets met hem begon omdat ik graag een keer een vriendje wilde. sja, domme beslissing geweest... nog steeds! (lang verhaal)
Oud 07-06-2003, 22:28
DaWeZ
DaWeZ is offline
kwas 15/16 , zes maanden lang.. was een leuke,lieve relatie maar op een gegeven moment toch aan 1 kant doodgebloeit...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 22:50
Thomas
Thomas is offline
Dat ging erg goed gedurende 2 jaar, totdat ze vreemd ging..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 23:04
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Wawl schreef op 07-06-2003 @ 23:50:
Dat ging erg goed gedurende 2 jaar, totdat ze vreemd ging..
*zegt ie met een smilie *
Oud 08-06-2003, 07:21
damaetas
damaetas is offline
is nu bijna 9 maanden bezig
en ut mag nog wel langer ofzo hoor
Oud 08-06-2003, 08:34
Verwijderd
Tsja, een jongen vond me leuk, en ik vond m wel aardig, dus waren we een poosje vriend en vriendin, tot bleek dat ie al die tijd 'vreemdging' met zn ex. Dus die telt niet eej... Dan heb ik nu mijn eerste echte verkering, en die duurt morgen 11 maanden!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 10:28
Verwijderd
eerste? mjah die suckte, was meer een flirt eigenlijk, beetje uit de hand gelopen, heeft ook niet lang geduurt, zie um nooit meer, maakt me ook niets uit eigenlijk.. maarja, toen was het helemaal geweldig, want ik had een vriendje, mjah, dat we zowat niets deden zei ik er natuurlijk niet bij..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 12:53
bLoeSeMs
bLoeSeMs is offline
De eerste keer dat ik een beetje serieus was ( en het ook eindelijk langer dan 3 weke duurde)
is een tijdje gelede..

Ik Vind de 'relatie'die ik nu heb eigeluk meer een 'eerste Echte liefde' ik ben veel verliefder ....heb nu bijna 5 maande i.p.v 2 maandjes en ik ben met deze jonge veel intiemer...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 13:33
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
Een relatie van twee maanden kan ook heel veel voorstellen, het is maar net hoe je het zelf voelt.
Mn eerste vriendje had ik op mn dertiende, anderhalve maand geduurd en geloof niet dat ik echt verliefd was, het was echt nog zo kinderachtig.
Mijn eerste echte vriend, kreeg ik toen ik zeventien was, het kwam echt van twee kanten, echt verliefd, zelfs allebei van elkaar gehouden en we hadden echt seriueze plannen enzo, toch ging het na bijna drie maanden al uit, maar ik wilde toch even zeggen dat je in drie maanden tijd heel veel van liefde kunt meemaken hoor!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 13:54
Verwijderd
met hem heb ik 8 maanden gehad, ik was voor t eerst echt zwaar verliefd, met hem was ik ook voor t eerst alleen op vakantie gegaan, en heb ik spullen van bewaard, als enige ex eigelijk.

En als ik nu terug kijk naar die foto's denk ik van : jak, meid,hoe had je dat nou kunnen doen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 14:04
Systematica
Systematica is offline
Anderhalf jaar gehad met een gozer, die uitermate perfect voor me was. Ik weet niet wat er veranderde, maar ik was hem toen ineens zat. Hij was veelste verandert en leek in geen enkel opzicht meer op hoe hij eerst was. Het werd echt een kleuter, die van mijn liefde uitging.

Toen had ik het uitgemaakt, met oog op dat we elkaars zielsverwanten waren.

Maar ik zit nog dagelijks in conflicten met hem. En vandaag besefte ik pas echt hoe ontzettend 'a match made in heaven' we waren geweest, toen het nog goed ging. Het doet alleen tering veel pijn om te weten dat je'ware' aan je ontglipt is...
Oud 08-06-2003, 15:00
Gwinnie
Gwinnie is offline
dat heeft 14 maanden geduurd en heb er zeker geen spyt van..

hij was een hele verlegen/(onzeker misschien zelfs) jongen en onze gezamelijke vrienden zaten m egt te pushen om me te 'vragen' en ik was zo'n bitch dat ik afwachtte tot dat hij de 1e stap zette
uiteindelijk hebtie dat gedaan via de telefoon.... (hoe triest)
maar toen ik 2 weken wat met m had hebben we voor t eerst gezoend....
en daarna werd ik eigenlijk egt verliefd en heb ik egt een supertijd met hem gehad.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 15:56
Verwijderd
Het duurde niet lang. Zij was erg dom.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 16:46
Verwijderd
Da's lang geleden, dus ik weet niet of het als een echte serieuze relatie telt. Hij was 13/14 en ik jonger. En we hadden 7 maanden.

Daarna, toen was ík 13, heb ik nog 10 mnd met een jongen gehad. Dat telt wel vind ik. Toch waren we allebei (als ik het nu bekijk) heel kinderlijk nog. Maar wel redelijk serieus, voor die leeftijd. Als ik het vergelijk met de relatie die ik nu heb stelt het natuurlijk allemaal niet zoveel voor
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 17:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
de eerste met wie ik zoende was in de 2e, daar heb ik 1,5 maand mee gehad.
de eerste met wie ik seksueel een stuk verder ging was in de 3e en daar heb ik 3 maanden mee gehad.
en de eerste met wie ik verstandelijk ook veel meer had (en die beschouw ik ook als mn eerste serieuze) was in de 4e en daar heb ik 5 maanden mee gehad.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2003, 18:56
Piccola
Piccola is offline
Het heeft 15 maanden geduurd en eigenlijk 5 maanden te lang! Hij veranderde nogal.. Kreeg foute vrienden, nam dat gedrag over, had een hekel aan alles dat niet Nederlands was en elke keer als we uit gingen was ie wel in gevecht met iemand. Toen we iets met elkaar kregen was dat eigenlijk meer zodat hij zijn grote liefde kon vergeten en ik de mijne. We kenden elkaar verder totaal niet en het leek ons geloof ik een goeie manier om de ander te vergeten. We hebben wel hele leuke tijden gehad.. We deden altijd veel enzo, we waren niet zo'n stel dat elke avond samen op de bank hangt ofzo. We konden samen heel erg lachen en toen het uit ging heb ik die lol, die ik eigenlijk alleen met hem zo had, best erg gemist. Ik heb het uit gemaakt vanwege zijn gedrag, maar om nog wel meer redenen.. o.a. m'n 'vakantieliefde'.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 18:57
Verwijderd
vandaag *zondag* 3 weekjes, geloof ik, en t gaat perfect
*mja, ik weet dat het kort is, maar we vonden elkaar ook al heel lang leuk*

Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 19:03.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 21:16
Fly-girl
Fly-girl is offline
hmm, toen ik 14 was had ik voor het eerst serieus wat, ongeveer 2 maanden. We zagen elkaar meestal in het weekend en hadden het altijd erg leuk samen. Maar als ik het vergelijk met nu... dan is dit toch wel veel 'echter' serieus voor het eerst denk ik *ben nog jong*
Oud 08-06-2003, 23:19
Rosiehessie
Rosiehessie is offline
Om depressief van te worden. duurde 9 maanden
Ik was zóó enorm verliefd....en hij wat minder.
Het ging ook allemaal een beetje te snel. Na anderhalve maan gingen we al samen op vakantie!
Het was echt zo'n relatie waarvan ik vanaf moment 1 wist dat het een keer grandioos fout zou gaan....en jawel hoor, dat geberude natuurlijk ook..........Ik heb er heeeeeeel veel pijn enzo van gehad, maar ben wel heel blij dat ik het heb meegemaakt, want nu weet ik goed wat ik wel en niet wil in een volgende relatie. das wel handig natuurlijk! En HIJ is gewoon een toffe jongen dus ik heb er ook geen spijt van ofzo....

R
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 00:12
II_Duce
II_Duce is offline
wacht er ook nog op
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 05:24
redbull17
redbull17 is offline
heb 1 keer echt een verkering gehad, heb daar zulke slechte ervaringen (problemen) mee gehad dat ik het niet echt meer aandurf om een relatie te beginnen met iemand, hoe graag ik het ook wil.
Oud 09-06-2003, 07:58
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Hihi. Dat was met mijn beste vriendje in de 3de klas. Het duurde 3 maanden en mja, het stelde niet zoveel voor.
Alhoewel we wel heel goed konden praten altijd. Na die tijd zijn we nog vrienden gebleven.

Ik zou hem wel weer eens willen zien.
Oud 09-06-2003, 16:59
Yolcu
Yolcu is offline
Achteraf stelde het niet zoveel voor, maar op dat moment draaide heel mn wereld om hem. Het heeft volgens mij iets langer dan 3 maanden geduurd en ik was helemaal gek op hem, ik zat alleen niet zo lekker in m'n vel, dat is ook gelijk de reden waarom het uiteindelijk uit ging. Hij is altijd speciaal voor me geweest.. nu nog steeds, ik heb er gewoon goede herinneringen aan, ik ben nooit meer zo verliefd geweest als ik op hem was.

M'n tweede relatie stelde heel wat meer voor, dat heeft bijna 2 jaar geduurd.
Oud 09-06-2003, 17:01
Verwijderd
duurde 2 maanden toen ik 16 was. ging nergens over eigenlijk. ik was vooral aan het kleffen met haar, het kwam niet echt tot een zinnig gesprek.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:07
Otis
Otis is offline
duurde 3 maanden, zagen elkaar 1 of 2 x in de week en het draaide maar om 1 ding leek het soms ..is n half jaartje geleden.
Was wel heel erg verliefd in het begin..toen kwamen de twijfels ..en bij hem blijkbaar ook want een paar weken later maakte hij t uit.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:57
miro
miro is offline
duurde 2 maanden, met een jongen die totaal niet bij me paste.

Ach ja als je dat "echt" wil noemen. De eerste relatie dat ik van iemand hield was toeni k 15 was met een jongen die 20 was. Daar ben ik 2 jaar mee gegaan.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 18:01
MoonWolf
MoonWolf is offline
Duurde een half jaar, en ging weer uit omdat het gevoel aan mijn kant ver weg was, en ik hem eigenlijk alleen nog zag als hele goede vriend.
Verder gewoon goede herinneringen aan.
Oud 10-06-2003, 09:03
Verwijderd
mijn eerste ECHTE verkering duurt nu al 6 maanden. voor hem wel paar vriendjes gehad, maar nooit waarvan ik dacht ja, dit is mijn ware, met hem wil ik mijn leven delen, wil altijd bij hem zijn, en dat gevoel heb ik nu wel!! i love him!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 09:54
TAFKAB
TAFKAB is offline
op mn 15e, 2 jaar.
was daarvoor nooit geinteresseerd in 'de vrouw'..
BOEM!

Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 09:59.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 11:31
vixen
vixen is offline
eerste verkering duurde 1 maand, was wel ok. Echte verkering (klotewoord) heb k nog nooit gehad.
Oud 10-06-2003, 12:15
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Duurt nu iets langer dan een half jaar. Het gaat echt geweldig en hij heeft kanten waarvan ik nooit had vermoed dat hij ze zou hebben. Ik heb ook echt een vriend in hem gevonden en daar ben ik heel blij mee
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 14:56
Fa Sai
Fa Sai is offline
Duurt nu bijna 10 maanden, het gaat op zich goed, maar toch denk ik soms dat ik liever single ben, om verschillende redenen (niet door hem!). Ik ben nu eenmaal een vrij persoon, ik hou ervan om onafhankelijk te zijn (hoe cliche, maar zo voel ik het), ik vind het leuk om af en toe te flirten (en soms meer ) met verschillende jongens, ik heb bindings/verlatingsangst, waardoor ik nu constant in angst zit dat hij of iemand anders tegenkomt, of niet meer verliefd is, of een ongeluk krijgt, of ziek wordt etc. etc.
Gek wordt ik ervan!
Maar goed, als dit uitgaat (weet je nooit zeker, maar als) dan denk ik niet dat ik ooit nog een nieuwe relatie wil, omdat een relatie voor mij gewoon meer pijn, spanning en angst oplevert (hoe vaak heb ik al geen kutgevoel gehad, voor niets, maar door onze relatie?) dan geluk (dat er ook wel is, maar het weegt er simpelweg niet tegenop).
God man, wat maak ik het mezelf toch weer lekker moeilijk!
Oud 10-06-2003, 16:52
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn eerste verkering... dat was echt niks waard. Mijn eerste vriendjes sowieso niet, dat noem ik niet echt verkering... Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar dat was niet 'echt'.
Als ik het dus zo bekijk, dan is mijn eerste echte verkering (nu) echt helemaal geweldig, het is echt een schat van een jongen. Superlief, leuk, alles gewoon. Ik voel me ontzettend op m'n gemak bij hem, wil het liefst constant bij hem zijn, heb nog steeds ontzettend vlinders in mijn buik...
Perfect gewoon!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten