Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() iedereen hier kan wel zeggen dat het toeval is als je de telefoon hoort gaan en het is ook daadwerkelijk degene die je zei/dacht dat het zou zijn. okay dat kan misschien 1 keer gebeuren maar er zijn ook werkelijk mensen met paranormale gaven en ik ben er zeker van overtuigd dat ik er 1 van ben . niet door dit ene incidentje met de telefoon maar er is bijna geeneen dag dat ik niet een bepaald gebeuren aan voel. er is nog iets, ik heb een keer gedroomd dat er een onbekende jongen van een jaar of 19 van het dak van een flat bij mij in de buurt af sprong ik werd badend in het zweet wakker het was toen kwart over vier. volgende ochten fiets ik naar school allemaal politie bij de desbetreffende flat ik vraag aan een vrouw : wat is er gebeurd ?!?!? ze zegt een jonge jongen is vannacht tussen vier en vijf van de flat afgesprongen ........ nou mensen die er niet in geloven.... is dit toeval?????? ![]()
|
ik heb het ook wel eens hoor.. best vaag. ik weet ook vantevoren weleens andere dingen, als iemand bijvoorbeeld een afspraak gaat afzeggen ofzo, weet ik het vaak al voordat ze dat gezegd hebben. zal wel toeval zijn maar soms is het wel handig
|
Ik weet altijd van tevoren wat er aan de hand is als iemand belt of een bepaald iets zegt op msn... zoals laatst. Een goeie vriend zou in de Kerst vakantie komen
en toen zei ie zo op msn: euj ff praten over de Kerstvakantie! nou ja en toen wist ik al meteen dat ie niet kwam. Wat op zich wel lullig was maar ja... ach en als er iets ergs is gebeurd weet ik ook altijd al dat de telefoon voor mij is ofzo (wie er belt weet ik nooit maar wel voor wie er gebelt wordt)
||
Citaat:
|
![]() |
ik heb dat ook weleens, maar meestal gewoon omdat ik verw8 dat diegene me belt en soms heb ik gewoon het wazige id dat het \DIE IEMAND is, en dan neem ik op met hoi ......!
dan is het diegene ook gewoon, kei wazig af en toe! maar ik zoek er niks paranormaals (zo toch?) achter! ![]() |
Advertentie |
|
|
|