Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2002, 20:10
Ceiridwen
Ceiridwen is offline
naaa.. constant.. dan gaat de telefoon.. en dan weet mijn pa gwoon wie er belt ik snap er nix van we hebben trouwes geen nummerwergave hoor heeft iemand dit ook wel es?

sowwy als t topic wel es eerder is gweest...
Advertentie
Oud 16-12-2002, 20:22
Saraï_h
Saraï_h is offline
mag dit niet in die toeval topic??
Oud 16-12-2002, 21:48
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
heb ik ook

maar k heb n nrmelder

Oud 17-12-2002, 09:19
oneMen
oneMen is offline
Vaak verwacht je iemand. En soms is het misschien toeval. Ik zou er niets achter gaan zoeken.
Oud 17-12-2002, 12:22
REIE
REIE is offline
Dat weet ik ook wel eens, ben niet helderziend, maar sommige telefoontjes beantwoorden aan een verwachtingspatroon. Bepaalde mensen bellen gewoon vaak op een bepaald tijdstip, vat je?

REIE
Oud 17-12-2002, 14:32
Ceiridwen
Ceiridwen is offline
Citaat:
REIE schreef:
sommige telefoontjes beantwoorden aan een verwachtingspatroon. Bepaalde mensen bellen gewoon vaak op een bepaald tijdstip, vat je?

REIE
Dat is juist t vage.. we worden vaak gebeld, maar dan is t meestal een vriendin, een nichtje of mijn moeder. Ik neem dus eigelijk bijna altijd op. Behalve de keren dat mijn pa opneemt. Vantevoren noemt hij de naam van het persoon en dan neemt hij op. 9 van de 10 keer klopt t ook ech dit hoor ik aan de toon waarop hij dan begint te praten. Ik startte deze topic 5 min nadat dit alwéér was gebeurd. De telefoon ging dus af. Ik zat heel droog achter de cpu en wou net opstaan.. maar mijn pa liep er dus al op af. Ik zei voor de gein "wie zal da zijn? oom Henkie ofzow?" maar toen zei hij: "Nee dat is oma". (We hebben best grote familie en mijn oma belt zelden.) Dus ik wachtte vol spanning af () en mijn pa nam dus op. Dus ik hoorde em praten en toen vroeg ie "Wanneer is de begravenis".. Mijn opa&oma bellen meestal alleen om te vertellen als er weer iem is gestorven of als er iemand wordt gedoopt.. Ik stond alweer versteld, want om nou te horen da er alweer iem overleden is verwacht je niet ech.. (ik kende diegene trouwes nie hoor )
Ik wil trouwes nie zegge da mijn pa helderziend is ofzo maar ik vin t in elk geval errug vaag
Oud 17-12-2002, 16:31
Saraï_h
Saraï_h is offline
ja ok..... dat kan he
Oud 18-12-2002, 16:11
essepessie
essepessie is offline
ik voel het aan waarom iemand belt, en meestal is het als er iets slechts gebeurd. mijn vader zit namelijk op motorcross en hij had die avond training. om een uur of 8 dacht ik:zometeen gaat er iemand van de motorcross bellen omdat mijn vader een ongeluk heeft gehad en in het ziekenhuis ligt. 5 minuten belde er een man op om me te vertellen dat mijn vader met een gebroken been in het ziekenhuis ligt.....
iedereen hier kan wel zeggen dat het toeval is als je de telefoon hoort gaan en het is ook daadwerkelijk degene die je zei/dacht dat het zou zijn. okay dat kan misschien 1 keer gebeuren maar er zijn ook werkelijk mensen met paranormale gaven en ik ben er zeker van overtuigd dat ik er 1 van ben . niet door dit ene incidentje met de telefoon maar er is bijna geeneen dag dat ik niet een bepaald gebeuren aan voel. er is nog iets, ik heb een keer gedroomd dat er een onbekende jongen van een jaar of 19 van het dak van een flat bij mij in de buurt af sprong ik werd badend in het zweet wakker het was toen kwart over vier. volgende ochten fiets ik naar school allemaal politie bij de desbetreffende flat ik vraag aan een vrouw : wat is er gebeurd ?!?!? ze zegt een jonge jongen is vannacht tussen vier en vijf van de flat afgesprongen ........ nou mensen die er niet in geloven.... is dit toeval?????? ik dacht het niet...
Oud 19-12-2002, 13:39
ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
ik heb het ook wel eens hoor.. best vaag. ik weet ook vantevoren weleens andere dingen, als iemand bijvoorbeeld een afspraak gaat afzeggen ofzo, weet ik het vaak al voordat ze dat gezegd hebben. zal wel toeval zijn maar soms is het wel handig
Oud 19-12-2002, 13:55
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Ik weet altijd van tevoren wat er aan de hand is als iemand belt of een bepaald iets zegt op msn... zoals laatst. Een goeie vriend zou in de Kerst vakantie komen
en toen zei ie zo op msn:

euj ff praten over de Kerstvakantie!

nou ja en toen wist ik al meteen dat ie niet kwam. Wat op zich wel lullig was maar ja... ach

en als er iets ergs is gebeurd weet ik ook altijd al dat de telefoon voor mij is ofzo (wie er belt weet ik nooit maar wel voor wie er gebelt wordt)
Oud 23-12-2002, 17:09
Octopus
Octopus is offline
Bij mij is het altijd met SMSjes. Dan lig ik te slapen en dan word ik wakker omdat ik d8 te horen dat ik een smsje kreeg. Maar pas als ik dan wakker ben, krijg ik het smsje
Oud 27-12-2002, 14:14
morwen
morwen is offline
Citaat:
REIE schreef:
Dat weet ik ook wel eens, ben niet helderziend, maar sommige telefoontjes beantwoorden aan een verwachtingspatroon. Bepaalde mensen bellen gewoon vaak op een bepaald tijdstip, vat je?

REIE
jaaaah, altijd als bij ons in een weekend of vakantie om 10 uur de foon gaat is t zown vriendinnetje van me zusje...dus dan roepen we al "karlijnnnn!!! tis hanna-tijd"
Oud 30-12-2002, 17:25
sammiej
sammiej is offline
ik heb dat ook weleens, maar meestal gewoon omdat ik verw8 dat diegene me belt en soms heb ik gewoon het wazige id dat het \DIE IEMAND is, en dan neem ik op met hoi ......!
dan is het diegene ook gewoon, kei wazig af en toe!
maar ik zoek er niks paranormaals (zo toch?) achter!
Advertentie

Regels voor berichten