Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
anal cunt-hitler was a sensitive man. voor de lyrics kijk je ff op www.darklyrics.com
|
Nine Days - Story Of A Girl... ligt enorm goed in het gehoor, is niet zo'n standaard pop-nummer, is bekend en het is toch best stevig.
Anders, aangezien je van punk houdt, zo te zien, moet je Where To Begin van Bowling For Soup doen. Dat is een geweldige punkbalad en het is echt een van de beste nummers die ik ooit gehoord heb. Is niet zo moeilijk ook. Als ik zou moeten kiezen, zou ik denk ik wel voor dit nummer gaan. De opener na de intro is zo mooi!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Winnaar verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder leiv | 10 | 18-05-2007 19:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder Verwijderd | 0 | 12-04-2007 17:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Beleidszaken |
Voorstel tot hervormingen, mbt vooral F&L en Mystiek en ook A&N en Lifestyle Beryll | 33 | 27-10-2003 22:04 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
originele voorstelling boek undefined | 1 | 31-05-2002 18:24 |