Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2003, 13:44
Juliah
Juliah is offline
Onderaan aan de achterkant van je hoofd (een beetje bij de overgang van je nek naar je hoofd, zeg maar) zitten twee van die 'bulten' (bij mij iig) en één van die twee is een klein beetje groter en doet pijn. Ik heb ook al een tijdje last van oorpijn en ook van een stijvige nek.

Iemand een idee wat het kan zijn? (Aan 'ga naar de dokter' heb ik niet zo veel op zaterdag. Bovendien vind ik dat ook een beetje onzin nu, ik wil alleen weten of iemand dit ook al eens gehad heeft en/of weet wat het zou kunnen zijn.)
Oud 06-12-2003, 14:39
Binatone
Binatone is offline
Ik heb daar ook een bultje zitten en best vaak hoofdpijn dus of we hebben allebei iets (ergs), of we hebben allebei gewoon hoofdpijn en een bult
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 14:44
Roos
Roos is offline
Helpt een massage of een warme douche? Zoja dan is het waarschijnlijk een spier die een beetje vast zit. Hoe lang heb je 't al? Het kan bv. gewoon komen omdat je raar hebt gelegen in je slaap.

Maar dan is het wel raar dat je oorpijn krijgt... tja ik weet 't niet
Oud 06-12-2003, 14:46
Juliah
Juliah is offline
Citaat:
Binatone schreef op 06-12-2003 @ 15:39:
Ik heb daar ook een bultje zitten en best vaak hoofdpijn dus of we hebben allebei iets (ergs), of we hebben allebei gewoon hoofdpijn en een bult
Ik ben benieuwd welke van de twee het is.

Citaat:
Roos schreef op 06-12-2003 @ 15:44:
Helpt een massage of een warme douche? Zoja dan is het waarschijnlijk een spier die een beetje vast zit. Hoe lang heb je 't al? Het kan bv. gewoon komen omdat je raar hebt gelegen in je slaap.

Maar dan is het wel raar dat je oorpijn krijgt... tja ik weet 't niet
Oorpijn al wat langer, zou er dus ook best los van kunnen staan.
Die hoofdpijn heb ik ook sinds een paar dagen, geloof ik...
Massage maakt het alleen maar erger (die 'bult' is nogal gevoelig), helpt iig niet, een warme douche heb ik nog niet geprobeerd.
Oud 06-12-2003, 18:34
slimmieslak
slimmieslak is offline
hmm ik heb ook een heel gevoelige plek op mijn hoofd,
ongeveer daar waar jij het beschrijft. bij mij is ie niet dik
en komt het door een hersenschudding.
heb je die misschien ook gehad en niet goed gerust?
ik heb een paar weken terug ook gehoorgang ontsteking gehad (nee geen gewone oor ontsteking) en daarbij had ik hoofdpijn aan een kant van mijn hoofd, en pijn in mijn kaak, maar vooral heeel erge hoofdpijn....
maar volgens mij heb jij wel oorpijn, maar niet zo dat je er wel van kan huilen....
ik weethet ook niet, misschien gaat het vanzelf weg, i toch ook vanzelf gekomen?
succes
x
Oud 07-12-2003, 10:59
Juliah
Juliah is offline
Ik heb nog nooit een hersenschudding gehad, voor zo ver ik weet. Van de oorpijn kan ik idd niet huilen (dat gebeurt sowieso niet zo snel, ben wel wat pijn gewend).

De meeste dingen (bij mij iig) komen vanzelf en uiteindelijk gaan veel dingen idd ook wel weer weg, maar daar heb je op het moment zelf helaas zo weinig aan en als het iets is wat niet vanzelf weg gaat, dan kan je zo lang wachten (tot het uiteindelijk misschien helemaal niet meer weg zal gaan ed).
Oud 08-12-2003, 21:35
Binatone
Binatone is offline
Citaat:
Juliah schreef op 07-12-2003 @ 11:59:
Ik heb nog nooit een hersenschudding gehad, voor zo ver ik weet. Van de oorpijn kan ik idd niet huilen (dat gebeurt sowieso niet zo snel, ben wel wat pijn gewend).

De meeste dingen (bij mij iig) komen vanzelf en uiteindelijk gaan veel dingen idd ook wel weer weg, maar daar heb je op het moment zelf helaas zo weinig aan en als het iets is wat niet vanzelf weg gaat, dan kan je zo lang wachten (tot het uiteindelijk misschien helemaal niet meer weg zal gaan ed).
sjah dat heb ik dus ook zo vaak: Je weet niet waar het aan ligt maar uiteindelijk gaat het vaak wel weer over. Maar een bult op je hoofd kan natuurlijk ook gewoon bij je schedel horen zeg maar, maar als het echt gevoelig is dan is het misschien wel slim om er even naar te kijken. Baat het niet dan schaadt het niet.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten