Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2002, 00:04
Tofke_H
Tofke_H is offline
Gaat Nederland na Vlaanderen ook plat om deze docusoap over voetbalheld Jean-Marie Pfaff en zijn gezin.
Ook Duitsland heeft de serie gekocht, en er komt zeker een 2de reeks.

Big Brother zonder spel (ofzo iets)
Oud 10-12-2002, 01:10
Tampert
Tampert is offline
jaa ik heb er een dingetje over gelezen in de vara-gids (ik was erg gecharmeerd van deze revieuw, geschreven door Herman Brusselman(s?)). Ik denk dat ik ooit uit nieuwsgierigheid wel ga kijken... aar zal wel bijeen keer blijven
Oud 10-12-2002, 01:39
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Dat lijkt me zeer onboeiend. Maar de recensie van Brusselmans lijkt me juist weer leuk.
Oud 12-12-2002, 17:10
REIE
REIE is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Gaat Nederland na Vlaanderen ook plat om deze docusoap over voetbalheld Jean-Marie Pfaff en zijn gezin.
Ook Duitsland heeft de serie gekocht, en er komt zeker een 2de reeks.

Big Brother zonder spel (ofzo iets)
Het is een soort nepversie van de Osbournes. De Humo kraakt ze zo nu en dan ook af, en vooral die kraagreclames . Zo'n Hoegaardenpromotie kan niet op tegen Vlaamse exportpruducten als K3 en de Pfaffs. Toch is die Pfaff wel sympathiek, maar ik ben echt niet geinteresseerd in zijn leven.

REIE
Oud 12-12-2002, 18:56
WolterB
WolterB is offline
ik heb dr wel positieve dingen over gehoord en zla morgen ook zeker wel ff kijken of het daadwerkelijk iets voorstelt wat de moeite van het kijken waard is
Oud 14-12-2002, 14:24
Bram
Bram is offline
Doe even normaal, dat programma stelt geen kl*** voor!!!Pfaff is een arrogante dikkenek die alles altijd beter weet, zijn familie is te dom om los te lopen. Dit is gewoon een zielig programma in de trend van 'Bog Borther'-crap, maar ja omdat zo veel mensen zielig zijn haalt het wel veel kijkcijfers natuurlijk.
Oud 14-12-2002, 15:56
Verwijderd
Ik heb gisteren toevallig een stukje gezien, een man was zijn kindje aan het verschonen en stond erbij te kokhalzen.. toen vroeg ik me af of hij, wanneer hij zelf op de wc zou zitten, ook zou kokhalzen.. Maar goed, dat was wel achterlijk...

Verder zag ik nog een paar kleine kinderen rondlopen en hoe men met hen omging, OMG Echt afschuwelijk gewoon...
Ik kijken het nooooit meer...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 00:04
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Ik heb gisteren toevallig een stukje gezien, een man was zijn kindje aan het verschonen en stond erbij te kokhalzen.. toen vroeg ik me af of hij, wanneer hij zelf op de wc zou zitten, ook zou kokhalzen.. Maar goed, dat was wel achterlijk...

Verder zag ik nog een paar kleine kinderen rondlopen en hoe men met hen omging, OMG Echt afschuwelijk gewoon...
Ik kijken het nooooit meer...
die gast heet Sam Gooris 't is iig niet om aan te zien (imho), kheb der 5 min van gezien en dat vond ik meer dan teveel
Oud 17-12-2002, 13:41
REIE
REIE is offline
Citaat:
Bram schreef:
Dit is gewoon een zielig programma in de trend van 'Bog Borther'-crap, maar ja omdat zo veel mensen zielig zijn haalt het wel veel kijkcijfers natuurlijk.
De pfaffs is een programma voor mensen die te lui zijn om Dag allemaal of Privé te kopen.
Ooit circus Gooris op TOPradio geluisterd 's ochtends? Er bestaan prutsers, die BELLEN voor hun mening over Deftlep, Tuur, Kelly, Devy op TOPradio. En die losers kopen ook nog eens BB covers:

REIE
Oud 17-12-2002, 15:04
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
Ik mag Jean-Marie Pfaff wel. En zijn leventje. Die gast heeft het gewoon goed voor elkaar en laat dat trots zien. In Nederland krijg je binnenkort the Addams Family. Daar zit ik niet echt op te wachten hoe Patricia Paay trots haar geschoren muts toont. Doe mij dan maar een zwembad-perikel met 1 van Pfaff's dochters....ghegheghe.

Het was nu eenmaal 1 van de beste keepers (al dan niet de beste) van de wereld, die naast keeper ook nog eens een hele grote (sympathieke) persoonlijkheid heeft, dus hij heeft recht op zn eigen TV-programma

Ik had Pfaff graaaaaaaaaaaag in het Nederlands Elftal zien keepen .
Oud 17-12-2002, 15:48
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Dat lijkt me zeer onboeiend.
Oud 18-12-2002, 18:33
Bram
Bram is offline
Pfaff is alles behalve een symphatiekeling, hij is een arrogante dikkenek. Hij probeert alleen symphatiek over te komen, maar hij vindt zichzelf gewoon de beste en de grootste .
Reageren

Regels voor berichten