Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb dr wel positieve dingen over gehoord en zla morgen ook zeker wel ff kijken of het daadwerkelijk iets voorstelt wat de moeite van het kijken waard is
|
![]() |
Doe even normaal, dat programma stelt geen kl*** voor!!!Pfaff is een arrogante dikkenek die alles altijd beter weet, zijn familie is te dom om los te lopen. Dit is gewoon een zielig programma in de trend van 'Bog Borther'-crap, maar ja omdat zo veel mensen zielig zijn haalt het wel veel kijkcijfers natuurlijk.
|
Verwijderd
|
Ik heb gisteren toevallig een stukje gezien, een man was zijn kindje aan het verschonen en stond erbij te kokhalzen.. toen vroeg ik me af of hij, wanneer hij zelf op de wc zou zitten, ook zou kokhalzen.. Maar goed, dat was wel achterlijk...
Verder zag ik nog een paar kleine kinderen rondlopen en hoe men met hen omging, OMG ![]() Ik kijken het nooooit meer... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ooit circus Gooris op TOPradio geluisterd 's ochtends? Er bestaan prutsers, die BELLEN voor hun mening over Deftlep, Tuur, Kelly, Devy op TOPradio. En die losers kopen ook nog eens BB covers: ![]() REIE
|
Ik mag Jean-Marie Pfaff wel. En zijn leventje. Die gast heeft het gewoon goed voor elkaar en laat dat trots zien. In Nederland krijg je binnenkort the Addams Family. Daar zit ik niet echt op te wachten hoe Patricia Paay trots haar geschoren muts toont.
![]() Het was nu eenmaal 1 van de beste keepers (al dan niet de beste) van de wereld, die naast keeper ook nog eens een hele grote (sympathieke) persoonlijkheid heeft, dus hij heeft recht op zn eigen TV-programma ![]() ![]() Ik had Pfaff graaaaaaaaaaaag in het Nederlands Elftal zien keepen ![]()
|
|