![]() |
|
IIg was bij haar de derde stap nie aftrekken want dat was haar eerste keer op die zolder.
Anyway, ik zie vingeren en aftrekken als 1 honk omdat je een jongen niet kan vingeren en een meisje nie kan aftrekken. Pijpen en beffen zelfde verhaal. Voelen... of strelen kan er idd wel tussen maar dan heb je geen honkbal veld meer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik weet niet precies hoe die dingen in elkaar zitten, maar zulke worden ook weleens gebruikt, meer dan honkbal,want van jou hoor ik t voor t eerst. en ze zegt niet voor niks de ze zin:"Misschien kwam het ook wel doordat het donker was, maar ik durfde hem voor het eerst af te trekken" |
![]() |
|
Ik bedoel deze:
1: zoenen 2: voelen 3: vingeren 4: aftrekken 5: beffen 6: pijpen 7: all the way ff offtopic, door mijn vorige vriend ben ik bijna verkracht, daardoor had ik een beetje een penissenfobie (klinkt raar ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Wat een klootzak die vorige vriend. ![]() Hopelijk heb je nu een betere vriend. ![]() Groetjes crash.
|
Ja idd, mijn vorige vriend.....
laten we het daar maar niet meer over hebben *diepe zucht* Toen bleek dat ik niet met hem naar bed wilde geeft hij me gedumpt. De vriend die ik nu heb is een scheetje. Hij weet het van mijn vorige vriend en begrijpt het dat ik het soms moeilijk vind om naakt voor hem te staan. Hij heeft echt engelengeduld met me, al 7 maanden, ook al is hij 6 jaar ouder. Luf jah! Saskia
||
Citaat:
Nou, voor mij was het wel duidelijk wie er voor me stond. zou schrikken zijn geweest als ik zijn broertje stond te zoenen, niet dat die lelijk is, maar denk dat ik dan ruzie krijg met zijn vriendin ![]() Liefs Saskia
||
Citaat:
nee gekheid hoor!
|
![]() |
Mooie stappenplannen heeft iedereen hier zeg. Ik word er jaloers van.
Maar goed, seks in het donker is op zich wel leuk, ware het niet dat het vaak ontaardt in een beetje klungelige seks. Als het licht is(niet meteen schijnwerpers) dan kun je tenminste elkaars ogen en lichaan zien. Vind ik toch net iets opwinderder.
|
Verwijderd
|
In het donker zou ik meer durven dan wanneer het licht is, zeker in het begin.
En ja, in het donker is het gewoon romantischer, dan krijg je automatisch al de neiging om tegen elkaar aan te kruipen en een beetje te kleffen enzo... Je voelt je dan minder bekeken... Dat heb ik tenminste ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon lekker gezellig, beetje ouwehoeren, maar toch wel lief blijven ![]()
|
ja, in t donker is t zekers leuk. ik ben nl een beetje nachtblind en dat duurt t erg lang eer ik aan t donker gewend ben. (zie dus niets)
en ja, als hij dan aan me gaat zitten gaat er zo'n spanning door me heen, echt heerlijk.
||
Citaat:
en je ziet de ander genieten ![]()
|
in het donker is het veel leuker. maar dan moet er ook geen raam in de kamer zitten (heb ik) en dan een beeldige vriendin(heb ik) en dan mogen voelen (mag ik) en dan is het geweldig.
op de tast gaan is geweldig. dat was de trap voor ons om een hele tijd te strelen en daarna pas klaar te komen geweldige stap
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een obsessie voor donkere dames Rommeltje | 25 | 12-06-2014 17:51 | |
Verhalen & Gedichten |
[kort verhaal] Witte lelie in het donker DJ_Eddy | 6 | 19-06-2007 18:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Spanning in de polder Verwijderd | 11 | 10-04-2005 22:56 | |
Seksualiteit |