Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2001, 16:21
BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Ik zou heel graag een logo op m'n siemens krijgen maar dit lukt niet.
Als ik siemens-explorer opstart vind ie al heel moeilijk m'n gsm. Nou probeer ik een logo te versturen die ik van een siemens-site heb gedownload maar hij geeft bij het versturen de melding 'fout bij het versturen -bmp bestand'. Kan iemand mij helpen?

Nog een probleem bij m'n M35 is dat ik mijn toestelcode vergeten was en dat die nu geblokkeerd is. Hoe kan ik die terug deblokkeren?
Oud 13-09-2001, 20:32
CABAL
CABAL is offline
euh, aan je eerste probleem kan ik je niet helpen, 2e probleem is dat je dan de puk code ofzo mot invoeren in die telefoon volgens mij...
Oud 17-09-2001, 08:32
ick
ick is offline
dat blokkeren kan je ongedaan maken met 'n nieuwe flash-file.... maar waar je aan 'n flash (let op de firmware versie!) en 'n uploader kan komen.... heb ze zelf nog nie gevonden.... http://modile.box.sk kan je proberen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2001, 15:54
Edwin uit Kaasstad
Edwin uit Kaasstad is offline
dat gaat wat lastiger bij siemens Ten 1e heb je een goeie data kabel zo te horen niet die moet je dus eerst hebben dan moet je nieuwe software flashen en een nieuw lp3 taal pak dr opzetten ik heb dit zelf moeten ondervinden. mobile.box.sk is dr inderdaad eentje het beste kan je dan versie 18 nemen je moet trouwens wel voor de m of de c35 hebben.
dat die logo niet lukken zegt dus ook wat over je kabel.

Groetjes

Edwin
Reageren

Regels voor berichten